אני יונתן, בן 19 וחצי מנתניה.
אני נוהג בדרך כלל על סקודה פליסיה סטיישן (בטח ראיתם אותה במפגש) ומאזדה 626 ולפעמים גם על פיאט פונטו.
חוץ מזה, אני אוהב מאוד טיסנים ומכוניות על שלט, מוזיקה (תיכף יבוא פירוט), לתכנן שיפורים לא הגיוניים לסקודה (יום יבוא ויכנס בה ה1.8T של פולקסווגן ) ועוד.......
איזה מוזיקה אני שומע?
הממממממ......די הרבה.....
דבר ראשון ג'אז (מיילס דיוויס, ביל אוונס דיאנה קרל וכו') רוק (ג'טרו טאל, דיפ פרפל, לד זפלין, ברוס ספרינסטין וכו') ומטאל (רמשטיין, מטאליקה, מט'ודס אוף מייהם ועוד....)
אבל אני פתוח להכל ושומע גם אמנים ולהקות כמו ניק קייב, אלביס פרסלי, קראפטוורק ועוד וכו' וכו'...
אה..... ולפעמים גם MTV......