Ford Prefect
-
הודעות
98 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Ford Prefect
-
אני וחברה שלי עברנו את הקורס של אלטרנתיבי. אמנם אחרי הקורס לא תהפכו להיות שומאכרים (וזה גם לא מה שהקורס אמור להעביר), אבל בהחלט תדעו לזהות מצבי חירום ולתקן אותם, ולנהוג הרבה יותר בבטחון על הכביש. תלמדו לבלום נכון בלימת חירום גם בקו ישר, וגם תוך כדי התחמקות ממכשול. על יבש ועל רטוב. תלמדו על התנהגות הרכב בפניות ובתאוצה/בלימה. היגוי יתר ותת היגוי - כיצד נגרמים ואיך לתקן. תעלו על הסקיד קאר ותתרגלו תיקון מצבי החלקה במהירות נמוכה. אני מניח ששכחתי לכתוב כמה דברים אבל באופן כללי הקורס שווה מאוד את הכסף. המדריכים באלטרנתיבי מקצועיים ונחמדים מאוד ובסופו של דבר היה מעייף אך כיף מאוד. מי שחושב שהקורס מיועד רק למי שמתכוון לנהוג מהר - טועה ובגדול, הקורס מיועד לכל נהג ויכול לעזור לך ברגע האמת (למשל: בלימת חירום על כביש רטוב) להבדיל בין תאונה לבין המשך רגוע של הנסיעה. יונתן.
-
המשאית מדהימה, של איזו חברה היא ומאיפה קנית?
-
תקנה מד אוויר קטן ופשוט מסוג "עט" בכמה שקלים. הוא יותר אמין מכל הקומפרסורים שנמצאים בתחנות הדלק, וככה תוכל למלא אוויר בדיוק בכמות הרצויה. למרות שבהשוואה שביצעתי בעבר בין המד הפשוט לבין כמה קומפרסורים דיגיטליים, הם יצאו די מדוייקים. יונתן.
-
למי שלא זוכר, נתפסתי לפני 4 חודשים על 169 קמ"ש בכביש החוף. לאחר השלילה המנהלית, היה לי משפט ובו קיבלתי 7 חודשי שלילה (פחות המנהלית). בזמן האחרון התחילו יותר ויותר אנשים לומר לי שאצטרך לעשות טסט ותיאוריה מחדש לאחר סיום השלילה. (ד"א אני לא נהג חדש). מישהו יודע אולי מה אמור לקרות? האם אני אצטרך לעבור שוב טסט ותיאוריה? יונתן.
-
תלחץ ותהנה אבל למה לנסוע מהר בתוך העיר... הא? ולשאלתך, עדיף להשקיע בבליינדר. רוב הגלאים לא שווים כלום. יונתן.
-
במהירות כזו? קשה להאמין שימירו לך את הדו"ח לאזהרה. לפני חודשיים וקצת תפסו אותי על 80 מעל המותר, לא לקחתי ע"וד וקיבלתי חצי שנה ( ) שלילה. עצה שלי, קחי עורך דין כי הוא יוכל להוציא אותך ממש ממש בקלות. ראיתי במשפט שלי אנשים שבאו עם עורך דין וקיבלו עונשים ממש מצחיקים, אז אם הרישיון חשוב לך, תשקיעי קצת כסף בעו"ד טוב.
-
דבר ראשון אחרי נהיגה : מוזיקה. אני נורא אוהב מוזיקה. בעיקר רוק ישן וג'אז, אבל אני פתוח לכל סגנון אחר (כמעט). דבר שני :טרקטורים ורכבות תחתיות . לא יודע למה. אני פשוט חולה עליהם. 3. אלקטרוניקה. אני נורא אוהב לבנות דברים שאין לי שימוש בהם אחר כך... 4. אוכל!! יונתן.
-
המסלול בנתניה הרבה יותר מאתגר ומעניין מאשר המסלול בהרצליה. ובנוסף, הקארטים חדשים יותר. מי מעוניין לעשות מפגש קטן בקארטינג נתניה בסוף השבוע הזה?
-
[פורד מונדיאו 2004] מנוע נכבה לאחר התנעה
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של ישי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אמנם אני לא בעל מונדאו, אבל חבר טוב שלי הוא כזה ויצא לי לנהוג עליה הרבה. הייתה (או שאולי עדיין קיימת) קיימת אצלו בדיוק אותה תופעה (הרכב נכבה בניסיון הנעה אחרי תדלוק). גם אצלו המונדאו היא מחברת ליסינג. כרגע אני לא יכול ליצור איתו קשר, עד יום שישי. אני חושב שאצלו הבעיה סודרה אבל כדי להיות בטוח אני אדבר איתו ביום שישי, ואכתוב כאן את התשובה. נ.ב. שמעתי על עוד מקרה כזה במונדאו 2004. גם היא מליסינג (אין קשר לדעתי...) -
ממש לא נכון. אם אתה עושה קעקוע שמסמל משהו בעיניך ולא סתם ציור מעפן אז לא תצטער עליו... אם אתה בא בגישה של "נתקעים עם זה לכל החיים" אז עדיף לא לעשות.
-
הנה מה שאני הייתי עושה, במקום להתפשר על תחום אחד שאני אוהב הייתי הולך על שניים: 1. טויוטה יאריס T בשביל היומיום ובשביל נסיעות פאן בכבישים. מוסיף כמה תוספות קטנות (רתמות ובליינדר). 2. סוזוקי ג'ימני לסופי שבוע ופאן בשטח. ממגן ומשפר אותו. 3. בשאר הכסף קורסים לנהיגת כביש, שטח וראלי בארץ ובחו"ל
-
סקר קצר, כריות אוויר והחלפתן, עד כמה בטיחות חשובה לכם?
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של beresford בתוך רכב כללי
שטויות , מהי ההגדרת שלך לתאונה רצינית? וממתי אתה יכול לקבוע האם תעבור תאונה "רצינית" או לא? האם אנשים מתכננים מראש שתכנס בהם משאית ב40 קמ"ש "לא רציניים"? לדעתי כרית אוויר חשובה בהחלט באותה מידה כמו חגורות בטיחות, בלמים וצמיגים טובים. לכן אני מוכן להשקיע סכום תלת ספרתי כל עשר שנים כדי לנסוע בראש שקט. -
135 קמ"ש על השעון זה פחות במציאות ככה שיכול להיות שניצלת - פחות מ40 קמש מעל המותר.
-
אריאל קבל על מיילס דיוויס! אמנם את הדיסק הספציפי הזה אני לא מכיר , אבל מיילס הוא אחד מהאמנים האהובים עליי. יש סיכוי לצריבה?? סתם סתם... ועכשיו עדכון מצב הצ'יינג'ר אצלי : 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. ריק!! אין רישיון - אף אחד כמעט לא נוסע באוטו, כשאבא שלי נוסע לעיתים רחוקות הוא שומע רק רדיו. המחסנית יושבת לה בודדה על השולחן שלי, מחכה ל24 לחודש.
-
wd-40. אצלי זה עבד מצויין.
-
הסתיים המשחק. המנצח הוא E.Dekel (ברוך הבא לפורום). נתראה בפעם הבאה!!
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של משחק CarsForum בתוך רכב כללי
2. אלפא -
הסתיים המשחק. המנצח הוא E.Dekel (ברוך הבא לפורום). נתראה בפעם הבאה!!
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של משחק CarsForum בתוך רכב כללי
2. לנצ'יה -
הסתיים המשחק. המנצח הוא E.Dekel (ברוך הבא לפורום). נתראה בפעם הבאה!!
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של משחק CarsForum בתוך רכב כללי
10. סיטרואן -
לירן, כבר איבדתי כל טעם בלנסות להבין איך הכל הולך במדינה הזו. זה הרי ברור שמשרד התחבורה מבין יותר טוב מאשר מיטב המהנדסים של החברות היפניות. הכל פה פשוט תקוע איפהשהו בשנות השישים. בגלל זה אין ספורט מוטורי, בגלל זה המהירות בכבישים מוגבלת ל90 קמ"ש מגוחכים. אין מה לעשות. יונתן.
-
אין קשר, אין אף גלאי שיכול לקרוא את העתיד ולהגיד לך לפני שהשוטר יורה עלייך. ובכל מקרה זה יהיה מאוחר מדי היות והזמן שלוקח לאקדח הלייזר לקבל קריאה הוא 0.3 שניות בערך. הגלאי אמנם יזהיר אותך אבל זה כבר יהיה מאוחר מדי. הדבר היחיד שאולי יעזור זה אם השוטר החליט לנסות קודם לירות עלייך מטווח גדול מ300 מטר. אבל בדרך כלל שוטרים שמכירים את העבודה לא עושים את זה.
-
לי יש ניסיון מצויין עם בל 970 וקוברה (לא זוכר את הדגם המדוייק). ואני מכיר די טוב גם את הוולנטיין 1. 1. הקוברה ממש על הפנים. לא מזהה כלום (בעצם כן מזהה עמודי מתח גבוה ) 2. ה970 מצויין ומזהה מצלמות ולייזרים אבל כאמור, ברגע שניתנת אזהרה על לייזר זה יכול להיות מאוחר מדי. את המצלמות הנייחות ניתן ללמוד בעל פה, ואת המצלמות הניידות לא בעייה כלכך לזהות אפילו מרחוק, ובגלל שהמצלמות פועלות אחרי שעוברים אותן יש מספיק זמן לדעתי לבלום ממהירויות בלתי חוקיות סבירות ~ (כמובן שאף אחד פה לא עובר את המהירות המותרת ואנחנו סתם שואלים בשביל לדעת, נכון???). גם הולנטיין באותה רמה של הבל בערך למרות שאני מכיר אותו פחות טוב. בכל מקרה - הכיטוב משבש. יונתן.
-
אין לי מושג לגבי מחירים של בליינדר אבל אני מניח שבסביבות 2K. משבשי לייזר טובים יתנו לשוטר באקדח את הקריאה E01 או E02 שמשמעותה היא שהוא לא מצליח להנעל על האוטו בגלל חוסר יציבות ולא בגלל משבש לייזר. משבשי לייזר פשוטים יתנו את הקריאה E07 שמשמעותה היא שיבוש לייזר! מה שלא טוב כמובן בשביל הנהג! במבחנים שנערכו נמצא כי המשבש היחיד שבאמת פועל כמו שצריך ונותן תמיד E01 או E02 הוא בליינדר (ולא, אין לי אחוזים בחברה ). כמובן שהשוטר יכול בכל זאת לעצור אותך ולחפש את המשבש. אבל מקסימום הוא יגיד לך לפרק אותו מהרכב. בכל מקרה הוא לא יקבל קריאת מהירות!. יונתן.
-
רד מהנושא. המכשירים הזולים לא נותנים מענה בכלל כנגד מצלמות. כנגד אקדחי לייזר אין בכל מקרה מה לעשות, כי ברגע שהגלאי מצפצף על לייזר זה סימן שהשוטר כבר "ירה" עלייך וקיבל קריאת מהירות. הסיכוי היחיד שבו זה יעזור לך הוא אם השוטר ינסה לירות עלייך מטווח גדול מ-300 מטר ותספיק לבלום בינתיים (ברוב המקרים זה לא כך). הגלאים היקרים יותר נותנים מענה כנגד מצלמות אבל בדרך כלל זה מאוחר מדי (ובדרך כלל גם אפשר לראות את המצלמות ממרחק). בקיצור, תמשיך לחסוך למשבש לייזר. יונתן.
-
כן. קארט וקסדה אתה מקבל שם. אני חושב שהתחרויות פתוחות רק למי שעבר קורס קארטינג.
-
לא מובנת כלכך השאלה שלך... בכל מקרה לפי מה שהבנתי אתה שואל כמה עולה להשתתף בכל תחרות? עוד מעט צריכה להתחיל ליגת 4 פעימות בקארטינג נתניה - ומחירה בסביבות 170 שקל לתחרות. ירון (yaron_z) מהפורום עובד שם אז הוא יכול לתת פרטים נוספים. יונתן.
