ההבדל הוא בימים הסגורים לעיתונות בלבד והימים הפתוחים לכל דיכפין.
http://www.cardesignnews.com/autoshows/2003/frankfurt/preview
להלן מה שרשום באתר זה:
עוד שאלה בנושא
איך קונים כרטיסים לתערוכה?
האם יש אפשרות להזמין מראש דרך האינטרנט? או שהקנייה מתבצעת שם בכניסה?
גם אצלי נשענים על האוטו במפגשים וזה לא מפריע לי (כל עוד זה לא מוגזם) אבל לפני כמה שבועות מישהו שנשען לי על האוטו מעך קצת את הכנף הקידמית... וזה ממש מעצבן לראות כזה דבר.
אז בבקשה, תישענו, אבל לפחות תיזהרו קצת.
מצאתי מציאה - אופל קאדט סטיישן שנת 82, 1300 סמ"ק , יד שנייה(!)
הבעלים רוצה רק 2000 שקל עלייה
יש לה ארבע צמיגים חדשים והיא עברה טסט אתמול, כך שיש טסט לעוד חצי שנה.
האם כדאי?
תלוי באיזה פולו, ההגה ב 16V קטן יותר אך מכוער משהו.
בגלל שמדובר כאן בהגה עם כרית אוויר שגם עובדת (בניגוד ל306 של אורן) ,
אז אני מעדיף להשאיר אותו כמו שהוא ולא להכניס ראש בריא למיטה חולה.
(תמונה בערך יומיים אחרי שקניתי את הרכב)
אותו גלגל ההגה נמצא גם בדגמים אחרים של אודי-פולקסווגן-סקודה-סיאט.
למשל אצלי בסקודה פליסיה יש גלגל הגה כזה
אין, אבל אין על הסרט "טיסה נעימה" - פשוט קורע....
אני מת על בדיחות טיפשיות כאלה (זה אומר משהו עליי?...) בדיוק כמו בסרטים של לסלי נילסן כמו "האקדח מת מצחוק"........
מהישראליים ברור שגבעת חלפון לוקחת בגדול אם כי גם השאר לא רעים.
פששש לירן כל הכבוד על הטעם הטוב...... באמת אחלה להקה.
אני מחזיק את שלושת הדיסקים שלהם בבית (ולפעמים גם באוטו).
ולנהיגה מהירה מתאימים גם מטאליקה, מוטורהד, דיפ פרפל וכמעט כל להקות הרוק/מטאל המהירות.
חוץ מזה גם ג'אז לפעמים (מיילס דיוויס וכו'), בעיקר כשנוסעים רגוע בדרך הביתה מהעבודה.... ליד הים, השמש שוקעת...... אין על ג'אז לרגעים כאלה.
אף אחד לא מסוגל על זה - אלפא פליסיה חחחחחחח....... איזה מעורר רחמים......
אה זה האוטו שלי....
זה מהמפגש לפני חודש בערך, הסמל באדיבות לירן 106 (מאיפה הורדת אותו, הא??)
אילו חברות מייצרות רפידות בלימה משופרות? אני מכיר רק את BREMBO אבל באתר שלהם לא מצאתי איזכור למאזדה 626.
ושאלה נוספת, יכול להיות שרפידות שמתאימות לדגם אחד (לדוגמה לMX5) יתאימו גם ל626 שלי? כי הבנתי שיש חברות שמשתמשות באותן מערכות בלימה לכמה דגמים.