Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. אתה מתכוון לזה כי אם כן תראה איזה יופי אוטוס הכי זול שם בידיוק איפה שאמרתי שאני רוצה לקנות: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578141 אז ללכת ולקנות את אלו בדוק זה יתאים?
  2. אוקיי יש לך המלצה לדגם ספציפי עבורי והאם אתה בטוח שצריך לשים את הגודל של 5.25 ?
  3. אני מוכן לשים עד סביבות 450-500 שקל לציוד הבא שיש לי ברכב: מגבר Mac Audio zx4500 רמקולים MOREL TEMPO 6x9 סאב Rockford P212S4 + קופסה מקצועית MDF מהאיכותיות בקיצור רדיו דיסק DVD לרכב AVHP5050DVD Pioneer צינג'ר פיוניר 12 דיסקים השאלה שלי אם קומפוננט יוכל להתחבר למגבר גם בנוסף לכל מה שמחובר לי. תודה לעוזרים ואני חיפאי ככה שאין לי בעייה לקנות באוטוס כי את הכל קניתי אצלו והוא עשה לי אחלה מחיר לגבי ההרכבה וההתקנה עשיתי אצל חיפה רדיו
  4. אם כן מישהו יוכל להגיד לי בבקשה איזה גודל רמקולים יש בסיאט איביזה 2003 1400 סמ''ק 75 כ''ס ידנית דגם signo (עם הפנסי ערפל היא מגיעה) הדגם כביכול המפואר של ה1400. מישהו יכול להגיד לי איזה קומפוננט מקדימה אני צריך לשים מה הגודל שיש שם? תודה לעוזרים
  5. נשמע מעניין חברה מה אתם אומרים על ההצעה של smallars?
  6. ואם אני אצבע את הג'אנטים שלי לאיזה צבע מומלץ מה אתם אומרים על ג'אנטים לבנים עם צבע כסוף לאוטו או לצבוע גם לשחור? כי הצבע שלי מתחיל להתקלף איפה שמתחיל הגלגל
  7. אני רוצה לשים מסביב לג'אנט שלי את הצבע הזה כמו זה: צבע האוטו שלי כסוף וככה הוא נראה: והאופציות לצבעים הם אלו: איזה הכי יתאים לי לרכב איזה צבע? תודה רבה לעוזרים הכי נראה לי שההודעה הזאת מתאימה לפורום הזה כי זה קוסמטיקה אם לא תעבירו בבקשה לפורום המתאים
  8. רשמתי שם מספר הודעות בימים שונים ולא עזרו לי אפילו תגובה אחת לא נתנו שם
  9. זה השיר שמתנגן שם תוכלו לעזור לי בזיהוי? http://www37.zippyshare.com/v/54470571/file.html כנסו ללינק ולמעטה יש נגן קטן אפור לחצו על Play הסימן ותשמעו את השיר שאני מחפש יש שם בקטע שהם במועדון ויש איזה טראק 1:16:50 כאילו אחרי צפייה של שעה 16 דקות ו50 שניות: http://www.megavideo.com/?v=BFLJRRVN תריצו לדקה ואשמח אם מישהו יוכל לתת לי זיהוי
  10. העניין שזה קורה רק עם הUSB כששומעים שירים מהצי'נג'ר וכששמים רדיו אז לא קופץ כלום רק כאשר משתמשים בUSB ומפעילים את המגבים זה קופץ. למתאם עצמו שמתחבר למערכת אמור להיות פלוס ומינוס?
  11. המתאם הזה מתחבר למערכת עצה זה כמו בוקסה כזאת ככה זה נראה: http://www.pioneerisrael.co.il/Pioneer/Main/Products/product.asp?id=391&catid=11&subcatid=57
  12. יש ברשותי איביזה 2003 ויש לי בעייה עם המערכת כאשר המגבים עובדים יש לי מערכת מדגם avh-p5050dvd ומחובר אלייה מתאם USB כשאני מחבר אליו את הUSB שלי ומפעיל את המגבים המערכת משתתקת (השניות של השיר ממשיכות לרוץ) ופתאום ממשיך השיר אחרי כמה שניות של שקט. זה קורה רק כשאני מפעיל את המגבים. הלכתי לבחור שהתקין לי את המערכת (חיפה רדיו) אייל דיבר עם פיוניר לטענו הם צחקו לו בפנים על הבעייה ולא ידעו לתת לו מענה אייל אמר לי שלצערי אצטרך לסבול את זה ולהישאר עם זה ככה שאין לו תשובה. עכשיו מה כבר יכול להיות החלפתי USB ועדיין הבעייה נמשכת אולי הכבל דפוק?! אני לא יודע לא מצאתי מישהו שמוכר את הכבל האורגינלי של המערכת הזאת ואני לא יודע מה יכול להיות הבעייה במידה וזה לא הכבל. אשמח לקבל פתרון בבקשה. תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  13. יש ברשותי איביזה 2003 ויש לי בעייה עם המערכת כאשר המגבים עובדים יש לי מערכת מדגם avh-p5050dvd ומחובר אלייה מתאם USB כשאני מחבר אליו את הUSB שלי ומפעיל את המגבים המערכת משתתקת (השניות של השיר ממשיכות לרוץ) ופתאום ממשיך השיר אחרי כמה שניות של שקט. זה קורה רק כשאני מפעיל את המגבים. הלכתי לבחור שהתקין לי את המערכת (חיפה רדיו) אייל דיבר עם פיוניר לטענו הם צחקו לו בפנים על הבעייה ולא ידעו לתת לו מענה אייל אמר לי שלצערי אצטרך לסבול את זה ולהישאר עם זה ככה שאין לו תשובה. עכשיו מה כבר יכול להיות החלפתי USB ועדיין הבעייה נמשכת אולי הכבל דפוק?! אני לא יודע לא מצאתי מישהו שמוכר את הכבל האורגינלי של המערכת הזאת ואני לא יודע מה יכול להיות הבעייה במידה וזה לא הכבל. אשמח לקבל פתרון בבקשה. תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  14. אם זה לא הפורום המתאים אנא להעביר בבקשה
  15. אני יותר מעוניין להזמין מהאינטרנט יותר נוח לי וזול לי
  16. הוא לא רוצה קסנון הוא מעוניין בנורה בגוון לבן והקסנון זה כחלחל לבן. הוא רוצה נטו לבן
  17. מישהו יכול לעזור לי בבקשה?
  18. מאיפה הזמנת את זה לפי צבע קוד הרכב אני מעוניין להזמין גם ספריי לפי הצבע של הרכב שלי אשמח לקבל תשובה אני מעוניין לצבוע את הפסי מגן שלי משחור לצבע הרכב אשמח לקבל פתרון ותשובה ממך בבקשה.
  19. יש ברשותי איביזה 2003 ויש לי בעייה עם המערכת כאשר המגבים עובדים יש לי מערכת מדגם avh-p5050dvd ומחובר אלייה מתאם USB כשאני מחבר אליו את הUSB שלי ומפעיל את המגבים המערכת משתתקת (השניות של השיר ממשיכות לרוץ) ופתאום ממשיך השיר אחרי כמה שניות של שקט. זה קורה רק כשאני מפעיל את המגבים. הלכתי לבחור שהתקין לי את המערכת (חיפה רדיו) אייל דיבר עם פיוניר לטענו הם צחקו לו בפנים על הבעייה ולא ידעו לתת לו מענה אייל אמר לי שלצערי אצטרך לסבול את זה ולהישאר עם זה ככה שאין לו תשובה. עכשיו מה כבר יכול להיות החלפתי USB ועדיין הבעייה נמשכת אולי הכבל דפוק?! אני לא יודע לא מצאתי מישהו שמוכר את הכבל האורגינלי של המערכת הזאת ואני לא יודע מה יכול להיות הבעייה במידה וזה לא הכבל. אשמח לקבל פתרון בבקשה. תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  20. יש לחבר טוב שלי רובר 216 שנת 99 עכשיו הדימונדויז'ן מסוכן עבורו כי זה רכב ישן ויעצורו אותו מלא ניידות הוא רוצה מנורות שהגוון שלהם הוא כמה שיותר דומה ללבן ולא הצהוב המכוער. אשמח לקבל הצעה למנורות עבורו תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  21. http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=192486&stc=1&d=1268366306 מה דעתכם איך יצא?
  22. נראה לי שלא הכל צריך חדש
×
×
  • תוכן חדש...