Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. האור הפנימי כבוי, מכסה מנוע לחוץ אם לא היה לחוץ האזעקה היית מצפצפת (עשיתי בדיקה גם), תא מטען כנ''ל ואין גלאי נפח דני.
  2. לא, מופיע לי מנעול סגור ושום דבר לא מהבהב
  3. החלפתי את הסוללה בשלט איפסתי את השלט כיוונתי את השעון שמתי אופציה לחיסכון בבטריה אבל כשפותחים וסוגרים את האוטו הצפצופים של האזעקה ברכב השתנו הוא נותן לי 3 רצופים ועוד 1 אחרי שנייה ואם אני לא טועה לפני האיפוס האזעקה הייתה מצפצפת 3 פעמים בלי ה-1 הנוסף זה בסדר לא בסדר אנא עזרו לי בבקשה
  4. אז שהו שאני לא מסתדר אם הייתי מסתדר לא הייתי כותב אשכול
  5. אני צריך ככה שיהיו לי טבלאות כאלה תאריך יום שעת כניסה שעת יציאה נסיעות חישוב והפרדה של אחרי 8 שעות שנכנס נוספת אופציה לסימון עבודה בשבת (עכשיו חשוב שאפשר להזין שעות לילה למשל: שעת כניסה: 20:00 שעת יציאה: 02:30 שזה יחשב את מספר השעות של PM AM כל פעם שיש שורה מלאה אז שזה יוסיף אוטומטית נסיעות תודה רבה לעוזרים
  6. יש לך מיקום מדוייק היכן לקנות?
  7. מדובר באיזה מוצר חשמלי איזה גאדג'ט מעניין.. יאללה תאתגרו אותי בדברים טובים שכדאי לקנות שם
  8. לא עלה לי הרבה כסף לקחתי במכרז 220 שקל. ובנוסף לא תארתי לעצמי שזה כזה בלאגן, יש הוראות אך אני לא כלכך מבין ומסתדר איתם
  9. רכשתי מהאיביי את המוצר הנ''ל: הנה פרטים של זה: http://www.spynet.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%9E%D7%A2%D7%A7%D7%91-GPS/p-27.htm יש לי בעייה שאני לא יודע איך משתמשים בזה אשמח אם מישו יכול לעזור לי להפעיל את המוצר ולהשתמש בו אני מאוד מתקשה להשתמש בזה. תודה רבה לעוזרים
  10. " בטוקיו akiabara station זוהי תחנת רכבת בעיר שם מרוכזות כל חנויות האלקטרוניקה המוכרות ציוד במתח של 220v ישנם חנויות במרכז העיר בתחנות shibuya ,shingiku" זה מקומות מדוייקים? אשמח לקבל כתובות מדוייקים
  11. אני מעוניין לקבל את המקצועיות המקסילמית במחיר המינימלי.
  12. מה קורה לגביי מחירים?
  13. אם זה לא הפורום המתאים תעבירו ואל תנעלו בבקשה
  14. אני מעוניין לקבל המלצות של מוסכים בחיפה בלבד שעושים טיפולים לרכבים סיאט הונדה ורובר אלו שלושת המכוניות שיש ברשותי ואני מעוניין לקבל המלצה למוסך אמין וזול באזור חיפה. תודה רבה לעוזרים.
  15. זה מצלמת וידאו שמצלמת בHD ? מישו יודע על מה אני מדבר ואם כן אשמח לשמוע מיקום ביפן שניתן לקנות אותה
  16. מישהו עזרה בבקשה?
  17. אני מעוניין לרכוש למערכת שלי (p5050dvd) את המתאם בלוטוס BTB200 עכשיו רציתי לדעת האם כשאחבר אותה למערכת ואעביר את רשימת הטלפונים מהמכשיר הסלולרי אליו האם על הצג יופיעו לי מי שמתקשר בעברית או שזה יהיה בג'יבריש? תודה לעוזרים
  18. אני זקוק לכרטיס סים שאפשרי לבצע איתו רק SMS או שיש גם שיחות ורק מתי שמשתמשים בשיחות אני אשלם אני חייב משהו ללא עלות חודשית נטו לקנות כרטיס סים שאפשר להכניס למכשיר סלולרי ולבצע איתו אך ורק SMS. דיברתי עם *166 והיא אמרה לי שלא קיים דבר כזה
  19. דיברתי עם פלאפון עכשיו אמרו לי שאין להם רק להודעות יש חבילות שהן גם לשיחות וגם להודעות
  20. שלחתי מחכה להודעה ממך
  21. אני צריך איזה SIM שאני משלם רק על הודעות SMS בלי דמי שימוש בלי כלום כאילו לקנות את הSIM עצמו ושתיהיה אופציה ממנו רק לשלוח SMSים אפשרי משהו כזה? אם כן הכיצד?
  22. אני מעוניין לדעת איך אני מבטל את השלט שהוא יצפצף לי ולא רק יהיה רוטט שיהיה רק ציפצוף (אם יש אופציה גם לרטט וצפצוף אז זה מעולה) אם אי אפשר אז רק ציפצוף איך עושים. ואשמח אם מישהו יסרוק לי את החוברת בבקשה בנוסף
  23. אשמח אם מישהו יוכל לצלם לי אותה בבקשה
  24. אבל איך אני אדע כמה מכס אצטרך לשלם?
×
×
  • תוכן חדש...