Jump to content

AlexRC

  • הודעות

    159
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AlexRC

  1. הייתי בסרט הזה לפני חודשיים. בארה"ב כול הדגמים מסתיימים ב - BHS ולא BT. הם לא עובדים בארץ כי התדר באמת אי זוגי. עוזי רדיו לא יכולים לעשות כלום עם זה. הם עומרים שפער מחירים לא כול כך גבוהה, אבל בפועל זה פי 2 יותר יקר. אני רכשתי מערכת ( 8500 ) מגרמניה. התכתבלי עם חנות והם הורידו לי מע"מ מקומי. בגרמניה זה 21%. כאן בכניסה לארץ שילמתי סביב 35% מיסים. ועדיין יצאתי פי 2 יותר זול מהארץ.
  2. גם כשזה רק 250 ש"ח והמצבר הוא 45AH וכול הסיבוך של היברידית?
  3. 1. מזל טוב. 2. כול הכבוד על המחשבה. 3. אם את רוצה להחליף רדיו למשהו איכותי ובהתחשב בתקציב, אני נייתי הולך על Pioneer 6450 / 6550. הבדל הוא שדגם 6550 יותר חדש. אגב, אני אישית הייתי בוחר בדגם 6450 רק מסיבה של יש לו יציאת USB מאחורה. אני בעד להעביר כבל לתא כפפות להסתיר התקן USB. פשוט לא אוהב כאשר משהו בולט ברדיו. איכות שמע תהיה טובה ובכול מקרה זה לא יהיה נפילה. מצד שני, במחיר כזה יש גם קלאריונים ואלפיינים מצויינים. תמתיני יום - יומיים, תאספי קצת רעיונות מפורום ותגשי לחנויות. תזכרי שלרוב, חשוב אמינות המוכר, אבל אם רדיו הגיע לארץ דרך יבואן ראשי, את לא חייבת לשלם כפול על שם של חנות.
  4. srool תודה. רמקולים באמת כבר בבית ורק ממתינים להתקנה. אני מאוד אוהב צליל של מירל, לכן כרגע יש לי כול משאני רציתי. לגבי 65W, הייתה מחשבה לעבוד בגישור לסט קדמי ועבור דוטק עם MT230 לקנות מגבר קטן של שתי ערוצים. לא בשלב זה, אבל באמת לא פוסל. ולגבי הקבל. יש לך המלצה? ברור לי שבהספקים שאני מדבר זה שטויות, אבל במחיר כזה מה הייתה בוחר?
  5. רמקולים נרכשו. טוויטר יעבור אחורה לסט של דוטק ובמקומו יותקן MT250. קניתי גם כבלים 4GA למגבר ו - 14GA לרמקולים. שאלה שלי הי לגבי קבל. לפי דעה של מספר מתקינים שדיברתי איתם ולפי חומר באינטרנט מאוד ממליצים להתקין קבל. אומרים שזה מאוד עוזר בזמן מעבר מחשמל לבנזין. אז למען הסר ספק אני אקנה קבל. מה עדיף? http://www.ebay.com/itm/Bullz-Audio-2-2-FARAD-Digital-POWER-Capacitor-LIFETIME-WARRANTY-/230996142645?pt=US_Car_Audio_Video_Capacitors&hash=item35c8716a35 http://www.ebay.com/itm/Boss-Audio-2-Farad-Capacitor-CPBL2-For-Amplifier-Sub-Woofer-Car-Audio-BLUE-/121154108623?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item1c3558fccf&vxp=mtr מחיר דומה, נתוני יצרן גם. צריך עזרה.
  6. יש לי רכב - טויוטה פריוס 2012. ברכב הייתה מותקנת מערכת "מקורית" של FlyAudio. במקומה הותקנה מערכת אחרת של Pioneer דגם AVH-X8500BT. הסאונד באוטו השתפר פלאים. בחיים לא ציפיתי לכזה הבדל רק מהחלפת HU. עכשיו אני עובר להתקנת רמקולים ומגבר. אני קראתי בהרבה פורומים בחו"ל שהתקנה של מגברים חזקים מאוד פוגעת בצריכת הדלק ולכן החלתתי בשלב זה להסתפק במגבר שיש לי - Audison SRx4. פשוט, 65W לארוץ וזהו. סאב לא יותקן בגלל חוסר מקום. יכול להיות בהמשך, אבל כרגע לא. רמקולים. סט של דיינאמט בדרך לכאן ודלתות יעברו איטום. גם בתא המטען אני מתקוון לאטום חלקים נגישים. בהתחלה הייתה מחשבה לרכוש רמקולים של Morel Elate 603, אבל במחשבה שנייה ירדתי מזה בגלל שתי סיבות. הגברה ותקציב. אני חושב יותר לכיוון של סט הייבריד מקדימה. סט בהחלט סביר לדעתי. יש לי גם סט של דוטק שעבד באוטו קודם וכנראה יעבור כאן לאחור. רוב העבודה אני חושב לבצע לבד, יש מצב שבשלבים כאלה או אחרים אפנה למתקין. השאלה שעולה לי, זה איפו אני יכול לרכוש סט של הייבריד ללא טוויטר? יש לי כבר טוויטר חדש MT250 ואני חושב להשתמש בו להתקנה עם וופר וקרוס לש הייבריד.
  7. אני הולך לרכוש סט חדש של Hybrid Ovation עם MT230. כבר יש לי בבית MT250, לכן MT230 יהיה למכירה. בטווח של שבועיים - שלוש יש אפשרות לבוא ביחד לחנות ולרכוש. woofer ישאר אצלי ו tweeter במקום יעבור לקונה. פתוח להצעות. חדש עולה 679 ש"ח בזאפ.
  8. הייתי בדילמה דומה לגבי המערכת. מצד אחד יש את כול המערכות עם האנדרויד מובנה ובהחלט אפשר להריץ שם וייז. מצד שני, אני רוצה לחבר מגבר, רמקולים סבירים וכנראה גם אייפון. אז הלכתי לכיוון פיונר 8500. זה לא זול, אבל פיונר הם היחידים שתומכים באייפון. אגב, מערכת שלי הזמתי מחו"ל, כולל מיסוי רגיל ועדיין שילמתי מחיר מאוד קרוב למחיר חו"ל.
  9. AlexRC

    מחפש סט מורל

    עדיין מחפש
  10. UP עדיין רלוונטי
  11. מעוניין לרכוש סט מורל 3 חלקים. הצעות בפרטי
  12. שכחתי טלפון 052-8395511 אלכס.
  13. יש לי בבית גם Audison SRX4, מגבר סביר לא השתוללות. אבל עדיין איך רכב יתנהג כאשר יעבור למצב חשמלי? למרות שקיימת התקנה מקורית בארה"ב. שם זה נקרה JBL.
  14. רכב הוא טויוטה פריוס 2012. מה לדעתך הכי חכם לעשות? דרישות הם סאונד סביר (איכות) + יכולת של WAZE. משום מה, אני פוחד להתקין מגבר. כול המצבר זה 45AH. בזמן שהוא על חשמל, אין לי מוסג איך אוטו יתנהג. לכן באמת חשבתי Pioneer + AppRadio 3 ורמקולים דוטק מקדימה. יש אלטרנטיבות?
  15. לא הבנתי? זה פשוט עןבד או יש תיקון?
  16. לאחר החלפה של רכב נשארה למכירה מערכת מולטימדיה. המערכת במצב מצויין ועובדת ללא שום בעיות. עם המערכת מקבלים גם פאנל לאוקטביה, כבל iphone, USB ושלט.
  17. יש לי כוונה להתקין מערכת מולטימדיה של פיונר AVH-X8500BHS בעיקר בזכות היכולת לעבוד עם Waze ושאר האפליקציות של iphone. זואת גרסא אמריקאית ויש כמובן שאלה של המאמה לתדרים בארץ. ראיתי שלמשל באלפיין יש תכנות. מה עושים עם פיונר? אפשר לבד? יש מעבדה? בקיצור מה לעשות עם זה? שאלה נוספת. הרכב שלי הוא הברידי והתקנת מגבר די מסבכת את הסיפור. פיונר מצהירים על 50W לרמקול. יש למישהו מוסג כמה זה נותן באמת? יש לי רמקולים Dotech Ovation 6 Morel ויש גם סט של Elate. יש סיכוי להפעיל לפחות Dotech ללא הגברה עם ראש AVH-X8500BHS ? תודה מראש
  18. למאמינים שבינינו זאת התוצאה של המאבק.
  19. זה בידיוק העניין. אני לא רוצה שיעשו אותי מאושר. ביקשתי לא לשדרג, אלה להחליף לרמקול שעלותו זהה רק הוא שהוא מיוצר ע"י חברה אחרת.
  20. הרמת לי להנחתה. 1. יש חוקים יבשים ויש תרבות צרכנית. לפעמים זה לא בדיוק אותו הדבר. אנחנו לרוב מתפעלים מתרבות צריכה אמריקאית / אירופאית ולרוב מוכנים לקבל שרות רע כמשהו שזה בסדר, זה שלנו וככה זה. אבל מאוד מעניין שלרוב גם בתי המשפט וגם אגודות להגנת הצרכן לא רואות את זה באותה צורה. 2. אני אתייחס לדוגמא שלך לגבי רכישת רכב. בשלהי 1996 ילד מתלהב אחד החליט שהוא קונה רכב חדש מסוים. אך לאחר קבלתו בשלושה חודשים הראשונים רכב ביקר 18 פעמים במוסך ולרוב על גבי גרר. בפעם ה - 18 ילד השאיר את הרכב במוסך, הגיע במונית לאולם תצוגה. הסביר לאיש מכירות את המצב ודרש להחזיר את הכסף. איש מכירות צחק לו בפרצוף ואז בחור עלה קומה לסמנכ"ל שווק ושם ניסה את מזלו. מיותר לציין שתוצאה הייתה דומה. ואז ילד נכנס למשרד של מנכ"ל של היבואנית ומעניין שמנכ"ל הציע לתקן רכב ובזמן התיקון לתת רכב חלופי. אך ילד לא הסכים ודרש החזר כספי מלא. במוסך כבר חיקתה הפתעה - רכב חלופי. אך עדיין הילד דרש החזר כספי ואפילו להחלפה לרכב חדש מאותו סוג לא הסכים. הילד פנה לרבים וטובים מארגוני זכויות הצרכן אך אף אחד לא רצה לטפל בזה. הילד פנה ליצרן בחו"ל וגילה שמדיניות ההחזרות אל רכב (אמריקאי בארה"ב) שונה וכן, אפשר להחזיר רכב אם לא מרוצים ממנו. הילד החליט להילחם עד הסוף ומעניין שבסוף נחתם הסכם שיבואן רכב לוקח את הרכב בחזרה, משלם מחיר מחירון מלא, מפצה את הילד ב - 3000 ש"ח ויותר מזה, מוכן לבצע את זה בכול רגע כול עוד רכב באחראיות. הילד הייתי אני ורכב היה קרייזלר ניאון. ואכן המשכתי לנסוע ברכב עוד שנה עד שהתחיל גל חדש של תקלות ואז החזרתי אותו ליבואן. ד"א היום אם אתה קונה מזרן אתה יכול לקבל התחייבות של מוכר שאם הוא לא נוח לך, אתה יכול להחזיר אותו בחזרה ולקבל כסף או מזרן אחר תוך 30 יום. אתה יכול (ואפילו חייב) לישון עליו והכול בסדר. 1. זה שזה פתרון זמני הם ציינו רק אכשיו. 2. יש גם עניין של התקנה שהיא "לא בידיוק" כפי שהזמנתי. אני בספק שבאחד מהרכבים שלך אתה משתמש בחיווט מקורי של הרכב עבור אחד הרמקולים המוגברים. 3. יש את העניין של ניתוק כול קשר שמאוד הפריע לי.
  21. אני פירקתי רמקולים שבשעת ההתקנה היו ישנים. יותר מזה חלק מהחלקים הייו חלודים.
  22. אני ארגיע אותך. אם אתה קונה רכב חדש, אתה יכול לטפל בו בכול מוסך שאתה רוצה ועבור תקלות שהן במסגרת האראיות להביא למוסך מורשה. זה חוק יחסית ישן משנת 2003. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3439390,00.html
  23. אני חושב שפיספסת את הכתוב. אין לי מתרה לדפוק את דרור ויותר מזה, כתבתי לא פעם שבן אדם באמת ניסה לעזור. אין כאן נקמות או רצון לנגח. וכמו כול לקוח אני זכאי להחזר כספי במקרה של עסקה לא מוצלחת וכנראה שזה לא מקובל אצל חלק מאוכלוסייה ואני רק מאושר שהיום אני נמצא במקום אחר. ואם הייה כזה רצון אפילו לשדרג אותי בחינם (ואני דרך כלל משלם על שדרוגים מכספי) אני באמת לא מבין מה בעיה עם החזר כספי. אפשר לתת להם להשקיע כסף וזמן ברכב למרות רצון בעליו ואסור פשוט להיפרד?
×
×
  • תוכן חדש...