Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. אוקיי ומבין הגארד והרב בריח למה אנשים יותר ממליצים על הגארד היא יותר מוצלחת מהרב בריח?
  2. אוקיי ואני אשאל שאלה אחרת האזעקה הזאת של גארד הוא איטלקית עד כמה שהבנתי והרב בריח זה כמו חיקוי כזה לא ניתן להזמין מחו''ל את האזעקה הזאת? אני בטוח שזה יהיה הרבה יותר זול
  3. וכמה עולה הרכבה של דבר כזה ואיזה דגם מבית גארד ללכת 635 ? ובמה גארד יותר טובה מהרב בריח? ולגביי הסירנה יש לי סירנה כזאת מורכבת באוטו: אני חייב לקנות אחרת?
  4. איפה הכי זול לקנות אותה בחיפה ?
  5. גארד פשטו רגל ורב בריח לא פשטו רגל ויש אחריות מהם. אני שואל בכוונה על האזעקה הזאת כי יש לי במחיר טוב אני חושב אתה ממליץ לעזוב את הדגם של האזעקה הזאת מאיזו סיבה?
  6. יש לי מישהו שיכול למכור לי אזעקת ביפר של רב בריח דגם 650 במחיר של 400 חדש דנדש, עם אחריות. האם שווה לקחת, הוא לא הצליח לארגן את הדגם 625 לכן אני שואל על דגם 650 ב400 שקל חדש ג'דיד. תודה לעוזרים זה דיי דחוף לי כי אני צריך להחזיר תשובה לבחור
  7. העניין הוא שלא אמצא במחיר כמו של רב בריח במחיר 400 שקל כולל אחריות לגביי האזעקת גארד אין אחריות עלייה כי היא פשטה רגל עד כמה שידוע לי
  8. שכחתי לכתוב שהאזעקה עולה 400 שקל עם אחריות
  9. אז סופית ללכת רק על רב בריח 625 או שאפשרי גם את האזעקה מדגם 650?
  10. אז חד משמעית לא לקחת אותה במחיר של 400 שקל את הדגם 650? ובנוסף התמונות האלה לא נראות לכם אותו דבר כמו הגארד או הרב בריח? וזאת התמונה של כל הערכה: וזאת התמונה של כל הערכה: שווה לקנות אחת מהן ב200 שקל?
  11. אשמח לשמוע כאן מאנשים שהתקינו את המוצר בשני החנויות וכמה אמור לעלות מחיר כזה.
  12. אבל הציעו לי ב400 שקל רב בריח 650 וכל האשכול הזה אני רוצה לראות האם לקנות במחיר הזה או לא לקנות והאם המוצר עצמו לא משהו.
  13. אוקיי תודה אשמח לקבל מידע בכמה נע המחירים של ההתקנה הזאת?
  14. יש לך מושג כמה הוא ייקח לי על ההתקנה הזאת?
  15. אשמח לשמוע האם יש חסרונות לדגם 650?
  16. מה טווח המחירים להתקנת מוצר כזה בכללי?
  17. הוא מקצועי בעניין? וכמה עולה התקנה של דבר כזה
  18. מה אתם אומרים חיפה רדיו (אייל) מתקין אזעקות ביפר? אם לא על מי ללכת להתקין את האזעקת ביפר באזור חיפה תודה רבה לעוזרים
  19. ויש לך אזעקת רב בריח 650? אם כן אשמח אם תוכל לרשום את החסרונות של המוצר והאם מחיר למוצר 400 שקל שווה?
  20. ואיך הדגם של ה650?
  21. זאת שאלה אחרונה בעניין לפני קנייה מחר. יש לי מישהו שיכו למכור לי אזעקת ביפר של רב בריח דגם 650 במחיר של 400 חדש דנדש.. האם שווה לקחת, הוא לא הצליח לארגן את הדגם 625 לכן אני שואל על דגם 650 ב400 שקל חדש ג'דיד. תודה לעוזרים ושוב מצטער על החפירה כאן..
  22. נו ואלה לא טובים : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2x-194-168-W5W-T10-1W-Xenon-White-LED-HP-Light-Bulbs_W0QQitemZ260553651254QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item3caa353436 כי לי יש באוטו בידיוק כאלה:
  23. אוקיי אז אראה טוב ואבטל את החידוש הזה לבינתיים
  24. איך הנורות האלה http://cgi.ebay.com/2x-T10-Bulbs-194-168-W5W-White-LED-Wedge-Inverted-Side_W0QQitemZ150414012423QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item23055fb007 ב4 שקל
  25. אני מתעניין בזה כי אמור להגיע אליי הדאימונדויז'ן של פיליפס ואני מפחד שלא יראו טוב..
×
×
  • תוכן חדש...