ישה הלכתי למשפט עם חבר עו"ד, התובעת עשתה הרבה פרצופים מה גם שלא הצלחנו לדבר איתה בנפרד, והוא נאלץ להתכתב איתה בזמן המשפט. לא ציינתי אבל כמובן שהוא ביקש להמיר את העבירה ל51 מ51א. השופט היה שמואל מלמד.
המטרה שלי הייתה לבטל את התנאי ויהי מה. זה לא קרה. הצליח לצמצם אותו משלושה חודשים לחודשיים. כל מי שהיה לפני וגם כמה שהיו אחרי, ללא יוצא מן הכלל קיבלו תנאי והרוב גם קיבלו לשלוש שנים. נראה שזה "פתרון" חדש של המערכת, הגיוני למדי, סוג של ענישה אוטומטית.
לגבי בעיות צילום התיק, ניסיתי לעקוף מכל הכיוונים הקלטתי כמה שיחות, כל פעם השתנו הסיבות וכלום לא עזר. גם שלחתי עו"ד ממשרד תעבורה לצלם בשבילי את התיק והתגובה הייתה זהה (ניסינו 3 עורכי דין לצלם לפני המשפט). בגלל שכביכול זו עבירה קלה אז אין עם מי לדבר.
דבר אחרון. רציתי לצלם את התיק בגלל פרטי המקרה, בגלל שהופיע שוטר אחד בלבד בדוח בזמן שבניידת גם היה מתלמד, השוטר סילף את דברי וכמו טמבל גם חתמתי לו בסוף. בקיצור כשהגענו למשפט, לתובעת לא היה שום תיק פרט לדוח כמו שלי וגליון ההרשעות.
כמו שזה נראה זה היה אמור להיות המילה שלי נגד השוטר.