Jump to content

Ford Prefect

  • הודעות

    98
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ford Prefect

  1. ההבדל הוא בימים הסגורים לעיתונות בלבד והימים הפתוחים לכל דיכפין. http://www.cardesignnews.com/autoshows/2003/frankfurt/preview להלן מה שרשום באתר זה: עוד שאלה בנושא איך קונים כרטיסים לתערוכה? האם יש אפשרות להזמין מראש דרך האינטרנט? או שהקנייה מתבצעת שם בכניסה?
  2. מי יודע מתי מתקיימת תערוכת פרנקפורט? אני רואה תאריכים שונים באתרים שונים, למישהו יש אתר רישמי של התערוכה?
  3. Ford Prefect

    מחפש מידע על רכב...

    http://www.parkers.co.uk/choosing/car_reviews/main_review.asp?model_id=333 הנתונים שם מתייחסים כמובן לדגם הידני.
  4. Ford Prefect

    307CC raly

    אם כך תוך כמה שנים נזכה לראות את תופעת "ילדי ה307 ראלי"....
  5. גם אצלי נשענים על האוטו במפגשים וזה לא מפריע לי (כל עוד זה לא מוגזם) אבל לפני כמה שבועות מישהו שנשען לי על האוטו מעך קצת את הכנף הקידמית... וזה ממש מעצבן לראות כזה דבר. אז בבקשה, תישענו, אבל לפחות תיזהרו קצת.
  6. מתוך הספר (או יותר נכון סידרת הספרים) "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה". וחוץ מזה, זה גם דגם של פורד.
  7. איך נתנו לך לנהוג ברכב? אין מינימום של גיל 21/24?
  8. Ford Prefect

    תן כותרת חוזרת

    נו מה , זה ידוע שלמכוניות אירופאיות יש פח דק
  9. שאלה באותו נושא: מרגע ההתנעה בבוקר, תוך כמה זמן כדאי להתחיל לנסוע? אני מחכה בסביבות דקה אחת ורק אז יוצא, זה מספיק?
  10. מצאתי מציאה - אופל קאדט סטיישן שנת 82, 1300 סמ"ק , יד שנייה(!) הבעלים רוצה רק 2000 שקל עלייה יש לה ארבע צמיגים חדשים והיא עברה טסט אתמול, כך שיש טסט לעוד חצי שנה. האם כדאי?
  11. Ford Prefect

    הפרסומת של 307sw

    השיר מהפרסומת הישנה לניסן פרימרה הוא Portishead - Numb
  12. תלוי באיזה פולו, ההגה ב 16V קטן יותר אך מכוער משהו. בגלל שמדובר כאן בהגה עם כרית אוויר שגם עובדת (בניגוד ל306 של אורן) , אז אני מעדיף להשאיר אותו כמו שהוא ולא להכניס ראש בריא למיטה חולה. (תמונה בערך יומיים אחרי שקניתי את הרכב) אותו גלגל ההגה נמצא גם בדגמים אחרים של אודי-פולקסווגן-סקודה-סיאט. למשל אצלי בסקודה פליסיה יש גלגל הגה כזה
  13. אין, אבל אין על הסרט "טיסה נעימה" - פשוט קורע.... אני מת על בדיחות טיפשיות כאלה (זה אומר משהו עליי?...) בדיוק כמו בסרטים של לסלי נילסן כמו "האקדח מת מצחוק"........ מהישראליים ברור שגבעת חלפון לוקחת בגדול אם כי גם השאר לא רעים.
  14. תתחדש
  15. miles davis - so what deep purple - highway star jethro tull - hunting girl
  16. הם לא סגרו את החנות?
  17. גם הפילטר הוא של KD? איפה קנית את השמן לפילטר וכמה עלה לך? גם לי יש פילטר של KD והוא הרבה זמן לא ראה מקלחת טובה כי אין לי שימון בשבילו.
  18. פששש לירן כל הכבוד על הטעם הטוב...... באמת אחלה להקה. אני מחזיק את שלושת הדיסקים שלהם בבית (ולפעמים גם באוטו). ולנהיגה מהירה מתאימים גם מטאליקה, מוטורהד, דיפ פרפל וכמעט כל להקות הרוק/מטאל המהירות. חוץ מזה גם ג'אז לפעמים (מיילס דיוויס וכו'), בעיקר כשנוסעים רגוע בדרך הביתה מהעבודה.... ליד הים, השמש שוקעת...... אין על ג'אז לרגעים כאלה.
  19. תתחדש!! נראת מצויין ואני בטוח שגם נוסעת ככה!
  20. זה הסטיקר שלי...... זה אומר שאני זכיתי??
  21. Ford Prefect

    chevrolet lumina ltz 3800

    200 כ"ס, משקל 1500 ק"ג. 0-100 ב7.6 שניות. עוד נתונים תמצא פה: http://auto.consumerguide.com/auto/used/reviews/full/index.cfm/id/2249.htm
  22. אף אחד לא מסוגל על זה - אלפא פליסיה חחחחחחח....... איזה מעורר רחמים...... אה זה האוטו שלי.... זה מהמפגש לפני חודש בערך, הסמל באדיבות לירן 106 (מאיפה הורדת אותו, הא??)
  23. תבחרו רק בי
  24. התכוונתי לא רק לMX-5 , אלא לכל דגם אחר חזק יותר/שמשתמש בבלמים חזקים יותר, לדוגמה הקסדוס 9 או הMPV.
  25. אילו חברות מייצרות רפידות בלימה משופרות? אני מכיר רק את BREMBO אבל באתר שלהם לא מצאתי איזכור למאזדה 626. ושאלה נוספת, יכול להיות שרפידות שמתאימות לדגם אחד (לדוגמה לMX5) יתאימו גם ל626 שלי? כי הבנתי שיש חברות שמשתמשות באותן מערכות בלימה לכמה דגמים.
×
×
  • תוכן חדש...