Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. האמת היא לפעמים שכשאני מכניס לרוורס ומתחיל נסיעה לאחור האורות נחלשים כזה שהאוטו בניוטרל אז האורות לא חלשים כמו ששאלת. אולי באמת המצבר מתחיל להיגמר?
  2. לבדוק פיוזים מה לבדוק בידיוק?
  3. אז מה אני צריך לעשות בעניין איפה אני צריך לבדוק את העניין הזה?
  4. יש לי מערכת DVD באוטו ושמתי לב שתמיד שיורד גשם השירים קופצים אני שם את השירים על USB אני נסעתי היום עם האוטו שוב ירד גשם ושוב זה המשיך אמרתי רגע, אולי זה שייך איכשהו לוישרים סגרתי את הוישרים ולא קפץ שמתי את הוישרים על ההכי מהר ושוב קפץ. זה קשור איכשהו? אולי פיוזים? אשמח לקבל תשובה ממישהו בבקשה של מה זה יכול להיות. תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  5. שכנעת אותי, ירדתי מזה אפשר לנעול את האשכול ותודה רבה רבה לכולם.
  6. אוקיי יאשה סליחה על ההודעה במקום הלא נכון. לגבי האשכול אז שווה לקנות את האגזוז לאיביזה 1400 חושבים שיהיה צליל יפה או שזה לא קשור לנפח מנוע?
  7. יש לי איביזה 2003 1400 סמ''ק ידני, אני רוצה לשים לה אגזוז לחץ של דרגון מה אתם אומרים יהיה צליל יפה? או שלא כדאי לי? אשמח לקבל תגובה בונה בעניין לכל מי שיש את האגזוז הזה ומבין עניין, אם זה לא הפורום המדוייק סליחה ותעבירו בבבקשה. בתודה מראש
  8. שמעתי שגארד יותר טוב מרב בריח לא? guard ..
  9. £41.86 זה המחיר שלהם בדולרים זה יוצא: 60$ עכשיו בישביל להזמין את זה יהיה לי בעייה כי זה מעל 50 דולר... ובנוסף במידה והוא רמאי הוא יוכל לקחת לי את הכסף ולא להחזיר לי אין עם מי לדבר אחרי זה במידה ויש רמאות זה לא כמו בEBAY אז מה עושים?
  10. אני רוצה להזמין נורות דמוי קסנון של H7 לאיביזה שלי: http://shop.ebay.com/i.html?LH_BIN=1&LH_IncludeSIF=1&_nkw=h7+xenon&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_fcid=100&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_sticky=1&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m301&gbr=1 הבנתי שהדיימונדויז'ן הכי טובות אבל העניין הוא שזה עולה 105 דולר שיעשו לי על זה בלאגן במכס. אני מעוניין לקנות תחליף אחר ברמה טובה מהדף הבא: http://shop.ebay.com/i.html?LH_BIN=1&LH_IncludeSIF=1&_nkw=h7+xenon&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_fcid=100&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_sticky=1&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m301&gbr=1 איזה להזמין? תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  11. גודל הג'אנט הוא 14 ולא רציתי להעלות את המידה ובקר למתאים או לא אתה יודע טעם וריח.... אבל זאת דעתך יש לקנות את הפסים האלה?
  12. אוקיי אז הנה תמונות של האוטו שלי רק שהם בלי החלונות שחורים מאחורה:
  13. אשמח אם תוכל לארגן לינק למוכר שממנו הוא קנה את הניקלים לפתחי האוויר. לגביי מה שאמרת דווקא לא נראה זול נראה נחמד מאוד הייתי אומר נתנו לי הרבה קופלימנטים עליו.. גם על הסנפיר וגם על הסופית של האגזוז הוא נראה ככה מאוד דומה לו: אשמח לקבל עוד טיפים
  14. יש לי רכב בצורה החדשה סיאט איביזה 2003 1400 ידני רציתי לקבל בבקשה רעיונות לאיך לעצב אותה מבחינה קוסמטית נגיד זה האוטו: (התמונה לא שלי נלקחה מהאינטרנט) שמתי לה מאחורה חלונות שחורים (לא 100 אחוז בערך 75-80%) קניתי לה מגנזיום שמתי סנפיר כריש על הגג ושמתי סופית של אגזוז.. מה אתם מציעים לעשות לה תנו רעיונות פנים חוץ מה שבא לכם אני זורם.. תודה לעוזרים
  15. אוקיי הצלחתי לפרק בסוף זה רק מהצד ימין ומצד שמאל כאילו החלק הפנימי פירקתי הסתכלתי על הנורה והיא C5W 37MM אני נכנס לאיביי והמחיר שם בשמיים: http://cgi.ebay.com/2-pcs-T11-C5W-37mm-2-LED-Super-White-Festoon-Dome-BULB_W0QQitemZ190360836588QQihZ009QQcategoryZ72233QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26ps%3D63 המחיר כולל משלוח עולה איזה 80 שקל לא נשמע לי כלכך הגיוני וזה מוצר היחיד של עם 37MM יש למישהו פתרון מהיר עבורי?
  16. אוקיי אני אנקה ...
  17. אוקיי תודה לכולם מחר אני אפרק ואני מקווה שרשום על הנורה את כל הפרטים אני אעדכן כאן ואזמין מהאינטרנט או יקנה פה בארץ מה יותר זול לדעתכם?
  18. מחר אני אנסה באור יום ואעדכן אם יש מישהו שיש לו את הדגם כמו שלי אשמח שיגיד לי איזה אמור להיות.. בנוסף כמה אמור לעלות בEBAY מנורה כזאת בצבע לבן כי בכל זאת אני מעוניין באור לבן שם מישהו יודע? ובנוסף כמה עולה אור לבן לזה בארץ
  19. הנה צילמתי את הפלסטיק שמתי 2 תמונות: http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=183874&stc=1&d=1262188448 http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=183875&stc=1&d=1262188448
  20. מה שמוזר זה שהגעתי למספר הזה: 12961 אם אני לא טועה עשיתי איזיה רמה 5 באות רומית כי רשום 0.3.0.8 זה כאילו השנים נראה לי 2003 - 2008
  21. וואלה תן את האתר בבקשה
  22. בטוח שאלו הנורות שהולכות ללוחית רישוי מקדימה ומאחורה?
  23. עדכון: חיכיתי שיחשיך לבדוק מה קורה עם זה הדלקתי אורות הסתכלתי מאחורה והופ יש אורות חחח המנורות מאירות על הפלסטיק הזה ככה שכן יש אורות ניסיתי להוציא את הפלסטיק אך ללא הצלחה מחשש לשבור אותן מישהו יודע איך אני מוציא אותן או אילו נורות עליי לקנות לזה בבקשה?
  24. תחליפי לא מתאים לסיאט הזאת רק אורגינל.. ראה גם את התגובה של רון המוסכניק..
×
×
  • תוכן חדש...