אז ככה יש לי את הציוד הבא באוטו:
מגבר לרכב Z4200 Mac Audio
סאב וופר 12 אינטש Rockford P212S4
רמקולים 6x9 אינטש Morel PULSE 6*9
מערכת: פיוניר DVH-P5050DVD
אוקיי אז ככה המתקין בחיפה רדיו שהתקין לי גם כיוון לי (שי לכל מי שמכיר).
עכשיו הכיוון שהוא עשה נשמע על שירים בסדר וחלק מהשירים לא משהו הכוונה לרועש מידי ולשירים מסויימים יש כמו שריקה כזאת שכואבת באוזן עכשיו שיחקתי במגבר בישביל להוריד את הבאס מהסאב אז הורדתי בפילטר לרמה הכי נמוכה כדי שלא יהיה לי רק בום בום שיהיה את השיר במלואו.
בנוסף הנמכתי את הרמקולים הקדמיים קצת שיהיה צליל נקי.
עכשיו נגיע לעיקר, על המגבר יש כפתורים סיבובבים אתם יודעים שאפשר לסובב רק עם מברג שטוח עכשיו אני מפחד לגעת בזה מבלי להרוס.
כל בעלי המגבר הנ''ל יכול לצלם לי תמונה של איך הכיוונים אמורים להיראות?
או איך נקרא הצליל שבוא יש את השריקה המעצבנת שלא נותנת לי להנות מאיכות המוזיקה.
מחכה לתשובה בהקדם האפשרי ותודה רבה רבה לעוזרים הנחמדים.