Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. tal2988למה אתה לא שולח לי את המקום שניתן לרכוש את המתאם?
  2. טל למה אתה לא שולח לי לפרטי מהיכן קונים?
  3. מישהו בבקשה עזרה נראה לי שהעבירו לי את האשכול לפורום הלא נכון?
  4. מישהו בבקשה?
  5. יש ברשותי איביזה 2012 5 דלתות (זאת שהייתה במבצע ב70000). אני מעוניין לקנות מתאם דאבל דין שיושב כמו שצריך ולא המתאמים שיש באיביי כי קניתי אחד כזה והוא לא יושב כמו מקורי ברכב. רציתי לדעת מהיכן בחיפה ניתן לקנות / אפילו אצל צ'מפיון מוטורס אני מחפש מקורי שיושב בידיוק במסגרת. תודה לעוזרים מראש
  6. אני חזרתי פעמיים רכשתי רכב חדש וכל המכסה מנוע שלי עם סימנים של הלוך חזור פעמיים חזרתי וזה לא נעלם כשהשמש דופקת על המכסה מנוע רואים סימנים של עיגולים עמוקים בתוך המכסה חרא עבודה מתחרט על שעשיתי את העבודה שם לא מומלץ בכלל אני מאוד מאוכזב
  7. וזה המחיר 100 שקל לחלון רגיל ו200 לחלון אחורי?
  8. בנוגע לצליל וחלק הוא מתעסק עם חומרים איכותיים?
  9. אני מבין שהנושא הזה נחרש יותר מידי אבל אני לא מוצא שום מענה לשאלתי. אני מעוניין להשחיר 4 חלונות כולל חלון אחורי, אני מעוניין בהשחרה איכותית של מדבקות איכותיות שלא דוהות אחרי שנה כמו מה שהיה לי מאופיס דיפו. נודע לי שיש בחניון של קניון נהריה את צל פוינט יש למישהו תשובה בנוגע למחיר? האם קיים מישהו בחיפה שמתעסק בחומר איכותי ונותן עבודה מקצועית וזולה? כמה אמור לעלות מחיר לחלון או לדרישה שלי של 4 חלונות + חלון אחורי? מעוניין לקבל תשובה עבור כל שאלותיי. תודה רבה לעוזרים. גיא
  10. נשמח לתמונות או סרטון בבקשה
  11. תוכל להכין לי סרטון של המכשיר בבקשה כי מה שיש באינטרנט זה מעפן אני רוצה לראות איך נראה הוויז על המכשיר? בכמה רכשת והאם זה מהארץ או חו''ל רכשת?
  12. אז אם ככה מומלץ הדגם המפואר ביותר 8450 אמת?
  13. אדייק בעמידה ברמזור שלב רכבך לניוטרל ולחץ על ברקס אתה תרגיש שהברקס מתקשה וזאת המערכת ל2 שניות עזוב את הברקס וכעבור 2 שניות הרכב אמור לדרדר במידה וזה לא קורה גש לחברה לתיקון.
  14. מישהו בבקשה?
  15. תודה אך אני אשמח אם להבא תוכל לקרוא לפחות את מה שכתבתי.
  16. לכן אני מבקש לינקים להזמנה מהאינטרנט
  17. בלית ברירה אכנס לחנות הום סנטר וארכוש שם אני מקווה שיש להם. חשבתי שיש ברשת יותר זול
  18. אני צריך מספר מק''ט של סיאט: N 017 723 4 אלו הנורות של osram 12v 10w כאלו: כמה שיותר זול אני לא מוצא ברשת. תודה רבה לעוזרים
  19. כן אבל לא הגיוני לי בשביל להחליף נורת ערפל לפרק את כל הטמבון.
  20. תודה רבה עזר לי מאוד השני מהיכן ניתן לרכוש את הסט הזה של הפירוק חלקים מהרכב מבלי להרוס את הצבע ולקלף אותו?
  21. יש ברשותי איביזה 2012 5 דלתות ואני לא מצליח להבין את מה אני צריך לפתוח בשביל להחליף את הנורות ערפל מבלי לשבור שום פלסטיק. אני מאוד אשמח לקבל מדריכון או תמונות לאיך מחליפים תודה רבה לעוזרים
  22. מה לגביי (איביזה רפרנס 2012?
  23. יש לכם לאיביזה 2012 ? דגם ריפרנס 5 דלתות
×
×
  • תוכן חדש...