Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. אני מחפש מישהו מקצועי שיודע להתקין את המדבקות של החלונות השחורים. קניתי את המדבקות ואני מחפש מישהו בחיפה שיכול להתקין את זה. מישהו מכיר?
  2. רן ממש ממש אבל ממש לא מה שאתה אומר. ברור שאף אחד לא חייב לי כלום אתה צודק ואני לא חושב בזה בכלל. אני מאוד שמח מהעזרה של הפורום פה אני עוקב כל כמה דקות בפורום לראות אם יש דברים חדשים מרב שאני נהנה מהפורום.
  3. איך מקודדים זאת שאלתי הראשונה. ולגביי מה ששלחת לי לפרטי השירים שיש שם לא כלכך לטעמי אני מחפש אתרים שמעלים את הקליפים. בנוסף מה עם שאר השאלות שלי לגביי החלונות שחורים הכיסוי לכיסאות ולאזעקת הביפר ?
  4. הקפצה אחרונה בעניין משהו מתחנן לעזרה בבקשה.
  5. תאמין לי נסיעה עם האחיינית מעבירה לי שקט באוטו. בנוסף יש דיבורית בלוטוס מובנית במערכת ככה שאין שום חיסרון בזה חוסך לי דיבורית ומציג לי את זה ב7 אינטג'. ולעיניינינו יש למישהו תשובות?
  6. אז ככה מספר שאלות יש לי בנוגע למה שיש בכותרת והנה השאלות: שאלה ראשונה: קניתי את המדבקות לחלונות השחורים מי באזור חיפה מבצע את ההתקנה הזאת וכמה אמור לעלות ל2 חלונות אחוריים ללא משולשים. לסיאט איבזה הצורה החדשה (2003) אתם יודעים שפותחים עם קליפס כזה שדוחפים החוצה ולא חשמלי. שאלה שנייה: בנוגע לרב בריח כמה עולה דבר כזה היכן ניתן לקנות בחיפה במחיר מוזל כולל התקנה ואיזה דגם ספציפי מומלץ? שאלה שלישית: היכן אני יכול למצוא אתרי קליפים לשירים ישראליים ואנגליים חדשים!! אני מחפש קליפים באיכות טובה ששומעים אותם באיכות מעולה במערכת DVD ברכב. אני צורב אותם לDVD באוטו והאיכות של הקליפים על הפנים אשמח לקבל רשימת אתרים מומלצים בנוגע לקליפים ישראליים ואנגליים באיכות קול מעולים. שאלה רביעית: אני מעוניין לשים לכיסאות הקדמיים אצלי ברכב כיסואים אבל יש לי בעייה קטנה שיש לי שם כריות אוויר איזה אני אמור לקנות כדי שזה לא יפגע לי בכריות אוויר. אם תוכלו לתת לי חנות באזור חיפה שמוכרת או בוודאות שיש באוטו דיפו אני אשמח מאוד. אשמח מאוד לקבל תשובות לכל השאלות או לפחות על חלק מהן במידה ואתם יודעים רק שאלה אחת. תודה רבה לעוזרים הנחמדים (זוהי הודעתי האחרונה בעניין).
  7. מישהו בבקשה עזרה?
  8. מישהו בבקשה עזרה? בנוגע לחלונות השחורים מי מתקין ואיפה באיזור חיפה?
  9. אוקיי ועוד אתרים רק לא אתרי טוררנט אלא אתרי קליפים ישראליים ואמריקאים. כי באתרי הטוררנט זה בעייה רק בגלל שלא נמצא שם הכל.
  10. עוד תגובות בבקשה
  11. אוקיי ובנוגע להתקנת החלונות השחורים?
  12. מי באזור חיפה מבצע את ההתקנה הזאת וכמה אמור לעלות ל2 חלונות אחוריים ללא משולשים. לסיאט איבזה הצורה החדשה אתם יודעים שפותחים עם קליפס כזה שדוחפים החוצה ולא חשמלי. תודה רבה לעוזרים הנחמדים. בנוגע לרב בריח כמה עולה דבר כזה היכן ניתן לקנות בחיפה ומה עושה המוצר הזה בידיוק?
  13. מישהו בבקשה?
  14. בסוף השתמשתי בתוכנה: Allok AVI to DVD SVCD VCD Converter הימרתי ל: VIDEO_TS אבל האיכות של הקליפים לא משהו הקלטתי מהיוטיוב פליקס אבל האיכות של הקליפ גרועה כאילו האיכות של המוזיקה לא ממש טובה כיצד ניתן לעשות אותה איכותית או להוריד את הקליפים בצורה איכותית. קליפים ישראלים ואמריקאיים. (קיימים אתרי קליפים)?
  15. טוב נאור תודה רבה שמתי את התוכנה להורדה היא 2 ג'יגה. נחכה למחר נשתמש ונראה. הבאסה שהאיכות של הקליפים לא משהו. אתה מכיר אתרים שנותנים קליפים ישראלים ואנגלית חדשים ובאיכות מעולה?
  16. FunkyP יש לך במקרה מדריך לתוכנה? tzvipper ניסיתי לצרוב גם על CD.
  17. אני צורב את הקליפים כMP3 ולא עובד. צרבתי כDVD DATA וגם לא עובד. הימרתי לMPEG2 וצרבתי כVCD וזה נתקע וקופץ. המירתי לDVD וצרבתי כDVDDATA וזה לא עובד. בנירו למשל, בחרתי באופציית DVD-R, יש את תיקיית VIDEO_TS, העתקתי לשם את כל הקבצים וזה רושם לי: [b][font=Arial (Hebrew)][size=3]One or more files could not be added to a compilation. [/size][/font][/b] The following files may not reside in the VIDEO_TS directory of a DVD-Video compilation. Only compliant DVD-Video files VIDEO_TS.IFO, VIDEO_TS.VOB, VIDEO_TS.BUP, VTS_nn_0.IFO, VTS_nn_0.VOB, VTS_nn_0.BUP and VTS_nn_m.VOB can be added to the VIDEO_TS folder. Please add files from a completed DVD-Video title or use an authoring software like Nero Vision to create DVD-Video files from standard video files such as *.avi and *.mpg. מה עוד עליי לעשות? זה מה שהמערכת קוראת: CD,DVD,VCD,DIVX,MP3,WMA,AAC,CD-R,DVD-R,CD-RW,DVD-RW כניסת USB ישירה 2.0 FULL SPEED מדובר במערכת avh-p5050dvd של פיוניר. תודה רבה לעוזרים הנחמדים.
  18. הורדתי מיוטיוב ופליקס קליפים בקובץ FLV איך צורבים אותם לDVD באוטו?
  19. תמונות בקרוב. שאלה לי לכולם מהיכן ניתן להוריד קליפים וכיצד צורבים אותם למערכת?
  20. באתי עם 2 מכוניות זה דבר ראשון.. אוקיי אז ככה זה מה שבוצע: מהאוטו הראשון- פירקו לי את המערכת המגבר והצינג'ר והתקינו לי שם מערכת מעפנה שבקרוב האוטו ימכר. לאוטו השני (שלי)- הורכב ככה: מגבר Mac Audio zx4500 רמקולים MOREL TEMPO 6x9 סאב Rockford P212S4 + קופסה מקצועית MDF מהאיכותיות בקיצור רדיו דיסק DVD לרכב AVHP5050DVD Pioneer צ'ינג'ר פיוניר. כולל פירוק חיווט והרכבה של הכל. 550 שקל בגלל שדוד שלי מכיר את שי. מה דעתכם על המחיר לעבודה? לפי דעתי שומעים פצצה. מבסוט אש
  21. עדיין נוח לי לצרוב דיסקים אני שונא לצרוב 700 שירים ואחרי זה לך תמצא את השיר שאתה רוצה. יותר נוח לי לצרוב 17 שירים במקסימום ולהיות מבסוט. אני עדיין בתקופה הזאת. יש לי מערכת DVD באוטו בקרוב אני מתקין את כל הבלאגן
×
×
  • תוכן חדש...