AlexRC
-
הודעות
159 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי AlexRC
-
זה מאוד יפה, אבל אני שילמתי 800 ש"ח על רמקולים. ולא, אני לא רוצה לפרק טוויטרים. בסך הכול ביקשתי להחליף סט קדמי למורל והייתי מאוד גמיש מבחינת איך הוא יגע ומי ירכוש אותו. (כמובן זה היה לפני שהפסיקו לענות לטלפונים וגיליתי את צורת ההתקנה).
-
אתה מאמין שיש אדם שיפגע ברכב שלו רק כדי להחזיר את הרמקולים? אתה בסדר? ואין כאן שום השמצות. אני כתבתי את זה וכנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא. דרור אכן לא פעם אמר "לא תצה לא מרוצה" אבל הכול בסדר עד השלב שאתה מוכן להשקיע זמן, כסף והמון סבלנות. כול עוד אתה מוכן לקבל מוצר שהוא רוצה למקור, אתה בסדר גמור. הבעיה שהוא לא מבין יחסי לקוח/מוכר והוא מוסר עבודה בצורה שהוא אוהב. זה לא תמיד פוגע ברצון / טעם של הלקוח. ברגע שרציתי להפסיק להפסיד זמן וכסף (זה ימי חופשה שלי והשקעתי 4 כאלה) הוא פשוט ניתק מגע. לפעמים שווה לעשות hands off ולהתרחק. יותר מזה גם אני נפגעתי (ימי חופשה / תיקון ההתקנה לפי טעם שלי) ובסך הכול ביקשתי רק החזר כספי בלי שום דבר מסביב. ונתתי להם גם חודש וחצי להרגע. כך שאני חושב שהייתי מאוד הוגן איתם.
-
ההפרש בין שתי ההתקנות הוא 8 ימים. כך שהתמונות כן רלוונטיות. והציוד הוחזר אחרי 9 ימים. וזה עדיין במסגרת 14 ימים.
-
זה בורג שנקדח שם. וגם לגבי מחירים של מורל ו-DLS. זה המורל http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=749113 וזה ה - DLS http://ahuvishay.co.il/aecommerce/c14109/9065.php על הנייר מאוד קרובים וגם דרור באמת ניסה לשכנע ש - DLS יותר רח ויותר "עמוק".
-
לא ביקשתי הרכבה של כול הציוד. דיברנו על כבלים, על פלטה, על מיקום של כול דבר באוטו. גם ביקשתי כבל בעובי מסויים.
-
דוטק אוביישן ו - B6A הם רמקולים מקבילים מבחינת מחיר. וזה היה גם כך כבר יותר יקר מהרצוי. הסאונד של B6A היה שטוח וצורם. הוא לא היה נעים לי באוזן וגם לא לאף אחד מהאנשים שנתתי להם לשמוע חוץ מדרור ואלכס. הסאונד של דוטק אביישן יותר חם, יותר רך ויש לו נפח. ולפחות מניסיון המאוד קצר שלי אני מתקשה לחשוב על קשר בינהם. כול החלק הקידמי לא היה מחווט ויותר מזה היה צריך גם להחזיר את כול המחברים שנגזרו. שאר החיווט הוחלף והוחזר. אני לא אמשיך לנסוע עם כבל מתח מחובר ליד משאבת דלק
-
דן, אני אתן לך דוגמא ותחליט אתה. אתה מזמין נגר ומבקש ממנו לבנות שולחן מתקפל. מו"מ, ביצוע ההזמנה, תשלום. ואז כאשר הו מוסר לך שולחן, מתברר שהוא לא מתקפל וגם על הדרך הוא פירק לך אותו חלק מרצפה שעליו יעמוד השולחן. אתה מסביר לו שזה לא בידיוק מהשביקשת, אבל הוא מחליט זה הכי טוב בשבילך. לאיזה קטגוריה זה שייך?
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3031479,00.html וציטוט: עבר בקריאה שנייה ושלישית החוק המחייב את בעלי העסקים להחזיר כסף מזומן למי שהתחרט על הקנייה.
-
אני שילמתי 800 ש"ח וזה סכום סטאנדרטי להתקנה שכולל התקנת מגבר + רמקולים + כבלים. וכאשר לא מקבלים חלק מההתקנה זה מאוד מאכזב את הלקוח. זואת האמת. לכול לקוח יש זכות לקבל שרות ואני לא קיבלתי את מה ששילמתי עבורו. ולכול לקוח יש זכות להחזיר מוצר תוך 30 יום.
-
1. לגבי ביקורות כאן בפורום. אני זוכר בבירור ויתקנו אותי אם אני טועה אבל שרשור הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=337764 היה הרבה יותר ארוך עם מלא הסברים על התנהלות של אהובי שי. מאוד מעניין איך הוא התקצר. 2. אני אשתדל לענות לדרור. a. זה מאוד משעשע אותי שאתה כותב מסמכים בשמי. תודה, אבל אני חושב שאסתדר לבד. b. הרמקולים C6A שהחלפת אכן היו משומשים עם קרוסים חלודים. כך שאני לא מבין מה בעיה לקבל ציוד משומש בחזרה. c. אלכס לא מילא את כול בקשותי באת ההתקנה ואתה נתת לו את כול הגיבוי שלא להעביר קרוסים לפלטה אחורית, לחתוך מחברים מקוריים ולא להעביר קבלים חדשים לסט קדמי. בפעם הבאה זה יכול לחסוך לך רטיבות מיותרת ולקוח הבא לא ירגיש שהתקנתה ציוד משומש. d. אני לא אמרתי לך שאני אביא את הרמקולים אלה ביקשתי ממך להביא לי רמקולים כדי לאפשר לך להרוויח עוד 2 לירות. סליחה. e. אכן אלכס מאוד "עזר" לי בהתקנת מצלמת רוורס והכריז עליה כשרופה אחרי שחתך קופסא מיותרת והתבלבל בי (+) ו – (-). במזל בעל מקצוע אחר הציל אותה. f. דרור, אכן אמרתה שאתה מוכן לעשות הכול כדי שאני אהיה מרוצה, אבל בפועל הייתה מוכן לבזבז את כול הזמן שלי על הכול חוץ מלהתקין סט שביקשתי. וכן מראש ידעת איזה סוג סאונד אני רוצה לקבל ומראש סיכמנו ש – DLS זה הרפתקה. בתכלס אני בזבזתי 4 ימי עבודה על ניסיונות שלי ואני לא חושב שכול ההשקעה שווה לניתוק כול קשר ואפשרות לדבר איתך ליפני פירוק של המערכת. אני באמת ניסיתי ליצור איתך קשר ליפני פירוק המערכת, אבל אתה ניתקת כול מגע. g. אני תמיד אמרתי לך שסאונד מאוד צורם לי ואני לא מסוגל לשמוע מוזיקה ברכב. גם אמרתי שצליל מתקבל שטוח ומאוד לא נעים. וכחלק מה"שדרוג" רצית שאבוא ונפרק קרוסים כדי שסט קדמי יעבוד אקטיבי. ואכן אתה ואלכס הייתם מרוצים מהצליל. אבל אני לא. ואני הלקוח. h. אכן לא יכולתי להרשות לעצמי לנסוע ברכב עם חיווט חשמל מחובר למשאבת דלק ואכן לא יכולתי להמשיך להחזיק ציוד בידיעה ששילמתי על חדש וקיבלתי משומש ואגב אף פעם לא אמרת שזה מצב זמני, וכן לא יכולתי להיות מרוצה ממצב שאני משלם על התקנה ואתה תחליט איך זה יראה. i. לכול צרכן בארץ יש זכות להחזיר מוצר בחזרה תוך 30 יום ולקבל את הכסף בחזרה. קיבלת מוצר באריזה עם כול הקבלים וגרילים.
-
1. לגבי שרות. דרור באמת רצה לעזור לי עד הרגע שביקשתי לפרק DLS ולהתקין מורל. מאוד מהר הטונים עלו והוא ניתק כול מגע איתי. וכאשר שי חזר לחנות חתחיל סיפור של הכסף. 2. לגבי ארץ ייצור. אני לא חושב שיש ערך לארץ ייצור כזואת או אחרת (חוץ מכחול / לבן). כול עוד יש בקרת איכות של חברה גדולה וטובה, הכול אמור להיות בסדר.
-
מידת הרמקולים בSKODA OCTAVIA 1.2 TS 2010I
AlexRC פרסם הודעה בנושא של idozsound בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הרמקולים הם 6,5. -
1. אני באמת מאוד כועס. השקעה של 2850 ש"ח ברמקולים + עבודה, הרבה ימי עבודה שנסרפו, המון צעקות שקיבלתי (ולא שילמתי על זה). אני חושב שמותר גם לכעוס. 2. אני מראש הגדרתי סוג המוזיקה וסוג הצליל, אני מראש באתי עם דרישה למורל ואני באמת חושב שאדם שמוכר רמקול אחר אמור לקחת בחשבון שהוא יחזור אליו. וגם זה לגיטימי. לא לקבל אותו בחזרה ולנתק כול קשר עם לקוח זה לא לגיטימי. מבחינתי. 3. אני בטוח שדרור יגיב, הרי כמעט ואין הודעה שהוא לא הגיב עליה.
-
כנראה, וגם שעל Dotech Ovation הוא "מתעלה" עם K6A.
-
לצורך העניין דרור "עזר" כאן בפורום ואני התקשרתי אליו. וכן הוא לא פעם אמר שמורל זה סיני זול ופשוט ורק DLS זה שוודי. מעניין שעל גבי מורל באמת כתוב Made in Israel - מייוצר בסין ועל אריזה של DLS כתוב Made in China - מייוצר בשוודיה אגב עובד איתי בחור שבעבר עבד במפעל של מורל וכן זה היה ביבנה ולא בשנזן.
-
אני מעמין שכול מקום יכול להציג אוהדים וגם כאלה שלא יעברו אפילו ברחוב סמוך. גם בקשר לצליל יש כאלה שצרימה באוזניים זה בסדר, לי זה לא התאים. וכן, אני מאוד רציני ומאוד הגבלתי את עצמי בגלל התביעה. תאמין לי שיש עוד הרבה מה לספר ומעניין שבחיפוס כאן אני מגלה אנשים שמרגישים כמוני.
-
לאחר התייעצות כאן בפורום עם מספר אנשים בחרתי לעצמי סטאפ הבא: 1. מקדימה Morel Tempo. 2. מאחור JBL או Infinity. 3. מגבר Audison SRX יד שנייה. ורק לגבי סאב הייתה התלבטות כי רציתי 10'. פרסמתי הודעה גלויה כאן בפורום ואחד התגובות הייתה תגובה של דרור מאהובי שי. הוא פנה אליי והציג את עצמו כאדם מאוד מבין ואוהב סגנון המוזיקה שאני שומע. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=336049 בהחלט זרמתי עם הבן אדם, הוא המליץ לי על רמקולים B6A שינגנו יותר טוב ממורל הסיני, יהיה להם מיד מאוד עשיר וצליל מאוד עמוק ורך. התקנתי DLS – B6A, DLS-124 וסאב של KW-10. הצליל שהתקבל היה שטוח וצורם אך חברי לא התרגשו מזה ואמרו שהאשם זה Kenwood 5031 שלא יודע לדחוף MID. גם אחרי החלפה של מערכת למערכת מולטימדיה שהבאתי הצליל לא השתנה. לא עזרו בקשות להחליף רמקולים למורל. דרור המשיך להשמיץ אותם כמוצר סיני, זול ולא שווה את המחיר. הוא חליף לי וופר לוופר של C6A (בדיעבד הסתבר שהוא משומש עם קרוס חלוד) וסירב להעביר חיווט חדש לדלתות בטענה שחיווט מקורי מספק. על הדרך הם חתכו לי כול המחברים המקוריים כולל זה של מערכת שהתלבשה פלאג לפלאג לרכב. התקשרתי לאהובי שי, דיברתי עם מתקין וביקשתי לפרק לי את הרמקולים. מאותו רגע הם ניתקו כול מגע. התקשרתי אליהם מספר פעמים, הבטיחו לחזור אך כמובן שלא חזרו. גם כשכבר תפסתי אותם בטלפון לא היה לדורון זמן לדבר איתי. בסופו של דבר, הרמתי טלפון למתקין אחר, הבן אדם פירק לי את הרמקולים הקידמיים ושחזר חיווט מקורי, העביר חיווט חדש לרמקולים חדשים (Morel Dotech Ovation). במהלך ההתקנה התברר עד כמה יכולה להגיע חוסר מקצועיות של מתקין ולאיזה רמה יכול לרדת עסק שרוצה להרוויח בכול מחיר. אני מדבר על כבלים של 20 שקל, אני מדבר על מחברים בסיסיים ביותר ואני מדב על לחבר כבל חשמל למשאבת דלק (אחר כך תוהים למה מכוניות עולות באש). חשבתי על זה והבנתי כבר איזה סוג של שרות אני אקבל וקיבלתי החלטה לפרק מהרכב אכול ה – DLS. בדיעבד אני חושב שזאת הייתה החלטה הכי נכונה שקיבלתי במהלך ההתקנה. הרכב נשמע מצוין ואני בטוח בו כאשר אני מושיב את הילדים בפנים. כמובן שאהובי שי לא החזירו לי שקל לאחר שהחזרתי להם כול הציוד, צעקו אליי, מרחו אותי שבועיים ולאחר מכן הציעו החזר של 60%. את זה אני משאיר לבית המשפט. רק רציתי להזהיר. תשמעו רמקולים לפני הרכישה והתקנה ואל תאמינו לאף "מבין" במוזיקה.
-
התקנה של מערכת מולטימדיה בטויוטה קורולה 2007
AlexRC פרסם הודעה בנושא של AlexRC בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה מתחלק לשתיים: מבחינת איכות שמיעה היא בסדר, אתה מוזמן לשמוע אותה ברכב שלי (אומנם בפלאסטיקה של פולקסווגן). מבחינת תקלות, אז סטטיסטית אני כבר עזרתי לכ- 30 איש והיו 3 מקרים של שרות בשלוש שנים. עד כמה זה טוב, אין לי מושג. מצד שני תמיד קיבלתי תשובה מהמפעל, תמיד חלקי חילוף עלו כסף (במסגרת אשרות $). לא יודע, לי זה נוח, לחברים אני ממליץ. יכול להיות כי לא ראיתי הרבה אחרים. אני לא רוצה לרדת על מישהו וזה גם עניין של טעם, כך שבסיס להשוואה אצל כול אחד שונה. -
התקנה של מערכת מולטימדיה בטויוטה קורולה 2007
AlexRC פרסם הודעה בנושא של AlexRC בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה. העלות יצא לבחורה כמאט 2100 ש"ח למערכת עם משלוח ומיסים. -
הקפצה
-
לפני כחודש מישהי מעבודה רכשה טויוטה קורולה 2007 ופנתה אליי כדי שאעזור לה להרכיב מערכת מולטימדיה שתכלול GPS, BT, USB ושלל הצעצועים. לא היו לה דרישות מיוחדות חוץ מנוחות שימוש ואמינות טובה. כרגיל פניתי לידידה שלי בסין ולהפתעתי היא הציע לי מערכת זהה לחלוטין לשאר המערכות שהם מייצרים רק מותאמת לקורולה ישנה. הזמנתי מערכת, מאוד חששתי שזה לא יתאים, אבל הנה התוצאה:
-
מערכת נמכרה, תודה לפונים ומזל טוב לקונה. יש עוד אחת ללא BT ו - ללא שליטה ב - IPOD מחיר 1000 ש"ח כולל מצלמת רוורס וללא התקנה. טל. 052-8395511 אלכס.
-
אני הייתי לוקח 2 כאלה. או מחפס פתרון בכיוון כזה: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4319&Product_Name=TURNIGY_3A_UBEC_w/_Noise_Reduction
-
צריך(צריך = מבקש) עזרה בבחירת סאב
AlexRC פרסם הודעה בנושא של AlexRC בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דרור, תודה. לא רכשתי כלום חוץ ממערכת. תן דגם של סאב / מגבר / קומפוננט ואני באמת אשכול את זה. רק תנסה להשאר בתקציב של עד 1800 ש"ח לפני ההתקנה. -
צריך(צריך = מבקש) עזרה בבחירת סאב
AlexRC פרסם הודעה בנושא של AlexRC בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אין ספק, הבעייה זה גודל התיבה. לפי נתוני יצרן הוא צריך לפחות 45 ליטר תיבה. לדוגמא GTO804 צריך רק 8.5 ליטר.
