Ford Prefect
-
הודעות
98 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Ford Prefect
-
תתחדש התמונות נפלאות והיאריס נראת מצויין (וגם נוסעת ככה, לא? )
-
באמת בלי לחשוב הרבה... כותבים Metallica
-
מירוץ ראלי חוקי ותיקני בארץ(האם הגיעו ימות המשיח)
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של kompy בתוך רכב כללי
-
כתבה ב"24 שעות" על החמרה בעונשים על עבירות תנועה
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של sronis בתוך רכב כללי
-
כתבה ב"24 שעות" על החמרה בעונשים על עבירות תנועה
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של sronis בתוך רכב כללי
-
לדעתי אל תתעסק עם זה בכלל, התיבת מנוע האוטומטית נבנתה כך שהיא תוריד ותעלה הילוך מתי שנדרש, אם היית רוצה אתה לשלוט באוטו ולא שהאוטו ישלוט בך היית קונה ידנית, להתחיל להתעסק עם ההילוכים באוטומטי לא מומלץ כי התיבה לא בנויה באותה אופן שתיבת ההילוכים הידנית בנויה, זה בנוי אחרת והעברת הילוכים שונה זה גם לא מספק אותו אפקט (מנסיון). לדעתי אתה טועה, אני נוהג להוריד הילוכים גם בתיבה האוטומטית, למשל לפני סיבובים. בעיקר בגלל שאחרי בלימה התיבה לא תמיד נמצאת ברצועת הכוח של המנוע, בגלל זה עדיף להיות בהילוך הנכון ולמנוע בעיות בטיחותיות שעלולות לקרות בזמן שלוקח לתיבה להוריד להילוך המתאים. אמנם אלו עשיריות שנייה בודדות אבל בכל זאת זמן קריטי במקרה שחייבים לברוח מהר ממשהו.
-
-
rs6 היקר. בניגוד אליך , סהר ביצע את התרגול הזה בכביש שהוא ריק יחסית (או שאני טועה?) ובנוסף סהר עבר קורס נהיגה מתקדמת מה שנותן לו שליטה הרבה יותר גבוהה ברכב וביכולת לתקן טעויות, אז אולי הפעם זה לא נגמר טוב, אבל ברוב המקרים הוא ידע מה לעשות וכיצד לתקן איבודי אחיזה כאלה. די זה פשוט כבר מצחיק לשמוע על הקורסים המהוללים האלו. הם בסך הכל קורסים בסיסיים שנותנים המון לנהג חסר מודעות אבל נותנים ממש מעט לאנשים שיודעים מה לעשות במצבים כאלה על סמך ניסיון. אני לא לקחתי איתי כמעט שום דבר מאותו קורס חוץ מכיוון מראות. מבחינתי זו היתה נקודת ההארה היחידה. וזה שמישהו לוקח קורס זה לא אומר שמותר לו לעשות מה שהוא רוצה עם הרכב וזה לא אומר שהוא איזה שומאכר . להפך הקורס יכול לתת סתם בטחון עצמי מופרז אשר יביא בסוף לאיבוד שליטה בלתי נמנע כמו במקרה הזה. לclubsport לדעתי הגעת לקורס פשוט במחשבה שאתה יודע הכל ולכן לא לקחת איתך שום דבר חוץ מכיוון המראות. קורס משפר לדעתי את הנהיגה בהרבה, אצלי הוא שיפר בהמון. ברור שמיד אחרי הקורס לא תצא שומאכר אבל בתוספת אימונים תוכל לנהוג ברמה הרבה יותר גבוהה.
-
rs6 היקר. בניגוד אליך , סהר ביצע את התרגול הזה בכביש שהוא ריק יחסית (או שאני טועה?) ובנוסף סהר עבר קורס נהיגה מתקדמת מה שנותן לו שליטה הרבה יותר גבוהה ברכב וביכולת לתקן טעויות, אז אולי הפעם זה לא נגמר טוב, אבל ברוב המקרים הוא ידע מה לעשות וכיצד לתקן איבודי אחיזה כאלה.
-
סהר לא נורא, העיקר שהסקת את המסקנות הנכונות מהמקרה הזה. ותדע להבא מה לעשות, או יותר נכון מה לא לעשות... הכי חשוב זה שלא נפגעת (אולי חוץ מהאגו...) ושתמשיך להתאמן. יונתן.
-
מבקש עזרה מכל חברי הפורום - לא רוצים לשלם לי
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של CaRReRa בתוך אוף-טופיק
if you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the a-team.... כנס לאתר הזה http://www.molsa.gov.il/ZhuitOvdim/AkifatHukAvoda/ אני חושב שהם מטפלים בנושאים כאלה האגף לאכיפת חוקי עבודה במשרד העבודה והרווחה. בכל מקרה אם לא הם מטפלים בזה, הם יפנו אותך בטח לגורמים המתאימים. בהצלחה. -
כן, הפוקוס שם מקדימה באמת מדהימה...
-
מישהו כאן נוסע לתערוכת פרנקפורט בקרוב?
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של dror free-flow בתוך רכב כללי
אני כנראה אהיה שם דרך אגב למישהו יש מושג על אופן קניית הכרטיסים לתערוכה? האם אפשר להזמין מראש דרך האינטרנט? או שקונים אותם שם בכניסה? **עכיכת הנהלה: להבא לערוך את ההודעה, לא להוסיף עוד אחת ** -
יש לי שאלה בנושא איך הבאקט מגיב במקרה של תאונה? האם הוא "עומד" במקום באותה צורה? החיבורים שלו זהים לזה של הכיסא המקורי?
-
בהמשך ל-"עלילות הטורף..." או "זה מה שמרגיז אותי" - שרשור חדש
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של 0scar בתוך רכב כללי
דברים שאני שונא שנהגים אחרים מבצעים 1) עוקפים טור שלם של מכוניות בשביל להיות ראשונים בצומת , ועוד אחר כך כששואלים אותם למה הם עשו את זה הם עונים : "ככה זה, אין מה לעשות" 2)אנשים שחונים בחנייה של נכים - זה אחד הדברים שיכולים ממש, אבל ממש לשגע אותי אני לא מבין אפילו איך אנשים מעלים בדעתם לחנות בחניה כזו, גם אם אני אצטרך ללכת 10 ק"מ ברגל מהמקום שבו רציתי להיות אני לא אחנה בחנייה של נכים. 3)נהגים שלא מאותתים - טוב זה ברור 4) נהגים שלא שומרים מרחק - אני מודה גם אני הייתי כזה פעם עד שעברתי קורס נהיגה מתקדמת ושם העירו לי על זה ומאז אני מקפיד לשמור מרחק. 5) אנשים שנתקעים על השמאלי במהירות נמוכה ולא מוכנים לפנות את הנתיב 6)"גניבת" רמזורים - צהוב או אדום, מה? קשה כלכך לעצור? להאט קצת לפני הצומת? -
הא אתה הוא הבעלים של הGTI הכחולה עם המדבקה של הרובוטריקים? איפה קנית אותה (את המדבקה כמובן, למי אכפת מהאוטו )??? אני גם רוצה!!!!!!
-
אתה בטוח שזה היה בבית ברל? השרדות, כאב, דם, פגיעות... כל אלו מזכירים לי יום ממוצע ברחוב הנתנייתי......
-
שכחת את הסדרה הטובה ביותר: הרובוטריקים!!!!! תראה תוכנית הרובוטריקים הייתה המועדפת עליי. היום יש גירסה חדשה ומגעילה לרובוטריקים. זוכר את הרובוטריק אומגה אני הכי אהבתי את אופטימוס פריים (רק שאף פעם לא הבנתי מאיפה מגיעה העגלה הנגררת שלו ) מעניין למה אין רובוטריק 106 ראלי
-
הנה כמה שירים טובים nightwish - over the hills and far away יש ללהקה הזו עוד מלא שירים טובים blind guardian - valhalla גם להם יש עוד מלא שירים טובים אם אתה מחפש משהו בסגנון יותר MTV - רוק אז כמובן יש את לינקין פארק והחבר'ה וחוץ מזה יש להקה קצת פחות מוכרת אבל הם מצויינים - methods of mayhem במיוחד השיר ANGER MANAGEMENT תהנה! עריכה : תוסיף לרשימה גם את RAMMSTEIN האגדיים! פשוט כל שיר שלהם הוא מצויין!!
-
שכחת את הסדרה הטובה ביותר: הרובוטריקים!!!!!
-
תתפלא, אבל אפילו ב4 לפנות בוקר כשהכביש ריק, אני מקפיד לאותת במבעבר בין נתיבים, לעצור עצירה מלאה בשלט עצור, להסתכל כמו שצריך במראות ולתת זכות קדימה. גם בחניונים אני מקפיד לאותת אפילו שהרבה מחבריי צוחקים על זה, לדעתי זה חשוב. ולדעתי אם לא תעשה את הדברים האלה תמיד, בסופו של דבר גם בנסיעה "רגילה" לא תקפיד לבצע אותם.
-
פתחו את הראש ותציעו שמות לאתרי אינטרנט מוזרים על פי הנושא :-)
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך אוף-טופיק
הפורום של אוהבי השפריצרים הכחולים והקוביות במראה http://www.ARSforum.co.il -
גם לי הורידו את הסמל פעמיים במאזדה, הבעייה היא שנשארו שני חורים במקום שבו היה הסמל. איך ניתן לסתום אותם?
-
יש לי מסך LCD של סאמסונג מדגם SYNCMASTER 151S. האמת היא שלפני הקנייה התלבטתי האם לקנות מסך "רגיל" או LCD מבחינת מחיר יכולתי במחיר של הLCD לקנות מסך רגיל גדול יותר/של חברה טובה יותר. אבל העדפתי את הLCD מכמה סיבות. 1. הרבה יותר יפה ממסך רגיל ותופס הרבה פחות מקום. 2. היות ואני לא משחק במחשב או רואה בו סרטים אלא משתמש בו רק לגלישה באינטרנט, לא ייחסתי חשיבות להבדל בקצב ה"זריחה" וה"שקיעה" של הפיקסלים שבו לדעתי המסכים הרגילים לוקחים בגדול (משחקים מופיעים בצורה חלקה יותר וללא "מריחות") 3.לדעתי מבחינת עומק צבעים ואיכות תמונה הLCD לוקח בגדול (לפחות ככה זה נראה לי). 4. יותר יפה כבר אמרתי?
-
דיון-אילו שינויים טכניים הייתם רוצים לראות מיושמים ע"י היצרן
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של David A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יהיו חיישני משקל שיזהו אם יושב אדם על המושב או לא. לדעתי תאורה בתא המנוע יכולה להיות אופציה חביבה. וגם כמו שרוני אמר, צג מידע שיתן יותר מידע על תקלות מאשר "יש לך תקלה, לך למוסך".
