Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. זה תלוי לכמה לווינים אתה מחובר ואני לא בטוח שהייתי תולה את הרשיון שלי בו, כשמתקרבת מצלמה אני מוודה בשניהם (בעקרון הגיפיס נמוך בערך בכ5 קמש מהספידומטר ברכב (שכאמור מכוון קצת יותר גבוה מהמהירות האמיתית).
  2. אחלה, פשוט תהיתי אם יש בעיה בקלאצ ברכב הספציפי, תודה על התשובה.
  3. לקחתי את הרכב לנסיעת מבחן קצרה (הדגם הפשוט) וחוץ מזה שהעיצוב מדהים והמנוע שקט, העברת ההילוכים נוראית. כל הילוך שהרכב מעביר יש ממש בלימה של המנוע כאילו מישהו נוגע בברקס וההעברה עצמה גם איטית יחסית, מרגיש קצת כמו לסוע בים עם גלים שכל כמה זמן בא גל ולוקח אותך קדימה אחורה, השאלה האם הגיר ככה סטנדרטי או שנפלתי על רכב בעייתי?
  4. עם הסכום שאני משלם לביטוח מקיף בארץ על הקופרה אני לא רוצה לדעת כמה הוא משלם, בטח תוך כמה שנים זה מגיע לשווי הרכב
  5. אגב, גם הפילטר המקורי הוא אינבוקס פשוט הפילטר עצמו הוא קרטון חד פעמי ואם אני לא טועה קטן יותר.
  6. אהבתי את זה שהוא מאיץ לתוך הטנדר שבא מולו כשהכביש בקושי מספיק לרכב אחד... לא חבל על היפהפייה?!
  7. אוכף? אתה שוטר? אם לא אז גם זה אסור.. ולגבי העיניים על המכוונים, פרסמתי טרד שיש אפליקציה שמשתקפת על השמשה ומראה את המהירות לפי GPS. אני משתמש בה עכשיו כל לילה קבוע עם הWAZE.
  8. http://www.dealextreme.com/c/car-dvr-cameras-1505 יש פה לא מעט מצלמות שהדביקו להן את המילה HD ולא בטוח שזה באמת HD, פרט לרזולוציה של 1280 על 720. איך אפשר לדעת אם זה באמת HD ולא שקר כלשהו? למשל בין 40 ל70 דולר
  9. לא הייתי בונה על זה יותר מדי... מה שכן.. הייתי בונה על יותר דוחות בשנה. אצלנו לא אוהבים לעבוד קשה.
  10. אני נמצא באותו מצב כמוך, ההסבר שלו היה שבאיביזה למשל ההנמכה והקשחה של הרכב רק יהיה לה אפקט הפוך. כשאתה נכנס לפניה אתה רוצה להעביר כמה שיותר משקל לגלגלים הקדמיים על מנת לשפר את האחיזה וברגע שהרכב מונמך ומוקשח העברת המשקל נפגעת (יש פחות גלגול).
  11. מי שמחפש בזול http://www.dealextreme.com/p/h7-55w-5000k-diamond-vision-vehicle-white-light-headlamp-kit-pair-dv-12v-58751
  12. ללא ספק, ווייז ציטה או כל גלאי GPS אחר, מתחילת החודש הינו בגדר חובה ברכב אלא אם כן בא לך להעשיר את קופת המדינה ולאבד את הרישיון
  13. אפשר למצוא אותה באיביי בסביבות ה60 דולר ולחסוך 100 שח או יותר.
  14. אל תדאג, תיכף גם זה לזה יצא חוק - מהיום מותרת האחזקה של רכב עד 60 כח סוס בלבד או בקיצור פיאט או סובארו גסטי או קורקינט (ידני לא חשמלי). מתחיל להלחיץ פה המצב. משום מה המדושנים שיושבים שם למעלה במגדל השן בוחרים תמיד בדרך הקלה במקום באמת לנסות לטפל בבעיות.
  15. יש עדיפות למקום התקנת המצלמה? ליד המראה בפינה הימנית?
  16. העניין הוא לא המהירות, 10-20 קמש לפה או לשם זה לא מה שיעשה את ההבדל. השינוי יתחיל כשאנשים יתחילו לשמור את הנתיב הימני במקום להיות תקועים בשמאלי כל הזמן, לתת זכות קדימה, לאותת כשסוטים מנתיב והכי חשוב להתסכל במראות ולא להדחף בכביש.. הסימונים היום על הכביש הם בגדר המלצה בלבד ל90 אחוז מהנהגים. יש מספיק מחקרים שמראים שמהירות אחראית לאולי ל5 אחוז מהתאונות. המהירות פה לא האישו מתי תפנימו?
  17. אני דווקא קיבלתי עצה מבחור עם "מעט" נסיון במירוצים והדבר הראשון שהוא אמר לי לגבי הרכב זה "הנמכת? אל תנמיך, זה פוגע ביציבות של הרכב ובהעברות המשקל ככה שבפניות התוצאה למעשה הפוכה ופוגעת באחיזה של הרכב מאשר משפרת". אבל בהצלחה.
  18. http://www.nissanusa.com/gt-r/specifications.html לגבי הניסאן.. לגבי הלמבורגיני לא ברור מה דחפו שם כמו שהיא עפה מעל 300 קמש. בכל מקרה מדובר בGALLARDO
  19. הכותרת צריכה להיות סרטון של GTR
  20. א. איזה כיף להיות אוליגרך, גם אני רוצה. ב. ואוו, הניסאן הזאת כל פעם מחדש גורמת לי ל@5@5#6#!$!@#%^&^
  21. אני מניח שכל דרך הגיונית שנראית לך, החל ממשטח גומי מגנטים ודבק אפוקסי..
  22. הוא לא מקרין, הוא משתקף בשמשה ולכן ניתן להשתמש בזה רק החל מהערב. הוא מקרין את המספרים בכתב מראה ולכן על השמשה זה נראה רגיל, עובד לא רע בכלל בחושך.
  23. רואים את המהירות של הרכב על השמשה, ככה שבכביש מהיר אתה לא צריך להוריד את העיניים מהכביש.
  24. ממליץ בחום על הHTC, כל HTC. לי יש DESIRE HD אכן הTORQUE התוכנה הכי מתקדמת שיש עם חיבור iiOBD דרך הבלוטות, ובגרסה החדשה יש גם אופציה לHUD. קיים גם SPEEDVIEW HUDY SPEEDOMETER, בעקרון כולן אותו דבר, לחלקן יש אפשרויות נוספות בתצוגה כמו כיוון, גובה ומד האצה. מהמעט שבדקתי היום ברגע שאתה שומר מהירות אז זה עובד יופי בתאוצות או בלימות (תלוי עם איזה רכב כמובן) לוקח לאפליקציה זמן (יחסית) למצוא את המהירות שלך. עדיין מומלץ בחום בלילה.
×
×
  • תוכן חדש...