אני צורב את הקליפים כMP3 ולא עובד.
צרבתי כDVD DATA וגם לא עובד.
הימרתי לMPEG2 וצרבתי כVCD וזה נתקע וקופץ.
המירתי לDVD וצרבתי כDVDDATA וזה לא עובד.
בנירו למשל, בחרתי באופציית DVD-R, יש את תיקיית VIDEO_TS, העתקתי לשם את כל הקבצים וזה רושם לי:
[b][font=Arial (Hebrew)][size=3]One or more files could not be added to a compilation. [/size][/font][/b]
The following files may not reside in the VIDEO_TS directory of a DVD-Video compilation. Only compliant DVD-Video files
VIDEO_TS.IFO,
VIDEO_TS.VOB,
VIDEO_TS.BUP,
VTS_nn_0.IFO,
VTS_nn_0.VOB,
VTS_nn_0.BUP and
VTS_nn_m.VOB
can be added to the VIDEO_TS folder. Please add files from a completed DVD-Video title or use an authoring software like Nero Vision to create DVD-Video files from standard video files such as *.avi and *.mpg.
מה עוד עליי לעשות?
זה מה שהמערכת קוראת:
CD,DVD,VCD,DIVX,MP3,WMA,AAC,CD-R,DVD-R,CD-RW,DVD-RW
כניסת USB ישירה 2.0 FULL SPEED
מדובר במערכת avh-p5050dvd של פיוניר.
תודה רבה לעוזרים הנחמדים.