Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. אני חייב לכוון את הרמקולים אני לא מרוצה מהכיוון מכיר מישהו שיכול לעזור לי?
  2. אני רוצה להביא משהו לאכול מחר למישהי איזה אוכל אני יביא לה חשוב שלא יהיה בשרי משהו חלבי. טוסט /בורקס / מה עוד תנו הצעה. חשבתי אולי בארומה יש משהו שתמיד בנות מזמינות כשאתם יוצאים איתן
  3. אני רוצה להביא מחר למישהי לבסיס משהו מארומה מה יפיל וישמח אותה?
  4. הייתי היום אצל ליאור מולטימדיה והוא אמר לי שיש לי את הגארד 635 והוא רוצה עלייה עם הרכבה 850 שקל. מה אתם אומרים? או לחפש באזור המרכז מישהו יותר זול שמוכר את המוצר וליאור יעשה לי את ההרכבה של הביפר?
  5. יש לי את המערכת הבאה: מגבר Mac Audio zx4500 רמקולים MOREL TEMPO 6x9 קומפוננט MOREL TEMPO 6 גודל 6.5 סאב Rockford P212S4 + קופסה מקצועית MDF מהאיכותיות בקיצור רדיו דיסק DVD לרכב AVHP5050DVD Pioneer אני חייב מישהו בחיפה שיודע לכוון את המערכת שישמעו פגז. הייתי אצל מוטי צליל וחלק ולא כיוונו לי יפה כלכך. חיפה רדיו הסתכסתכי עם שי. מישהו אחר שיודע לכוון יש המלצות?
  6. התקנתי יצא מושלם שומעים מעולה תודה לכולם ובעיקר לרודי שעזר לי המון וייעץ לי המון
  7. כמה הוא ייקח לי להתקנה על הקומפוננט?
  8. מצויין אני הולך לחיפה רדיו שבוע הבא אני ישים אותם ואני יעדכן אותך רציתי להגיד לך גם פה תודה רבה עזרת לי מאוד ואני בטוח שנתת לי בחירה מעולה
  9. אוקיי שמתי לב שזה מגיע עם טוויטרים
  10. קניתי היום נתקין בע''ה בשישי ונעדכן כאן על תוצאות: אגב אני אבקש מהמתקין (חיפה רדיו) שישים לי את האחורה על המערכת ואת הקומפוננט הזה על המגבר נכון?
  11. רודי אז אני הולך על ה6.5 ולקנות 2 הגבהות? 1 לכל רמקול? סה''כ יצא לי 550+40=590 שקל הגבהות ורמקולים 6.5 על מה שאתה המלצת?
  12. אם זה לא הפורום המתאים תעבירו בבקשה ואני מתנצל
  13. קראתי כמה תגובות על האזעקה הזאת ואמרו שהיא לא רעה אשמח לשמוע את דעתכם רק עזבו את האחריות שאין למי לפנות במידה ויש תקלה. 400 שקל לאזעקת ביפר כולל התנעה מרחוק זה בלי כסף תנו הצצה: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPY-Two-2-Way-LCD-Car-Alarm-System-LT700-REMOTE-START_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c0ff1b5a9QQitemZ120526583209QQptZLHQ5fDefaultDomainQ5f100 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPY-Two-2-Way-LCD-Car-Alarm-System-LT118-Car-Security_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c0ff1b921QQitemZ120526584097QQptZLHQ5fDefaultDomainQ5f100 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPY-Two-2-Way-LCD-Car-Alarm-System-LT600-Car-Security_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c0ff1be5dQQitemZ120526585437QQptZLHQ5fDefaultDomainQ5f100 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPY-CAR-ALARM-REMOTE-ENGINE-START-STARTER-KEYLESS-ENTRY_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414e813485QQitemZ280489964677QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPY-CAR-ALARM-REMOTE-ENGINE-START-STARTER-KEYLESS-ENTRY_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414e89f903QQitemZ280490539267QQptZCarQ5fAudioQ5fVideo מה דעתכם עליהם או על אחת מהן מה הכי נראה לכם? תודה לעוזרים
  14. הייתי באוטוס הוא רוצה על מורל טמפו 6 לא משנה איזה מידה 6.5 או 5.25 הוא רוצה 550 לא משנה איזה מידה ועוד 40 שקל על ההגבהות סה''כ הוא רוצה 590 שקל ללא עבודה. מישהו מכיר חנות שיכולה למכור לי ביותר זול מאוטוס את הרמקולים האלה: http://www.autos-sound.co.il/regularsaledetails.aspx?productID=360&oid=bk42ranuwyw34aq1obpxuvaj
  15. אצל אוטוס אתה יודע אם יש לו את ההגבהות שאפשר לקנות ממנו? או רק מנגריות?
  16. יש לי סיאט איביזה 2003 1400 ידנית 16V ספורט 75כ''ח אני רוצה לדעת איזה רמקולים נכנסים אצלי בדלתות הקדמיות לקומפוננט. רציתי לדעת האם יש שם 5.25 או שיש 6.5 ואם יש 5.25 אפשרי לשים הגבהות? חייב לדעת איזה יש לי ואני לא מצליח לפתוח לבד ולבוא למומחה אני רוצה רק אחרי שאני יידע איזה רמקולים אני רוצה לשים שם מישהו יכול לתת לי מידע מהאינטרנט איזה רמקולים נכנסים שם? תודה לעוזרים
  17. נשמח לשמוע את כל הסיפור כולל הפתרון בבקשה
  18. ומי מוכר בהכי זול במחיר הגיוניו שפחות או עד 500 שקל לגארד או MVP625 ?
  19. רציתי לדעת האם מישהו קנה לאחרונה אזעקת ביפר במחיר זול והגיוני שלא עולה מעל 500 שקל האם במפעל ביבנה ימכרו לי את המוצר הזה או שרק בחנויות שמעתסקות באביזרי רכב וכו'. בנוסף אם יש מישהו שקנה לאחרונה אזעקת ביפר(625) או גארד( LS-635) שירשום לי בבקשה מהיכן קנה ובאיזה מחיר. תודה רבה לעוזרים הנחמדים נ.ב יש לי מישהו שיכול למכור לי ב400 שקל חדש מהחנות עם אחריות אבל את הדגם MVP650 ששמעתי שהוא לא מוצלח כלכך.
  20. אני לא מבין למה כל פעם נמחקות לי כאן תגובות שאלתי מה דעתכם על ההצעה של הבחור כאן לצבוע רק חלק. ואם אני יעשה את הליפ בצבע לבן מה דעתכם ?
  21. אוקיי ושאלה אחרונה במידה ואני שם את ההגבהות האלה אני צריך לקנות 6.5 את אלו: http://www.autos-sound.co.il/regularsaledetails.aspx?productID=365&oid=dmlyzu55bjqdasf4xubvkm45 וההגבהות האלה בדוק יכנסו לי בדלת בכלל?
  22. כמה עולה כל הסיפור הזה של ההגבהות ואצל מי עושים את זה?
  23. אוקיי והרמקולים האלה עם כל הציוד שיש לי כרגע אתה חושב שיהיה צליל יפה וטוב?
×
×
  • תוכן חדש...