Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. אוקיי ואיך אני יכול לדעת מה זה הצליל המחריש אוזניים של השריקה איך אני יודע בידיוק לאן זה שייך. בגלל זה אני מבקש ממישהו שיש לו את הכיוון של המגבר אנסה אותו ואדע שבטוח לא ייהרס לי כלום
  2. אז ככה יש לי את הציוד הבא באוטו: מגבר לרכב Z4200 Mac Audio סאב וופר 12 אינטש Rockford P212S4 רמקולים 6x9 אינטש Morel PULSE 6*9 מערכת: פיוניר DVH-P5050DVD אוקיי אז ככה המתקין בחיפה רדיו שהתקין לי גם כיוון לי (שי לכל מי שמכיר). עכשיו הכיוון שהוא עשה נשמע על שירים בסדר וחלק מהשירים לא משהו הכוונה לרועש מידי ולשירים מסויימים יש כמו שריקה כזאת שכואבת באוזן עכשיו שיחקתי במגבר בישביל להוריד את הבאס מהסאב אז הורדתי בפילטר לרמה הכי נמוכה כדי שלא יהיה לי רק בום בום שיהיה את השיר במלואו. בנוסף הנמכתי את הרמקולים הקדמיים קצת שיהיה צליל נקי. עכשיו נגיע לעיקר, על המגבר יש כפתורים סיבובבים אתם יודעים שאפשר לסובב רק עם מברג שטוח עכשיו אני מפחד לגעת בזה מבלי להרוס. כל בעלי המגבר הנ''ל יכול לצלם לי תמונה של איך הכיוונים אמורים להיראות? או איך נקרא הצליל שבוא יש את השריקה המעצבנת שלא נותנת לי להנות מאיכות המוזיקה. מחכה לתשובה בהקדם האפשרי ותודה רבה רבה לעוזרים הנחמדים.
  3. מישהו יכול לתת לי תשובה סופית בבקשה?
  4. דפיקות קטנות לא הצלחתי אנסה עם פומפה ואעדכן כאן.
  5. וואי מה יש לכם? תראו לאן גלשתם לריב מיותר וסתם הרסתם את האשכול. אם יש בעייה אשמח אם תוכלו לסגור את זה בפרטי. בכל אופן אנשים תתמקדו בעיקר כיצד אני יכול לתקן את זה באופן עצמי לפני שאני לוקח לפחח? תודה,
  6. יכולים להיות רכבים שהם H7 או שכל ה206 באים עם H4?
  7. לא מוצא שום מידע באינטרנט אשמח לקבל תשובה בבקשה. אם יש איזה קישור לספר הרכב אני אודה לך מאוד הסיבה שאני שואל כדי לדעת איזה קסנון צריך להתאים עבורה שזה H4 או H7 לנורות מקדימה כמובן.
  8. התמונה לא שלי מצאתי אוטו בפרופיל ובמקרה זה האוטו הזה הוא לא שלי סתם לקחתי תמונה וערכתי את מקום הלחיצה.
  9. פומפה באמת יכולה לעזור? והמכה נמצאת בידיוק כאן: למי שלא מצליח לראות קישור לתמונה http://img13.imageshack.us/my.php?image=65707497ux1.png
  10. מישהו נשען לי על הרכב ועשה לי שקע בקוטר 4 ס''מ. איך אני יכול להוציא את השקע הזה? בתודה מראש
  11. ואם אין לי את הקוד הזה מה אני עושה?
  12. אני רכשתי רכב מדגם סיאט איביזה 2003. כאשר קיבלתי את הרכב יש לי כמו לחצן אדום כזה ומה שבטוח שזה לא נייטרוס. כשהרכיבו לי את המערכת שקניתי לאוטו שאלתי את המתקין מה זה הכפתור הזה והוא הוא פירק את הפלסטיק ואמר שזה בא עם האזעקה שצמפיון מתקינים שאלתי למה שלוחצים היא מהבהבת אך אמר שאין לו מושג בעניין. רציתי בבקשה לשאול האם יש למישהו מידע או מושג מה זה הכפתור הזה שאם הוא מהבהב כאשר לוחצים עליו אז מה קורה. אשמח בבקשה לקבל כל מידע בנוגע לזה. בתודה מראש ויום טוב
  13. אני הולך מחר לעשות את החלונות השחורים נחזיק אצבעות לעבודה טובה. אני אצלם לכם תוצאות כולל המערכת שקניתי (פורום אודיו)
  14. מישהו ממליץ על מישהו שעושה באזור חיפה או דליית אל כרמל?
  15. אני חיפאי יש מישהו מומלץ בחיפה או דאליית אל כרמל?
  16. נגיד והחלטתי לעשות בסוף לבד איך אני בידיוק מפרק את החלון משם. בנוסף השאלה ההכי קריטית עבורי היא איך אני מדביק מבלי שהידית שעוזרת לפתוח את החלון לא תפריע לי למהלך ההדבקה הרי הידית נופלת באמצע החלון וחתוך באמצע החומר יהיה מכוער ולא מדוייק יש למישהו הצעה?
  17. אני גר בצפון ובשביל 80 שקל לא שווה לסוע למרכז הנסיעה תעלה לי כפול.
  18. בוא נגיד אני מתקין לבד את החלונות שאני מאמין שזאת תהיה העבודה הכי איכותית איך אני חותך את החומר בידיוק איפה שהקליפס הזה שבעזרתו דוחפים את החלון. איך עושים את החתך שם שיכנס בידיוק שלא יפריע והכי חשוב שלא יראה כאילו עשו שם עבודה מכוערת?
  19. מה כבר יכול להיות גרוע? בהתקנה חלונות שחורים ?
  20. וואלה האמת את זה אני לא יודע הוא אמר לי שזה מה שיעלה לי. 40 שקל לחלון
  21. מצאתי מישהו בדליית אל כרמל שעושה את החלונות שחורים כל חלון ב40 שקל. העניין הוא שהחומר אני מביא לו ומקסימום אני אקנה ממנו את החומר גם לחלונות קדמיים. מה אתם אומרים על המחיר שווה? מדובר בסיאט איביזה 3 דלתות מאחורה זה החלון לא החשמלי אלא עם הכפתור שפותחים ודוחפים את החלון החוצה. תנו עצה לתת לו שיעבוד או לא שווה במחיר הזה?
  22. אני רוצה לקנות או באוטוס או במרכז אמריקה איפה יותר עדיף?
  23. אני מעוניין לקנות פילטר פתוח לרכב שלי סיאט איביזה 1400 שנת 2003 ידני הדגם המפואר (סיגנו) זה עם האורות ערפל. על מה אתם ממליצים לי לקנות? תודה לעוזרים
  24. מישהו?
  25. ?????
×
×
  • תוכן חדש...