Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. פעם אני זוכר שהיה באוטו דיפו הום סנטר וACE היה וישרים ב20 שקל וכבר לא ניתן להשיג כיום וישרים זולים אלא רק את הוישרים של ה80-100 שקל מינימום. מישהו מכיר חנות באיזור חיפה שמוכרות את הוישרים הפשוטים והזולים?
  2. יש לי מישהו בארץ שמוכר חדש מהחברה ב450 שקל של רב בריח? הדגם אני לא סגור על זה אבל אני מתאר לעצמי שזה הדגם החדש שווה? רק המוצר ללא התקנה
  3. רב בריח MVP 652 יותר מוצלח מהחברה של guard ? כי אני לא מאמין שרב בריח יש בחו''ל מה הדגם שמשתווה לו של חברת guard ?
  4. הרצתי חיפוש ורוב ההודעות שמצאתי בעניין הם ישנות מאוד. ראשית כל יש לי רכב סיאט איביזה ידני עכשיו הבנתי שלא כלכך מומלץ לשים את הביפר עם ההנעה מרחוק על רכב שהוא ידני זה נכון? בנוסף רציתי לקבל המלצות על איזה חברה ללכת ואיזה דגם לקנות? אשמח מאוד לקבל תגובות בעניין (בנוסף אני מתכנן לקנות את זה בסין ובמידה ולא יהיה אני אקנה כאן בארץ). תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  5. עוד מוצר שאני מעוניין לקנות ניתן למצוא שם גם את המיגון ובטיחות לרכב הזה (השלט אזעקת ביפר) http://www.zap.co.il/models2.aspx?Sog=T-VehicleDefense&DB138684=307882 ואם כן על מה ללכת דגם מומלץ אגב אשמח לקבל דגם שניתן להניע את הרכב מרחוק ודגם שלא ניתן להניע מרחוק. 2 דגמים בבקשה ההכי מומלצים 1 דגם שאפשר להניע מרחוק ו-1 דגם שאי אפשר להניע מרחוק
  6. אני מפחד לעשות את זה לבד ולכן אני מעדיף דרך מיכל הדלק ברגע שארוקן את המיכל שלי אמלא את התוסף ועליו אשים טנק פול.
  7. אז זהו הזרקה אני לא יודע לעשות זה רק מישהו שמבין בזה והכי זול לי זה לטנק דלק
  8. חייב למלא פול טנק לא עדיף חצי טנק ולפרק את המיכל לגמרי או לשים את התוסף ולמלות עליו פול? מה ההמלצות?
  9. אז ככה לתדלק פול טנק ולשפוך את הK44
  10. באיזה מיכל דלק מלא ריק חצי מיכל רבע מיכל וכו'? בנוסף מה הפעולות שעליי לבצע אחרי שהתוסף במיכל ללחוץ הרבה על דוושת הגז, למשוך הילוכים וכו'? כמובן האוטו ידני. אם הפורום לא מדוייק עפ''י השאלה אשמח אם תעבירו למקום הנכון מחכה לתגובה גיא
  11. באיזה מיכל דלק מלא ריק חצי מיכל רבע מיכל וכו'? בנוסף מה הפעולות שעליי לבצע אחרי שהתוסף במיכל ללחוץ הרבה על דוושת הגז, למשוך הילוכים וכו'? כמובן האוטו ידני. אם הפורום לא מדוייק עפ''י השאלה אשמח אם תעבירו למקום הנכון מחכה לתגובה גיא
  12. מישהו בבקשה?
  13. על איזה חברה ללכת? מה הכי מומלץ
  14. וואו תודה על התשובה המהירה ואני מתכוון האם מוכרים שם מקורי או שיש רק מזוייפים.
  15. אני מעוניין לקנות גם קיט קסנון לאוטו שלי (סיאט איביזה 2003 צורה חדשה) H7 ופנסי הערפל הם: H3. רציתי לשאול האם יש שם גם את הקיט קסנון אורגינל או רק מזוייפים ואם כן אז על מה ללכת? תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  16. אוקיי נתתם לי שמות של מורים אבל לא נתתם לי מחירים מי מבקש כמה
  17. הבעייה שאין לי גישה לשם לאוף טופיק שלהם. תוכל להעתיק לשם את ההודעה בבקשה?
  18. נראה לי שהפורום הזה קארספורום יותר מוצלח ואשמח אם יוכלו לעזור לי כאן וארשום גם שם הודעה.
  19. אני רוצה ללמוד נהיגה על אופנוע עד 500 סמ''ק. ורציתי בבקשה לשאול איזה מורים טובים יש בחיפה תראו אני מקטנות נוהג על מכוניות טרקטורונים ואופנועים אף פעם לא נסעתי על אופנוע ידני אבל התפיסה שלי מהירה מאוד. אם זה מצריך מידע אז יש לי רישיון מעל 3 שנים על אוטו והבנתי שחייב תיאוריה אז זה לא כלכך חשוב הפרט הזה. בכל אופן מי תיק תק מריץ לטסט וכמה אמור לעלות באזור חיפה. אני יודע שיש במרכזית המפרץ (לב המפרץ) וליד קניון חיפה יש גם ראיתי. מה כדאי איפה כדי אצל מי כדאי וכו'. תודה רבה לעזורים הנחמדים.
  20. אוקיי תודה רבה לך על כל המידע.
  21. אוקיי תודה רבה לך ושאלה אחרונה במקום שאמרת לי שיש למוצרי רכב אני יכול למצוא שם בנוסף? והולנטין שנמצא שם מקורי לחלוטין?
  22. אוקיי, מחכה (=ממתין בנימוס) לתשובה בנוגע לוולנטין 1.
  23. וואו תודה רבה על התשובה אך שאלה נוספת אלייך בבקשה בנוגע לזה: "כשתיהיה בהונג קונג תפוס רכבת (MTR) למונגקוק, משם תצא לליידיס מרקט (אם אני לא טועה יציאה D1 תוציא אותך הכי טוב), תחצה את הליידיס מרקט,ממש קרוב לשם יש כל מיני חנויות לסטריאו לרכב,שם גם תמצא את מבוקשך,לרוב המוצרים שם מקוריים." בטוח שיש להשיג שם את הוולנטין 1 ואת המתאם בלוטוס שאני מחפש? במידה וכן מה טווח המחירים. אם ישנם עוד מקומות שעדן לא ציין אשמח לשמוע.
  24. אני זקוק למישהו שייתן לי שמות מדוייקים בבקשה ממישהו שכבר קנה.
  25. אלו המקומות שאני אהיה בהם: הונג-קונג מקאו קנטון גווילין שנגחאי סוצ'ו האנגז'ו שיאן הטרה-קוטה בייג'ין החומה הסינית אשמח לקבל את המקומות שבהם ניתן לקנות את המוצרים המקוריים למה שביקשתי
×
×
  • תוכן חדש...