Ford Prefect
-
הודעות
98 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Ford Prefect
-
הממממ יצא חמוד אבל... מה עם העובדה שפנסים אחוריים כאלה (או מושחרים) פשוט מקטינים את העוצמה של אורות הבלימה ושל המאותתים?
-
אני משתמש במד לחץ אוויר מסוג "עט", נוא ארוך וצר והסקאלה יוצאת ממנו החוצה בזמן המדידה. אני גם משתמש במד האוויר הדיגיטאלי בתחנת הדלק שלי וזה תמיד יוצא שווה עם המד הידני. בכל מקרה לדעתי כמה שהמנגנון של המד לחץ הידני יותר פשוט, כך הוא יהיה יותר מדוייק ופחות יתקלקל. לך על המד הזול בצורה של עט - זה כדאי! .
-
בעיה ב-Casio G-shock (נפתרה) ועכשיו: [סקר] איזה שעון אתה עונד?
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של Sprint בתוך אוף-טופיק
sector 450 בדר"כ. ו-G-SHOCK לעבודה או טיולי שטח. -
הייתי היום בתחנה של מתנ"א בכפר סבא, קיבלתי שלילה ל30 יום. חוץ מזה קבעתי פגישה עם ראש לשכת תביעות תעבורה כדי לסגור עסקת טיעון. מה אתם אומרים? אני חושב שאני אצא ככה עם עונש קל יחסית. גם עבירה ראשונה שלי, אני גם סטודנט אז אולי יפחיתו לי קצת את הקנס.
-
הרכב הוא מאזדה 626. אין שום סיכוי שאני אקח עורך דין, בגלל הכסף, שכרגע אין לי הרבה ממנו (סטודנט מובטל)... אני רק רוצה לדעת מה העונש המירבי שאני אקבל, אם זה עד 3-4 חודשים אני מוכן לקבל את זה בלי בעייה.
-
כנראה שאני באמת אבוא מעכשיו הרבה מאוד לקארטינג.... דרך אגב, אני לא נהג חדש. ככה שלפחות אני לא צריך לעבור את זה מההתחלה.
-
היום לפנות בוקר, בשעה 2:40, נעצרתי בכביש החוף באזור שפיים ע"י ניידת משטרה של מתנ"א בגלל נסיעה במהירות מופרזת. הממל"ז הראה מהירות של 169 קמ"ש. קיבלתי הזמנה להתייצבות אצל קצין תנועה כדי לדון בפסילת רישיון הנהיגה שלי. וזומנתי למשפט ב9.3.04 רציתי לדעת מה צפוי לי אצל הקצין מחר? האם יש סיכוי שרישיון הנהיגה שלי לא ישלל ל30 יום? ומה העונש הצפוי לי במשפט? יונתן.
-
זה בעייתי להעביר 300+ כ"ס לגלגלים הקידמיים מבלי ליצור לחימת הגה נוראית ביציאה מהמקום, ותת היגוי מטורף בכל סיבוב עם מעט גז...
-
רק חבל שהרכב בתמונה עבר ניתוח להסרת כלייה.... חסרה לו אחת מקדימה... או שפשוט איחדו את שתיהן?
-
אני לא מבין על מה האושר, אני היחיד שחושב שהעיצובים שלו הם פשוט מדהימים ?(ואני לא צוחק) אני מאוהב בסדרה 7 וב5... לדעתי הן מאוד מיוחדות.
-
1. עברי לידר / האנשים החדשים - קניתי אותו לפני שבוע ומאז הוא בצ'יינג'ר, אמנם הוא פחות טוב מהדיסק השני שלו אבל אני די אוהב את הסגנון האלקטרוני בדיסק הזה. 2. Miles Davis / Kind Of Blue - יצירת המופת של מיילס דיוויס. ואחד הדיסקים הכי אהובים עליי. 3. Methods Of Mayhem - די נמאס מכל להקות הראפ-מטאל כמו לינקין פארק אבל הם ממש טובים. 4. Coldplay / Parachutes - רוק משובח, והדיסק הזה מזכיר לי רגעים יפים... ככה ששמור לו תמיד מקום בצ'יינג'ר. 5. Hooverphonic / A new Stereophonic.... - נדלקתי על השיר 2WICKY אז קניתי את הדיסק וזה לא התברר כטעות. 6. Jethro Tull / Songs From The Wood - לדעתי הדיסק הכי טוב שלהם. 7. Jamiroquai / Travelling Without Moving - בשביל השיר COSMIC GIRL - שיר הנהיגה שלי... 8. The Prodigy / Music For the jilted generation - איזה דיסק מושלם!!!... אלקטרוניקה במיטבה... 9. R.E.M. / Automatic For The People - מתאים לנסיעות רגועות וארוכות. 10. Wu Tang Clan / 36 Chambers - היפ הופ וראפ אמיתי... אני פשוט חולה על השיר C.R.E.A.M.... טוב הציינגר שלי מורכב מהרבה סגנונות של מוזיקה, אבל ככה אני, אוהב להקשיב לכל דבר (כמעט...)
-
מבחינת רוחב המושב האחורי היא מספקת, הבעיה היא במרווח לרגליים, ששם היא קצת צפופה. חוץ מזה היא זריזה (חוץ מחור קטן בין הילוך ראשון לשני), חסכונית למדי בנהיגה רגועה (לא אצלי ) ומאובזרת (4 כריות אוויר).
-
יש מישהו שעושה אולי ביום שישי הזה 2.1 את קורס קארטינג נתניה?
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של נמרוד בתוך אוף-טופיק
דבר ראשון, היה ממש ממש כיף. הקורס מתחיל בתאוריה שכוללת הסברים על מבנה הקארט, לבוש, דגלים וסימונים, קווים נכונים בפנייה ועוד... לאחר מכן עולים למסלול ברגל והולכים אותו לפי הקווים הנכונים בפניות. אחר כך עולים כל המשתתפים והמדריך (ירון, שהיה באמת מצויין) למקצה הכרות עם המסלול ועם הקארט. (אני לא נסעתי עד הקורס על קארטים ככה שזו הייתה הזדמנות להכיר קצת). לאחר 10 הקפות הכרות המדריך עזב אותנו והתחלנו מירוץ רגיל ובסיומו ראינו את התוצאות של כולנו. לאחר המירוץ הזה עשינו הפסקה קטנה ולאחריה עלינו למקצה החצי גמר ולמקצה הגמר. אצלי לפחות היה שיפור גדול בין המקצה הראשון לאחרון (שיפור של שנייה וחצי אם אני זוכר נכון). בכל מקרה, הקורס ממש ממש שווה וממש כייפי. ההדרכה היתה מצויינת וכל העובדים במקום היו נחמדים. יונתן. -
משהו מצחיק שקראתי בעיתון לפני שבוע וקצת. נהג קיבל שלילת רישיון, אבל השלילה תקפה לכל רכב חוץ מאשר האוטו הפרטי שלו (BMW 530) מה זאת אומרת? אז איפה בדיוק פה העיקרון של השלילה אם הוא יכול להמשיך לנהוג ?
-
יש מישהו שעושה אולי ביום שישי הזה 2.1 את קורס קארטינג נתניה?
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של נמרוד בתוך אוף-טופיק
גם אני עושה אותו -
קונה אימפרזה WRX STi, מתקין בליינדר. ועושה כל קורס נהיגה אפשרי בארץ ובעולם [/i]
-
מה דעתכם על קורס הקארטינג שמתקיים בקארטינג נתניה? מישהו כאן עבר את הקורס ויכול לספר קצת עליו?
-
אריאל תתחדש! נראת מצויין והצבע מדהים... טוב אפשר להפסיק להתחנף אפשר סיבוב??
-
ייעוץ בקניית רכב שטח בסכום של עד 300 אלף ש'ח
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של RaStAMaN בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היות וההמלצות פה קצת גלשו מעבר לדרישה המקורית, אני אמליץ פה בזהירות על רכב מסויים... אמנם לא שיא הפוזה אבל בהחלט מהיר וגם יכול לשמש לשבילים בסופ"ש - סובארו פורסטר טורבו. מגיע עם מושבי עור ואבזור לא רע... והמחיר בסביבות ה215K -
[סקסו 1.1] חום מנוע מול תפקוד הקלא'צ והאם אפשר להתקין מד חום מנוע?
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של saxo_boy בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
רגע , היוניט של הנורה הוא לא יוניט שפועל כמו 1 או 0 ? ז"א בדר"כ הוא לא מעביר לנורה מתח ורק כאשר הוא מגיע לטמפרטורה מסויימת (למשל 110) הוא נותן מתח לנורה? כי יוניט כזה לא יפעל טוב עם שעון, כי כך השעון יתחיל לפעול רק כאשר החום יגיע ל110. אפשר הסבר בבקשה? -
מה הן הפעולות שהורסות את המנוע?
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של No Nick.inc בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עד הקו האדום - אין בעיה כשהאוטו חם. מעל הקו האדום - לא מומלץ... -
ערב טוב... רציתי לדעת כמה כוחות סוס יש למאזדה 626 מנוע 2000 שנת 2000
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של dj_liran בתוך רכב כללי
136 כ"ס 0-100 - 11.6 שניות -
אחחח הכשרונות המתגלים בנתניה...
-
בתמונה של המבחן התהפכות זו לא מרצדס SLK?
-
***הפשיטה הענקית בפ"ת - המשך ועידכונים גדולים !!!***
Ford Prefect פרסם הודעה בנושא של CaRReRa בתוך רכב כללי
הכתבה היתה בנויה מחלק מרכזי שתיאר את הפשיטה, ועוד 2 חלקים, אחד מהם הוא ראיון עם אחד המשתתפים והשני הוא הסבר על המכוניות המשופרות.
