AlexRC
-
הודעות
159 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי AlexRC
-
***** LANOSFORCE ****** התוכן של פותח השרשור הוחלף כאן במקור בקישור לחוקי הפורום, השרשור ננעל בגלל אי כתיבת כותרת עניינית. אני פותח מחדש את השרשור ועורך את הכותרת. התוכן בעיקרו היה מפרט המערכת של פותח השרשור - אודיסון פרימה 4.9 ביט ביחד עם מגבר סדרת כניסה של אודיסון וסמסונג S7. סט אילייט 603 כאשר המידבאסים יוגברו על גישורים במגבר האודיסון. השאלה שנשאלה היתה אילו רכיבים חסרים בכדי לכבר את הS7 בתצורה איכותית לרכיבי המערכת.
-
היפנומשפחתומטית החדשה האולטימטיבית עד 130K
AlexRC פרסם הודעה בנושא של vadim6385 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הייתי הולך עם Crossover או אוריס סטיישן היברידית. מכוניות מאוד אמינות ופרקטיות. מאוד חיסכוניות ושומרות על ערך. -
אין בעייה להתקין מגבר ברכב היברידי. אני כבר שלוש שנים נוסע עם פריוס מותקנת עם מגבר Audison LRX 5.1K וסט של מורל הייבריד. ושאלה למלך, איזה רכיבים נצילים עם סאונד רך היית ממליץ?
-
כמו שכתבתי בכותרת, אני צריך עזרה בבחירת רמקולים. הרכב הוא טויוטה אוריס היברידית שנת 2013, צורה חדשה. אני משאיר מערכת מקורית, מוסיף מגבר Audison SR4x שיש בבית וממתין להתקנה. כנראה, עם דגש על כנראה, מוסיף מעבד MS8? עם רמקולים טיפה הסתבכתי. אני מכיר הייטב צליל של Morel ואני אוהב אותו. אבל, כדי להפיק מהם משהו טוב, חייבים להרים ווליום גבוהה. ולרוב, אני לא שם. בקיצור חשבתי והגעתי למסכנה שאלך על רמקילים של פוקל. בגלל נצילות יותר גבוהה. אני מכיר מצויין פוקלים ביתיים ואפילו שכלתי ברצינות לרכוש כאלה הביתה. ברור לי כבר שלשמוע לפני רכישה לא ייתאפשר ואני מקווה שצליל יהיה רך, נעים ולא צורם כמו DLS או הרץ. תקציב לרמקולים הוא 1200-1500 ש"ח ללא התקנה, חיווט ואיטום. מאוד רציתי פוקל 165F3 אבל לא מצאתי אותם בארץ. ואז אני מתלבט בין 165AS3 או 165F. אם מישהו יודע איפו אפשר למצוא F3, אשמח.
-
רעיונות להתקנת מגבר ברכב היברידי.
AlexRC פרסם הודעה בנושא של AlexRC בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לגבי העדפה של ציוד. בחיים לא אמרתי ש - ARC זה ציוד לא טוב!!! אבל לדוגמה אם אני מצלם בקנון, אני אמשיך להעדיף קנון ולא כי ניקון זה ציוד נחות, פשוט אני רגיל לזה. כך בידיוק עם המגברים ורמקולים, אני אוהב אודיסון, גנסיס, מורל וכנראה אני גם אשאר שם. -
רעיונות להתקנת מגבר ברכב היברידי.
AlexRC פרסם הודעה בנושא של AlexRC בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
התקנה אני הולך לעשות בתא מטען בריצפה כפולה. פשוט תכנון היה הרבה יותר גדול וכרגע אני די בדילמה. מגברים של ARC לא באים בחשבון בכלל. אני חובב Audison וחשבתי להוסיף לו איזה Genesis. כתכנון מקורי היה להגיע לסט של מורל הייבריד עובד פסיבי עם Genesis dual mono או אקטיבי עם LRX 4.5. CDM880 מוגבר עם SRX4 ועוד שני ארוצים שלו לסאב קטן. היה בתכנון גם 3sixty.3 או MS8. עכשיו, כש אני לא מבין מאיפו לוקחים חשמל אני בדילמה. למרות שקראתי שברכבי טויוטה היברידיים מצבר הוא פחות או יותר לקישוט. זרמי טעינה שלו מאוד גבוהים בגלל שכול נסיעה מנוע מופעל אשרות או מאות פעמים. מה שגם כן, אני לא שומע בווליום גבוהה ולכן אני לא מצפה לצריכה מטופרת. -
רעיונות להתקנת מגבר ברכב היברידי.
AlexRC פרסם הודעה בנושא של AlexRC בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה, השבוע מאוד חם, אבל שבוע הבא אתחיל לעדכן -
רעיונות להתקנת מגבר ברכב היברידי.
AlexRC פרסם הודעה בנושא של AlexRC בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אישתי היום נוסעת בפריוס ומותקן שם audison lrx5.1MT. אבל בפריוס מצבר 45AH! כאן זה שליש פחות. ולגבי מגברי קלאס D, אני פשוט לא מצליח לגבש דעה. הם נשמעים קרים. לטעמי. -
שלום, בבעלותי רכב מסוג טויוטה אוריס היברידית, שנת ייצור 2013. צורה חדשה. איכות שמיעה.... אני יודע שאסור להכתוב גסויות, אז נגיד שאני כול הזמן שומע רשת ב'. הרבה זמן לא ישבתי ברכב עם איכות מערכת כול כך יירודה. הרבה חשבתי מה להתקין ואיך לשפר סאונדד והחלטתי להתחיל בהתקנת ציוד שכבר נמצא בבית. ובבית יש סט של מורל דוטק אביישן + יש זוג טוויטרים MT230 חדשים. יש גם מגבר audison srx4. יש גם כבלים של קנו, חומר איטום, יש גם רצון להתקין. חשבתי לעבוד אקטיבי. כבר ניגשתי לעבודה וגיליתי שיש לי מצבר 30A! מישהו ניסה להתקין על זה מגבר? להגדיל מצבר אני לא יכול פיזית. מאוד אשמח לעזרה
-
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?568908-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
-
למכירה מכשיר הדגל AVH-X8500BT. תומך iPhone / Android. AppRadio תומך בהצגת Waze על מסך המערכת. עובד מוגבר. מכשיר מאולה. עדיין מותקן ברכב. יש כול הקופסאות / ספרים / ניירת. למכירה מהירה 1600 ש"ח. 052-8395511
-
ייעוץ בהתאמת מערכת מולטימדיה לסקודה סופרב
AlexRC פרסם הודעה בנושא של zx12r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש גם כאלה http://www.erisin.com/erisin-es9405a-8-hd-android-442-car-dvd-gps-vw-passat-golf-touran-caddy-jetta-seat_p521.html שאלה מה אתה מחפש, פונקציונאליות או סאונד. -
לגבי מערכת DDX7025BT (שיקוף אנדרואיד)
AlexRC פרסם הודעה בנושא של DarkWolf בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דגם של פיוניר שלי זה 8500. הפעלתי עם SlimPort עבור WAZE ומייד ירדתי מזה בגלל הבדל באיכות המסכים!!!! לשיכולך. לפני קנייה תבדוק אם זה מתאים. שב ברכב באור יום ותחשוב האם אתה רוצה לראות WAZE במסך כזה. -
לגבי מערכת DDX7025BT (שיקוף אנדרואיד)
AlexRC פרסם הודעה בנושא של DarkWolf בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לפי הבנתי זה מתחלק לשניים - SlimPort / MHL. היה לי נקסוס שזה LG G2 מקוצץ ועבד מאולה. אומנם עם פיוניר. הסיפור עם השיקופים זה שמסך של טלפון תמיד יותר איכותי ויחסית לא רחוק בגודל. כך שעם הזמן, למרות שזה עבד פשוט הפסקתי לשקף טלפון למערכת. -
בסכום מאוד דומה http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=888618 עם BT + A2DP עם USB עם הכול. למה להביא?
-
אל תתן לזה לשבת הרבה זמן במכס כי זה צובר "דמי אחסנה". זאת הדרך של המדינה "לפנק" אותך בעוד מס.
-
UP......
-
שיפור סאונד בטיוטה אוריס הייבריד 2013 (דגם חדש).
AlexRC פרסם הודעה בנושא של AlexRC בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אף אחד לא מכיר איכות מולטימדיה באוריס? -
מגבר 6 ערוצים, חזק מאוד. מגבר שמוגדר כמגבר 5.1 אמיתי. http://www.sgcarmart.com/products/overview.php?ID=13 המגבר תקין ב -100% בהתחייבות. המגבר עדיין מורכב ואפשר לשמוע ולהתרשם. המגבר בחיים לא היה בתיקון ונשמר מאוד. טלפון 052-8395511. אלכס.
-
שיפור סאונד בטיוטה אוריס הייבריד 2013 (דגם חדש).
AlexRC פרסם הודעה בנושא של AlexRC בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ומה לגבי איכות המערכת? מישהו יודע מי היצרן? היא דורשת החלפה? היא סבירה ואפשר לבנות עליה? -
רכשתי טויוטה אוריס היברידית. דגם 2013, שזה דגם חדש עם מערכת מולטימדיה. יש כוונה להתקין מגבר + רמקולים + סאב. מעוניין לשפר SQ, לא חייב ווליום גבוהה. תקציב ראשוני כ - 5000 ש"ח, כאשר התקנה יכולה להתבצע עצמאית. חשבתי לרכוש Audison AP8.9bit רמקולים חשבתי לרכוש woofer של מורל הייבריד. יש לי בבית MT230 חדש. חשבתי לעבוד אקטיבי, כאשר לטויטר אני משאיר ארוץ וזוג ארוצים לוופר. סאב, כנראה לקחת פרימה של מורל או אולטימו יד שנייה. עד כאן אלה הכוונות, אבל יש המון שאלות. 1. מה איכות של מערכת באוריס? מישהו מכיר? 2. למה סאונד ל כך גרוע היום? זה רמקולים לא טובים או מערכת? 3. ראיתי באחד השרשורים שישראל (ג'וניאור) הציע להשתמש ב - AP8 של אודיסון. זה יכול להיכנס לדלת של אוריס? (רכב עדיין לא אצלי, אחרת כבר הייה מפורק למדידות). 4. יש משהו יותר חכם לעשות עם הכסף? בגדול חוץ מ - MT230 שנשאר לי משדרוגים קודמים יש לי גם SRX4 ישן אבל תקין.
-
אני חושב שחלק מאוד חשוב במערכת לא בהכרח יהיה הרמקול. הייתי הולך על מגבר Audison Prima 8.9 bit ועובד אקטיבי עם מורל הייבריד. בשלב זה, הייתי לוקח סאב של מורל פרימה או באמת Arc 10. אפילו יד שנייה. גם התקנה כזאות לא תהיה יקרה כי אין כאן קיט מטורף ואין RCA. והרווח זה bit ויכולת TC.
-
לקסוס CT200h החדשה 2014, חוות דעת אישית של קונה ששידרג מטויוטה היברידית
AlexRC פרסם הודעה בנושא של Cadillac58 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה עלות הטיפולים לאומת טויוטה?
