החלפתי את הסוללה בשלט איפסתי את השלט כיוונתי את השעון שמתי אופציה לחיסכון בבטריה אבל כשפותחים וסוגרים את האוטו הצפצופים של האזעקה ברכב השתנו הוא נותן לי 3 רצופים ועוד 1 אחרי שנייה
ואם אני לא טועה לפני האיפוס האזעקה הייתה מצפצפת 3 פעמים בלי ה-1 הנוסף
זה בסדר לא בסדר אנא עזרו לי בבקשה
אני צריך ככה שיהיו לי טבלאות כאלה
תאריך
יום
שעת כניסה
שעת יציאה
נסיעות
חישוב והפרדה של אחרי 8 שעות שנכנס נוספת
אופציה לסימון עבודה בשבת
(עכשיו חשוב שאפשר להזין שעות לילה למשל:
שעת כניסה: 20:00
שעת יציאה: 02:30
שזה יחשב את מספר השעות של PM AM
כל פעם שיש שורה מלאה אז שזה יוסיף אוטומטית נסיעות
תודה רבה לעוזרים
רכשתי מהאיביי את המוצר הנ''ל:
הנה פרטים של זה:
http://www.spynet.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%9E%D7%A2%D7%A7%D7%91-GPS/p-27.htm
יש לי בעייה שאני לא יודע איך משתמשים בזה אשמח אם מישו יכול לעזור לי להפעיל את המוצר ולהשתמש בו אני מאוד מתקשה להשתמש בזה.
תודה רבה לעוזרים
"
בטוקיו
akiabara station
זוהי תחנת רכבת בעיר שם מרוכזות כל חנויות האלקטרוניקה המוכרות ציוד במתח של 220v
ישנם חנויות במרכז העיר
בתחנות shibuya ,shingiku"
זה מקומות מדוייקים? אשמח לקבל כתובות מדוייקים
אני מעוניין לקבל המלצות של מוסכים בחיפה בלבד שעושים טיפולים לרכבים סיאט הונדה ורובר אלו שלושת המכוניות שיש ברשותי ואני מעוניין לקבל המלצה למוסך אמין וזול באזור חיפה.
תודה רבה לעוזרים.
אני מעוניין לרכוש למערכת שלי (p5050dvd) את המתאם בלוטוס BTB200 עכשיו רציתי לדעת האם כשאחבר אותה למערכת ואעביר את רשימת הטלפונים מהמכשיר הסלולרי אליו האם על הצג יופיעו לי מי שמתקשר בעברית או שזה יהיה בג'יבריש?
תודה לעוזרים
אני זקוק לכרטיס סים שאפשרי לבצע איתו רק SMS או שיש גם שיחות ורק מתי שמשתמשים בשיחות אני אשלם אני חייב משהו ללא עלות חודשית נטו לקנות כרטיס סים שאפשר להכניס למכשיר סלולרי ולבצע איתו אך ורק SMS.
דיברתי עם *166 והיא אמרה לי שלא קיים דבר כזה
אני צריך איזה SIM שאני משלם רק על הודעות SMS בלי דמי שימוש בלי כלום כאילו לקנות את הSIM עצמו ושתיהיה אופציה ממנו רק לשלוח SMSים אפשרי משהו כזה?
אם כן הכיצד?
אני מעוניין לדעת איך אני מבטל את השלט שהוא יצפצף לי ולא רק יהיה רוטט שיהיה רק ציפצוף (אם יש אופציה גם לרטט וצפצוף אז זה מעולה) אם אי אפשר אז רק ציפצוף איך עושים.
ואשמח אם מישהו יסרוק לי את החוברת בבקשה בנוסף