Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. הדגם הוא: AIWA ADCM65 רציתי לקבל עליו פרטים. עד כמה שאני יודע הוא ל-6 דיסקים בלבד. רציתי לקבל עליו מידע בנוגע ל: *האם הוא יחסית טוב ל100 שקל *האם יש לו בולם זעזועים (כאשר עולים על מכשול דרך האם הדיסק קופץ) *בגדול דעתכם עליו (מנסיון אישי - במידה ויש לכם אותו). *אילו קבצים הוא קורא זה מה שמצאתי באתר של איווה: (זה הדגם) http://www.us.aiwa.com/files/manuals/omanuals/8ZKM490701E.pdf תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  2. לא עדיף לקנות איזה ערכת חיווט אתם יודעים באריזה ומשם להביא לו? או שבוא נגיד אני נוסע לאוטוס וקונה את כל החיווט שם עדיף?
  3. אפשר לשנות בבקשה את השם משתמש שלי ל Guy20 השם פנוי תודה מראש
  4. אוקיי אז ככה מדובר בסיאט איביזה 2003 3 דלתות מאחורה אפשר להוציא את המגש אני כמעט בטוח שהוא מפלסטיק עם הבד. מה ייתן לי לעשות הגבהות לרמקולים? בנוסף להגיד לבחור שייתן לי חיווט משלו כולל ההתקנה שיתן לי מחיר סופי ונסגור העסקה?
  5. אוקיי תודה רבה. עדיף לבוא למתקין עם חיווט מראש (אם כן מאיפה לקנות או לתת למתקין שישים מה שבא לו?) מישהו שמע לאחרונה כמה לוקחים על הכל כולל התקנה וחיווט בחיפה רדיו.
  6. מגבר סאב רמקולים ומערכת אלו הפרטים המדוייקים והדגמים: מגבר Mac Audio zx4500 רמקולים MOREL TEMPO 6x9 סאב Rockford P212S4 + קופסה מקצועית MDF מהאיכותיות בקיצור רדיו דיסק DVD לרכב AVHP5050DVD Pioneer כמה צריכים לקחת לי על התקנה בחיפה רדיו או במקום מומלץ להתקנה באיזור חיפה. בנוסף חשוב לי תשובה לגביי ההתקנה בחיפה רדיו תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  7. אני רוצה ללכת להתקין בחיפה רדיו משהו יודע אם מומלץ שם? ובכמה יעשו לי התקנה כולל חיווט טוב למערכת סאב מגבר ורמקולים?
  8. אני מוכן להשקיע בסביבות ה250 שקל
  9. שכחתי לציין תקציב אני לא כלכך מבין בזה ככה שאשמח לקבל מכם המלצה בשביל משהו איכותי.
  10. אוקיי אנשיי הצפון אשמח לקבל הצעות למתקינים ועל הדרך אם משהו שמע על חיפה רדיו
  11. מגבר Mac Audio zx4500 רמקולים MOREL TEMPO 6x9 סאב Rockford P212S4 + קופסה מקצועית MDF מהאיכותיות בקיצור רדיו דיסק DVD לרכב AVHP5050DVD Pioneer איזה ערכת חיווט לקנות? אם יש לכם המלצות לערכות מזאפ מעולה.
  12. גבר קניתי כבר: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1955787&postcount=33 מישהו שמע על חיפה רדיו בהתקנות של הכל מומלץ שם?
  13. היכן ניתן לראות תמונות פנים האוטו של סיאט איביזה 2003 75כ''ס? אני רוצה לראות את התמונות של פנים האוטו הכוונה לאיפה שהמזגן וכו'. זה דגם הסיגנו sigeno. (עם הפנסי ערפל שמגיע עם החברה - זה ההבדל) תודה רבה לעוזרים הנחמדים כמה שיותר תמונות יותר טוב
  14. תודה איך המחיר? ומישהו יודע איך ההתקנה של חיפה רדיו?
  15. זה מה שקניתי היום בסוף: מגבר Mac Audio zx4500 רמקולים MOREL TEMPO 6x9 סאב Rockford P212S4 + קופסה מקצועית MDF מהאיכותיות בקיצור . סה''כ 2400 שקל. תודה רבה רבה רבה לכל העוזרים ברגע שאני יתקין אותה תחילת שבוע הבא אני אעדכן אותכם איך נשמע הכל. שוב תודה לכולם.
  16. האמת לא בא לי על כל הרעידות
  17. Kicker CVR12 VS Rockford P212S4 על מה ללכת?
  18. איפה בחיפה אני יכול למצוא אותם כי כבר אין לאוטוס מכיר חנות? ולקנות את הסאב הזה זה יספיק לי ב580? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=36750
  19. אז לקחת את הטמפו או הפולס? כי מה שיש לאוטוס בחנות זה המתקדם יותר
  20. מה הדגם הספציפי אשמח לקבל לינק לסאב שהמלצת מזאפ לראות אותו. בנוסף הייתי היום באוטוס הוא המליץ לי ככה: מגברים לא יודע על מה ללכת אלו הדגמים zx4500 במחיר של 1100 שקל mpx4500 במחיר של 980 ובנוסף הוא המליץ לי על הדגם המתקדם של מורל הוא המליץ לי על הדגם "טמפו" 6X9 MOREL TEMPOבמחיר של 600 שקל. מה אתם אומרים על איזה רמקולים ללכת מה שהוא המליץ לי? ואיזה מגבר ממה שהוא המליץ לי ללכת לא רק בגלל ZX4500 יותר טוב ברור השאלה שלי אם הדגם השני של הMPX מספיק בשביל המערכת שאני מדבר עלייה באשכול. אשמח לקבל תשובות בהקדם אני מעוניין ללכת ולקנות. ושבוע הבא להתקין. תודה רבה לעוזרים וסליחה על החפירה אם משהו לא היה ברור אנסח שוב
  21. אוקיי אז מה שהחלטנו זה ככה: מגבר לרכב Z4200 Mac Audioסאב וופר 12 אינטש JBL GTO1202D רמקולים אלו לקחת? רמקולים 6x9 אינטש Morel PULSE 6*9
  22. אז על איזה סאב אתה ממליץ?
  23. שמת לי רק רמקולי קומפוננט בלי רמקולים אחוריים בהודעה שלך. על המגבר קראתי שהוא מתחמם מהר. אמת?
×
×
  • תוכן חדש...