Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. אוקיי אז ככה הנה העדכון השארתי את האור דלוק כאשר הדלתות פתוחות חיכיתי שאור בפנים הרכב יכבה ואז דרכתי את האזעקה אני מקבל 4 ביפים (לא 3 כמו שאמרתי) ועוד 1 וזה מציג לי בשלט שיש דלת פתוחה.
  2. אתה מכיר מישהו מאיזור הצפון חיפה קריות או מהסביבה שאני יכול לגשת אליו? ועכשיו אני יורד לבדוק את מה שביקשת עד שאני יחזור בטח אתה תגיב לי
  3. עדכון סופי בעניין אני ממש מיואש ומאוכזב מהאזעקה הזאת ובא לי לפרק אותה ולזרוק אותה לפח. הייתי אצל המתקין אזעקה הוא סידר לי ל2 ביפים בפתיחה וביפ 1 בנעילה אבל יש בעייה כאשר פותחים עם המפתח האזעקה בכלל לא מצפצפת, חזרתי אליו שוב הוא החזיר לי את זה שכשנועלים את הרכב 4 ביפים. הוא אמר לי שאין ממש מה לעשות ושיש בעייה עם התאורת פנים של הרכב (החשמל של התאורת פנים) הוא טוען שיש בעייה עם החשמל ברכב בכל VW וסיאט (יש ברשותי סיאט איביזה 2003 הצורה החדשה), שיש בעייה עם השהיית תאורה משהו כזה לכן האור בפנים הרכב צריך להיות כבוי כל הזמן כי אם משאירים את האורות דלוק קבוע / דלוק כאשר הדלתות נפתחות האזעקה מתחילה לצרוח ומראה לי שיש דלת פתוחה. אני ממש מותש מכל הסיפור הזה מאוכזב וממש לא יודע מה לעשות אני חושב למכור את הרכב ולהעיף את האזעקה קיבינימט. אני מתחנן לכל אחד שמבין עניין לעזור לי בבקשה ולתת ייעוץ או פיתרון לעניין. תודה רבה לעוזרים נ.ב אני חייב לציין שכל הבעייה החלה כאשר החלפתי בטריה בשלט ואיפסתי את השלט.
  4. אוקיי אחרי שאני מגיע למוח של האזעקה איזה חוט אני צריך להעביר לאן שצריך? משהו שצריך לחבר לקומפורט קראתי באחד האשכולות בפורום פעם.
  5. מישהו בבקשה
  6. אוקיי על הדרך אני רוצה להגיד למתקין שיחבר לי את האזעקה לקומפורט איפה הוא נמצא בסיאט איביזה 2003 הצורה החדשה?
  7. לא רשום כמה ביפים צריך להיות
  8. אני עד עכשיו לא מבין כמה ביפים צריך להיות בפתיחת הרכב וכמה ביפים צריכים להיות בנעילת הרכב?
  9. זה מה שעשיתי ba323f והאוטו צורח אחרי שעה
  10. אני אסביר שוב כשהאור לא כבוי קבוע ולא דולק קבוע והוא נמצא על פתוח רק כאשר הדלתות פתוח הביפים אותו דבר ואחרי שעה האוטו מתחיל לצפצף בלי הפסקה אני לא מצליח לכבות את האזעקה עד שאני משנה אותו למכובה תמיד.
  11. האזעקה צורחת אחרי שעה אני אפילו לא מצליח לכבות אותה היא לא מפסיקה לצרוח כשהאור נמצא דלוק כאשר הדלתות נפתחות זה העניין אסור לי להשאיר אור דלוק או דלוק כאשר דלת פתוחה כי האזעקה לא מפסיקה לצרוח.
  12. עברו יומיים ללא מענה מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעייה?
  13. לא יודע מה לעשות
  14. עכשיו האוטו לא הפסיק לצפצף וזה היה בגלל ששיניתי את האור בפנים הרכב לפתוח רק כשהדלתות פתוחות המתקין אמר לי שיש איזה בעייה עם זה של רכבי VW זה ככה לפי הודעות בפורום הבנתי שצריך לחבר לקומפורט משהו כזה
  15. הייתה לי אותה בעייה ואמרו לי חיישן חמצן (הייתה לי מנורה קבועה ברכב) ואחרי זה הלך טיימינג אחרי חודשיים לא נראה לי שזה קשור
  16. האור היה כבוי תמידי שיניתי לדולק רק שהדלתות פתוחות ועדיין 3 ביפים ועוד 1 ובתמונות בשלט שום דבר לא מהבהב על פתוח אולי זה משהו שצריך לעשות או להגדיר בשלט בגלל שזה סיאט איביזה (המערכת כולה שייכת לVW וולפסווגן אם רשמתי נכון)
  17. מה אני בידיוק אמור להגדיר שזה אמור לשנות לי את הביפים בדריכת האזעקה? ובנוגע למנורות פנים הרכב החלפתי פיוז ועכשיו הכל תקין בנוגע למנורות, בקשר לביפים עדיין ככה: פתיחת רכב 2 ביפים, נעילה (דריכת אזעקה) 3 ביפים רצופים ועוד 1 אולי הבעייה החלה כאשר החלפתי בטריה ואיפסתי את השלט ע''י כיוון על דריכה קולית ואז שמעתי 2 ביפים ואח''כ 3 ביפים, הטעות שלי הייתה שלא בדקתי ישר אחרי שהחלפתי בטריה.
  18. אין לי חיישן נפח אבל יש לי שאלה שאולי אין בעייה בכלל. כמה ביפים בפתיחה אמור להיות, וכמה ביפים בדריכה אמורים להיות?
  19. הוצאתי את המינוס ונשאר אותו דבר שני ביפים בפתיחה ו3 ביפים רצופים ועוד 1 לסיום אחרי שנייה בנעילת האוטו. בדקתי שמכסה מנוע ומנורות ברכב כבויות. בנוסף אף מנורה בפנים הרכב לא פועלת.
  20. אוקיי אנסה מחר על הבוקר ואעדכן כאן באשכול
  21. העניין הוא שהשלט מגיב, הוצאתי את הבטרייה שוב ובדקתי וזה נשאר אותו דבר אם אני אוציא את המינוס ואחזיר ההגדרות במוח לא יתאפסו לי?
  22. אני חושב שלא הבנת את הבעייה חבר
×
×
  • תוכן חדש...