Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. כן מיקום הטויטר חשוב אך שוב אני מזכיר שהמיקיום הוא מיקום טוב מאוד לטעמי ולא זאת הבעיה
  2. טוב בינתים אף אחד לא ענה ברצינות ואני רוצה להתקדם אם זה אז בבקשה תשדלו מי שיודע לענות לי אל השאלות
  3. רק תחשוב על זה שהגנב (אם יהיה חס וחלילה) יבוא יראה שהוא לא מצליח להוציה או שיהרוס לך תאוטו במקרה הטוב או שיום אחרי יתגרה ויקח את כל האוטו עדיף לך לבטח ואם גם הלחמות אז מה טוב
  4. אכן צריך הגבהה ללנטרה בשביל 6.5 אבל זאת לא צריכה להיות הבעיה שלך
  5. נכון אבל אפשר גם להוריד למישהו יש תשמות שלהם להורדה?
  6. אני מחפש את הדיסקים האלו למישהו יש את השמות שלהם(להורדה בDC++)?
  7. איך זה יכול להיות זה לא 35% וזהו(כולל המע"מ)
  8. מה עכשיוו נזכרתה ולמה לויודע זה סתם בלי קשרומה זה מימיק?
  9. תגביר תקידמים במקום האחורים
  10. כן אבל למה להז*** הוא בנה קיר בטון באמצה הרכב?
  11. אתה לא הבנת אותי שאמרתי מיקום מקורי התכוונתי למיקום שאני בחרתי באתחלה(הטוב ביותר לטעמי) ולא למיקום של החברה כי גם אין דבר כזה
  12. ומה זה בידיוק הקיר בטון הזה שהוא בנה באמצע הוואן ואחר כך הוריד אותו אם איזה טנדר? ולמה הוא לא ביצע אטימה בדינמיט או משהו?
  13. המיקום המקורי שלי להםהו בערך באותו מקוםצמוד לקורה בנטיה לחלל הרכב אז זה לא הבעיה גם שאני מתכון לשים אותם בזוית מתאימה אז זה ממש לא מה שיפריע וכן אני רוצה לשים אותם שם כי הם ממש קורצים וגדולים
  14. ואלה אחי ומה עשיתה למניעת התחממות שלהם מחום המזגן? איך פירקת את רשת המזגן? איך וממה בנית גריל/מקום לטויטר בבקשה תפרט קצת יותר ואם יש לך תמונות אז הכי טוב
  15. טוב קודם כול לשאלה הראשונה שלי היא אם מישהו פעם פירק את הדש בורד ביונדאי אקסנטויכול לעזור לי להסביר לי איך אז אני ישמח ועכשיוו לחלק המרכזי אני רוצה למקם את הטויטרים ברכב(יונדאי אקסנט 96) על הדש בצורה מוסתרת אצלי אין שם מקום מיוחד לטויטרים אז חשבת למקם אותם בפתחי המזגן הצדדים אשר צמודים לקורות שגם ככה פתחים אלו לא תורמים הרבה לחימום/קירור אז רציתי לגעת אם זה אפשרי? האם חום המזגן יכול לפגוע בטויטר(הקור לא ניראלי יזיק) ואם כן איך אפשר אולי לבטל את הפתחים האלו מאורור? ואם יש למישהו ניסיון בתקנה מסוג זה שיגיד לי ואם למישהו יש הצעה אחרת למיקום מוסתר שיגיד לי? יש לציין שלשם התקנה זו אין לי שום כוונה לשבור או להרוס את פתחי המזגן או הדש אלה רק לפרק או לנתק זמנית והינה תמונות:
  16. עד מתי אפשר להירשם(לא בטוח שאני יבוא)? ואיך צריך לכוון את המערכת לתחרות(מה מומלץ?,איך מכונים לתדר הבדיקה?)?
  17. אוקי טוב תודה אני כבר יעדכן תתוצאות
  18. רגע קצת התבלבלתי אתה אומר ללכת לפי RMS אוWATT?
  19. אה ההספק בW שיגיע לרמקול חלקי 2 בערך כאילו הגברה של הרדיו 50W קבל שעומד ב25V ומעלה?
  20. קבל של 470=חיתוך תדרים מתחתל85 קבל של 330=חיתוך תדרים מתחת ל120 ובקשק למתך לא הבנתי כמה V אני צריך (מה צריך להיות כתוב על הקבל)
  21. הוא דיבר אל מחיר לFNQ ואיפה באמת?
  22. תשנו שישי הבא יש מפגש במרכז
  23. אדי איפה ראיתה ב1600 לפחות2100
  24. טוב אז הסתובבתי קצת בין החנויות אלקטרוניקה בבאר שבע אבל הם מוחרים רק קבלים בערך של 330(חתיכה ל120) או של 470(חתיכה ל85)כזכור אני רוצה לחתןך את הדרים הנמוכים אז חשבתי לחתוך ב100 אז אם מישהו יודע איפה אני יכול לקנות קבל בערך של 400 לשם חתיכה ל100? או אם לדעתכם מה שהציעו לי יספיק לי? והם גם שאלו אותי על איזה מתח אני צריך שהקבל יהיה, אז מה אני צריך?
  25. נו אבל איזה מגבר זה
×
×
  • תוכן חדש...