איפה אני יכול לבדוק אילו נורות צריך לרכב?
נגיד פנסי ערפל,אור גבוה ונמוך,לוחית רישוי,פנים הרכב.
היה לי את האתר הזה פעם:
http://www.philips.co.uk/c/car-lamps/14238/cat/
(תלחצו מצד שמאל לסימן שאלה מסומן בכחול המילה GO לחצו עלייה ותראו אילו מנורות אתם צריכים העניין הוא שאני לא יודע לאיזה מספר של הסיאט האיביזה החדשה נכנסת
שאלה לי אליכם,
היום רכשתי את הסיאט ולא שילמתי על המיגון שמבקשים 660 שקל.
השאלה שלי האם המפתח יגיע עם הציפ הזה של ההתנעה (כמו אמובילייזר) אני מתכוון לזה:
תסתכלו רק על הצ'ופציק השחור הזה. שנמצא על המפתח זה יגיע לי גם? או שבגלל שלא שילמתי על מיגון גם זה לא יהיה?
אוקיי תודה רבה אך עוד שאלות בבקשה,
האם הסוכן נותן איזה מתנה על הרכישה משהו שיכול לתת לי לפנק אותי באיזה מתנה כמו חיישני רוורס משהו לרכב.
ויהיה רשום ברישיון שיש לרכב ג'אנטים מגנזיום או שאצטרך לרשום אותם לבד ברישיון?
חבר'ה זקוק לעזרה בבקשה וכל מי שעונה לי אשמח אם יוכל לצטט את דבריי שאוכל בצי'ק לזהות שהתשובה מיודעת לי.
אני בראשון בע''ה רוכש את האיביזה בצבע שחור.
שאלתי בנוגע לתוספת של מגנזיום הראו לי חוברת ונתנו לי לבחור בין 2 ג'נטים אחד עם 8 צלעות והשני עם 10 צלעות.
מספר שאלות בבקשה שלא מצאתי מענה באשכול מרובה התגובות הזאת.
*רציתי לדעת האם הג'אנט הזה מקורי של סיאט?
*האם ברישיון יהיה רשום ג'אנטים מגנזיום?
*האם הרכב מגיע עם רדיו מובנה או שרדיו נשלף ואפשר לשים איזה רדיו שאני ארצה (כי הסוכן אמר לי שזה מגיע עם רדיו קנווד).
*ראיתי שרק בדגם ריפרנס זה מגיע עם 4 רמקולים זה נכון?
בנוסף אשמח מאוד האם מישהו שרכש את הרכב בצבע שחור יוכל להעלות כמה שיותר תמונות של הרכב מבפנים מבחוץ, ומי שרכש עם מגנזיום אשמח אם יוכל להעלות תמונות
תודה רבה לעוזרים
עד מחיר של 60-65 ראיתי רק את האיביזה החדשה שהיא כמעט 70000 אבל היא ממש לא לטעמי.
חשוב לי ברכב מראה ספורטיבי (כרגע אני מוכר איביזה 2003 3 דלתות) ואני רוצה להישאר עם המראה הספורטיבי ראיתי את כל הספארק הפיקנטו והאלטו ממש קופסאות שימורים ולא בטיחותיות בכלל אני רואה אותם במוסכים מפורקות אחרי תאונות קלות.
אשמח לטיפים.
תודה לעוזרים