Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. אני משום מה אוהב את הקצב שבא לי מאחורה ולא מקדימה ואם אני ישים גם מקדימה וגם מאוחרה יהיה קצת מוגזם לא?
  2. נילך לסגור על זה אתם אומרים? מגבר לרכב Z4200 Mac Audio סאב וופר 12 אינטש JBL GTO1202D רמקולים 6x9 אינטש Morel PULSE 6*9
  3. ומה לגביי מה שאני כתבתי משם שום דבר לא טוב? ואשמח לקבל דגמים בהמלצותיכם
  4. אני לא מעוניין בקומפוננט אבל מה שאני חשבתי לקנות כלום לא יהיה לי טוב שם ואין לי מושג מה זה הגישור ומה זה ה2 אום הזה אשמח לקבל פירוט בבקשבה.
  5. יש לי רק את המערכת היא P5050 של פיוניר כל השאר אין לי לא סאב לא מגבר ולא רמקולים ורציתי לשאול האם מה שכתבתי באשכול יהיה מערכת טובה?
  6. שלום לכולם אני חדש פה ושמי אלי. רציתי בבקשה לשאול האם הסט הבא הוא טוב או מה ניתן לשפר. המערכת היא P5050 של פיוניר. מגברים: מגבר לרכב P4004 Rockford מגבר לרכב Z4200 Mac Audio סאב וופר: סאב וופר 12 אינטש JBL GTO1202D סאב וופר 12 אינטש Pioneer (פיוניר) TSW307D2 רמקולים: רמקולים 6x9 אינטש Morel PULSE 6*9 התקציב שלי הוא גג אבל ממש בגג 2300 שקל. לגבי המגבר הסאב והרמקולים איזה יותר טובים מהם או על מה עליי ללכת. החברות שמעניינות אותי הן: Rockford Pioneer Kicker Mac Audio JBL Morel
×
×
  • תוכן חדש...