Guy20
-
הודעות
346 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Guy20
-
מה הכוונה GPS חיצוני עם שלט? שמים איזה רכיב במערכת?
-
עזרה בקשר למקומות שמתעסקים עם מוצרי פיוניר לרכב ביפן
Guy20 פרסם הודעה בנושא של Guy20 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני חייל אז על כמה יעמוד המחיר אחרי ההנחת חיילים במכס? -
יש ברשותי מערכת מולטימדיה מדגם פיוניר AVH-P5050DVD רציתי לדעת האם אפשר להוסיף לה איכשהו GPS בנוסף רציתי לדעת היכן אני יכול לקנות בזול את ה-BTB200 תודה לעוזרים
-
עזרה בקשר למקומות שמתעסקים עם מוצרי פיוניר לרכב ביפן
Guy20 פרסם הודעה בנושא של Guy20 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
באתר של פיוניר זה עולה 180 דולר וגם דרך ה-EBAY זה עולה 190 דולר מה ממליצים לעשות? -
חודש הבא אני טס ליפן ואני מעוניין לקנות למערכת שלי מדגם AVH-P5050DVD אני מעוניין לקנות לו את התוסף של המתאם בלוטוס: CD-BTB200. רציתי לדעת באילו מהמקומות הבאים אוכל לקבל רשימה של החנויות שמתעסקות עם הרכיבים האלה מדגם פיוניר: ראשית זה מסלול הטיול: http://www.pegasusisrael.co.il/downl...les/TKK_51.PDF וזה המקומות חבר'ה: טוקיו : סיור מודרך על אתריה המרכזיים של העיר מקדש אסאקוסה קאנון , נאקאמיזה, רובע אקיהאברה,שוק הדגים של טוקיו (כפוף לתקנות השוק),, מקדש מייג'י,אומוטה -סנדו , עליה לתצפית ממגדל טוקיו, גינזה, סיור ערב בשינז'וקו קאמאקורה: מקדש הייס-קנון והבודהה הענק האקונה: שייט באגם אשי, המוזיאון הפתוח הר פוג'י :מרכז המבקרים מטסומוטו: ביקור בטירה טאקאיימה: רובע סנמצ'י- סוג'י, שוק הבוקר, יטאי-קאיקאןשיראקאווה גו: סיור בכפר קאנאזאווה: רובע HIGASHI CHYAMACH, מוזיאון יאשוא, הגן הבוטני הקסום קנרוקואן, בית סמוראים מסורתי, שוק אומישו קיוטו:טירת ניג'ו, מקדש קיומיזו, NISHIKI KOJI DORI , פביליון הזהב, מקדש ריואנג'י, מופעSHIJIN KIMONO SHOW נארה: מקדש TODAIJI,פארק נארה, מקדש KASUGA קויאסן:לינה בשוקובו- מקדש המשמש כלודג',סיור מלא בכפר הירושימה:מוזיאון השלום,שייט אל האי מיאג'ימה,המקדש הצף קובה:בניין העירייה איפה יש את המקומות שבהם אוכל לקנות את המתאם בלוטוס שאני צריך אך חשוב שיהיה אורגינל כי המערכת שלי מקורית ולא רוצה שסתם אקנה אני צריך מחנות אמינה בבקשה. תודה רבה לעוזרים בנוסף אם מישהו מכיר אתר שאפשר להזמין את המוצר לארץ במחיר שפוי כי בEBAY זה עולה 200 דולר
-
מישהו יודע מה הקוד לחנייה בביקור רופא בחיפה?
-
אולי מישהו מכיר אתר אמין שאפשר להזמין את המוצר מחו''ל בEBAY זה עולה כולל משלוח 190$ או שמישהו מכיר בסין שזה זול
-
מישהו?
-
אז זה יוצא 190 דולר כולל משלוח כבר לא כזה אטרקטיבי
-
אשמח אאם תוכל לתת לי כתובת למחיר הזה בבקשה
-
חודש הבא אני טס ליפן ואני מעוניין לקנות למערכת שלי מדגם AVH-P5050DVD אני מעוניין לקנות לו את התוסף של המתאם בלוטוס: CD-BTB200. רציתי לדעת באילו מהמקומות הבאים אוכל לקבל רשימה של החנויות שמתעסקות עם הרכיבים האלה מדגם פיוניר: ראשית זה מסלול הטיול: http://www.pegasusisrael.co.il/download/files/TKK_51.PDF וזה המקומות חבר'ה: טוקיו : סיור מודרך על אתריה המרכזיים של העיר מקדש אסאקוסה קאנון , נאקאמיזה, רובע אקיהאברה,שוק הדגים של טוקיו (כפוף לתקנות השוק),, מקדש מייג'י,אומוטה -סנדו , עליה לתצפית ממגדל טוקיו, גינזה, סיור ערב בשינז'וקו קאמאקורה: מקדש הייס-קנון והבודהה הענק האקונה: שייט באגם אשי, המוזיאון הפתוח הר פוג'י :מרכז המבקרים מטסומוטו: ביקור בטירה טאקאיימה: רובע סנמצ'י- סוג'י, שוק הבוקר, יטאי-קאיקאןשיראקאווה גו: סיור בכפר קאנאזאווה: רובע HIGASHI CHYAMACH, מוזיאון יאשוא, הגן הבוטני הקסום קנרוקואן, בית סמוראים מסורתי, שוק אומישו קיוטו:טירת ניג'ו, מקדש קיומיזו, NISHIKI KOJI DORI , פביליון הזהב, מקדש ריואנג'י, מופעSHIJIN KIMONO SHOW נארה: מקדש TODAIJI,פארק נארה, מקדש KASUGA קויאסן:לינה בשוקובו- מקדש המשמש כלודג',סיור מלא בכפר הירושימה:מוזיאון השלום,שייט אל האי מיאג'ימה,המקדש הצף קובה:בניין העירייה איפה יש את המקומות שבהם אוכל לקנות את המתאם בלוטוס שאני צריך אך חשוב שיהיה אורגינל כי המערכת שלי מקורית ולא רוצה שסתם אקנה אני צריך מחנות אמינה בבקשה. תודה רבה לעוזרים
-
יש ברשותי מערכת DVD של פיוניר מדגם AVH-P5050DVD עכשיו מאחורה אני יכול לשים בחיבור של AUX רציתי לדעת האם אפשר לשים CARPC במערכת הזאת כי היא נגיעה. רציתי לדעת האם זה אפשרי במידה וכן אשמח לקבל הצעת מחיר לכמה אמור לעלות מחשב לאוטו שיתחבר למערכת בחיבור ה-AUX וחשוב לי שיהיה את האופציות הבאות: GPS בלוטוס שזה יהיה במחשב הזה. אשמח לקבל פירוט לחלקים שאני צריך לקנות ומהיכן לקנות או להזמין מחו''ל. תודה רבה לעוזרים
-
באמצע נסיעה נכבה האוטו ומסתבר שנקרעה רצועת טיימיניג אשמח לקבל עזרה ממבינים
Guy20 פרסם הודעה בנושא של Guy20 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא כל מוסכניק תמיד עולה לי המחשבה הזאת שאפשר לדחוף עוד קצת ובקטנות עושים את זה מה לעשות חייבים לעשות עוד כמה ג'ובות. לא להעליב חלילה. -
מדובר באיביזה 1.4 2003 דגם bby. באמצע עלייה המנוע נכבה ולא הצלחתי להניע. גררתי את האוטו למוסך פתח מכסה מנוע פירק להגיע לרצועה והראה לי שהרצועה חתוכה לשתיים, הוא אמר שצריך לבדוק שלא הלך ראש מנוע גם אמרתי לו תתחיל לפרק ותבדוק. הוא התייעץ עם סוכן צ'מפיון ואמר לו הסוכן שאם נקרעת הרצועה הולך ראש מנוע. פירק את המנוע והראה לי את כל השסתומים עקומים (מעוכים כאלה עם שפשופים קטנים) המותחן שבור (פירורים וחלקים קטנים שבורים). העבודה שעשה ככה פירוק ראש מנוע (דוד שלי הלך להשחיז ולתקן את זה מחר החלק יגיע חזרה) אמר שצריך להחליף משאבת מים. מישהו יודע מהעבר בכמה אמור להעלות כל הנזק הזה (זה מוסכניק שעובדים איתו ים זמן עושה מחירים טובים) נעדכן לגביי מחיר מה עליי להקפיד ולבדוק מבחינת טיב המוצרים או להקפיד שיעשה? בכל מוסכניק טוב מתחבא הרוע לעשוק עוד טיפה לסכום. תודה רבה לעוזרים.
-
אגיע שבוע הבא למי לפנות בעניין הזה?
-
הנה עדכון בעניין: נסעתי עכשיו עם מזגן מקרר (המאוורר של המזגן מסתובב) כעבור חצי שעה לערך המזגן התחיל להוציא ריח של אבק ולא מקרר, פתחתי את מכסה המנוע ואני רואה שהמאוורר של המזגן לא מסתובב. ניסיתי לכבות ולהדליק שוב את המזגן אך המאוורר לא מסתובב מה הבעייה בסוף ומה מחיר העלות לתיקון הנ''ל. בתודה מראש גיא
-
מבקש עזרה לתיקון חידוש פנסים עכורים עשיתי נזק נראה לי
Guy20 פרסם הודעה בנושא של Guy20 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הקפצה -
מבקש עזרה לתיקון חידוש פנסים עכורים עשיתי נזק נראה לי
Guy20 פרסם הודעה בנושא של Guy20 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ולגביי ההצעה שלי לעשות עם נייר 2000 ? כי הוא רחוק לי שיעשה לי את זה אפילו שהוא אמר לי לגשת אליו בחינם חבל לי על הדלק אני אומר לך את האמת -
מבקש עזרה לתיקון חידוש פנסים עכורים עשיתי נזק נראה לי
Guy20 פרסם הודעה בנושא של Guy20 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הנה עדכון חבר'ה. לקחתי למישהו שינסה לתקן לי שיפר קצת אבל לא מושלם. הנה ככה היה בהתחלה (2 תמונות של הלפני): פה זה התהליך שאני התחלתי ללא הצלחה אחרי פוליש ווקס (3 תמונות): אחרי שלא הצלחתי אחרי מלא ניסיונות שוב עשיתי את כל התהליך מההתחלה ויותר גרמתי נזק הלכתי למישהו שינסה לתקן לי והנה התוצאות היותר סבירות אחרי הטיפול אך לא מוצלחות ב100%: ככה נראה הפנס השמאלי: (או לפחות אמור להיראות) זה ההבדל מרחוק בין הימני לבין השמאלי: ניתן עוד איכשהו לטפל בבעייה חבר'ה להגיע למושלמות 100% ? אם אשב עם נייר 2000 ואז פוליש יכול לגרוע? -
מבקש עזרה לתיקון חידוש פנסים עכורים עשיתי נזק נראה לי
Guy20 פרסם הודעה בנושא של Guy20 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אשמח אם תפרסם את האשכול גם כאן אחרי שתפרסם שיגשו לאשכול שלך -
המאווררים מסתובבים
-
אתה מתכוון לזה שאסע עם המזגן וברגע שהוא מפסיק לקרר לבדוק אם אחד המאווררים פסק לעבוד. אם הוא עדיין עובד מה עליי להמשיך לבדוק?
-
הגיוני שאחרי 20 דקות בערך המזגן מפסיק לקרר ומוציא אווררור ואחרי כמה שעות שוב חוזר המזגן לקרר? ומה צריך לעשות במידה והמאוורר של המזגן מפסיק להסתובב מה הבעייה בידיוק?
-
יש ברשותי איביזה 2003 ידנית מדגם signo (הדגם המפואר עם הפנסי ערפל + מראות בצבע הרכב) יש לי בעייה עם המזגן באוטו כאשר אני מדליק אותו הוא מקרר טוב ואחרי 20 דקות המזגן מתחיל להוציא רק איוורור וכבר לא מקרר רק לאחר כמה שעות המזגן שוב חוזר לקרר. מה יכולה להיות הבעייה?
-
מבקש עזרה לתיקון חידוש פנסים עכורים עשיתי נזק נראה לי
Guy20 פרסם הודעה בנושא של Guy20 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב ניסיתי עם נייר ה2000 ועדיין הפנס נראה עמום התייאשתי
