Jump to content

AlexRC

  • הודעות

    159
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AlexRC

  1. שלום לכולם, לרגל החלפת רכב אני צריך יעוץ קטן. נתוני הרכב החדש: סקודה אוקטביה, מודל 2010. מערכת 2Din סינית, איכותית ברמה של Pioneer 6050 הישן שלי (תמונות של התקנה יהיו בסוף שבוע הבא). רמקולים מקוריים עוברים אחורה, מקדימה יותקן סט של מורל טמפו, מגבר יהיה JBL CS60.4. התקנה תהיה מקצועית עם כבלים איכותיים ואצל מתקין טוב (עדיין לא סגור מי). סגנונות המוזיקה שאני אוהב : Jazz (Diana Kroll), מטאל גוטי (Nightwish ודומייהם), קלאסי בעיבוד עכשווי (Vanessa Mae, Bond), פסיכודאלי (Pink Floyd). השאלה: אני לא סגור על סוג של סאב. מאוד חשוב לי מקום בתא מתאן מצד אחד, אני מצד שני כבר מתקין מערכת אז להתקין ללא סאב זה יהיה חצי עבודה. מה אתם ממליצים להתקין ברמת מחיר של 500-700 ₪ ושזה יהיה קומפאקטי ועדיין יישמע סביר.
  2. לאחר החלפה של רכב נשארה למכירה מערכת מולטימדיה. מצורף לינק לשרשור רכישה והתקנה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=227947 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=234804 מחיר 2500 ש"ח כולל התקנה ומצלמת רוורס. טל 0528395511 אלכס.
  3. תבדוק הגדרות של מכשיר.
  4. יש לך רכב יקר וטוב, לך ליוסי alpine, דבר איתו. חבל שמתקין מתחיל יקצר לך אותו.
  5. עדיין למכירה
  6. אחלה אוטו! ניראה יופי על הגרר (כמו כל הצרפטיות).
  7. רק קורולה. אמינות, חיסחונית מאוד בדלק, זולה בטיפולים וב - 300,000 ק"מ הראשונים לא רואה מוסך. (מניסיון).
  8. פוקוס סטיישן
  9. למכירה Kenwood KDC-MP5032 על זוג יציאות RCA ופאנל חשמלי. במצב מצויין כמאט ללא שימוש עם אריזה מקורית מחיר בטלפון 052-8395511 אלכס
  10. נמכר. בהצלחה לקונה.
  11. למכירה מכשיר DEH-P670MP עם כל האביזרים טלפון 052-8395511 אלכס http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/CarAudioVideo/In-Dash/CD-Players/DEH-P670MP
  12. כן, ותמיד, אבל תמיד, משלוח שנשלח דרך DHL, UPS או חברה אחרת (לא דואר רגיל) יעבור במכס. הם עושים שחרור לבד, בלי לשאול.
  13. אבל בסוף יש קונטרול? ולמה צריך אותו בכלל? להשכלה כללית...
  14. בתא כפפות יש מדבקה
  15. אם כבר משתמשים בתמונות שלי אני אגיב הרדיו דיסק באמת לא קשור לכלום, אבל: 1. בצמה מקורית מתח מסופק קבוע לרדיו וכיבוי הרדיו מתבצע ע"י התקן שנקרה CAN-BUS. הוא "קורא" את מצב הרכב (מונע או לא), מצב של דלתות (פתוחות או סגורות) ומצב האורות. 2. הקשר הנוסף זה שעון, אך אפשר להסתדר ללא שעון. 3. יש בפוקווס 2008/9 כניסה AUX התא כפפות.
  16. מניסיון אישי, התקנות בפוקוס לא פשוטות. גם אין יותר מדאי מקום וגם הכל קליפסים (מאוד שבירים). תיזהר!! שלם עוד כמה מאות שקלים ותן למתקין לבצע את העבודה. אגב, יש מלא סרטים ב - youtube
  17. אני לא הייתי קופץ לקבוצה 3. הפרשי מיסוי מאוד גדולים ובשנה הבאה יגדלו עוד!
  18. אני בבעיה דומה וחשבתי לבנות לבד מפייבר ולרפד. לא בא לי על משענת של 20 שקל.
  19. גם אני הולך להזמין את הרכב הזה. הוא גדול, נוח. פלסטיקה זולה, אך זה תמיד ככה בפורד.
  20. קח Civic 1.8. שום רכב בקבוצה 3 לא מתקרב אליו.
  21. עשיתי יבוא עצמי. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=227947
  22. תודה, השתדלתי שיראה מקורי.
  23. גר באריאל, אבל לראות אפשר בכל גוש דן, בתאום מראש. 052-8395511
×
×
  • תוכן חדש...