Jump to content

AlexRC

  • הודעות

    159
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AlexRC

  1. קודם קו מול מערכת מקורית: 1. יש שיפור קל ברמת הצליל (כמובן אותו CD) למרות שעדיין זה מאוד דומה! 2. פונקציונאליות מלאה כולל הכל, DVD, GPS, BLUETOOTH, IPOD, USB ועוד. עכשיו מול Panasonic. אני שמעתי Panasonic 2DIN ברכב דומה עם רמקולים שמגיעים עם הרכב. הצליל מאוד קרוב, אבל הממשק ב - Panasonic גועל נפש, נוחות שימוש על הפנים. צירפתי תמונות של הממשק, תשפוט אתה. רכב שהתקנתי בו את המערכת הוא רכב ליסינג ועוד שלוש שנים אישתי תחזיר אותו. לא רציתי לבצע שינויים בילתי הפיכים או לשלם הרבה מאוד כסף. בסך הכל ברכב קודם היא הסתפקה ב - Kenwood 5032 וכאן יש לה מערכת שנשמעת מאוד קרוב לזה עם פונקציונאליות נוספת. דרך אגב, ראיתי מערכת שלך. ברור לי ששלך יותר טובה. אבל זאת לא הייתה המטרה. ב - 2800 ש"ח פתרתי בעיה של שינויים ברכב, קיבלתי פונקציואליות מלאה כמו ב - CARPC. מה עוד צריך בן אדם לעשות כדי שאישתו תהיה מרוצה?
  2. מכשירים של חברות אחרות לא נכנסות בול במקום רדיו מקורי. אני בטוח שיש יותר איכותיים, אך אין כאלה שלא דורשים שינוי של הרכב. מצאתי חברה שעושה מערכות עבור רוב המכוניות 1600. מבחינת איכות שמע היא לא נופלת ממערכת המקורית, פונקציונאליות מלאה, מחיר טוב, מה עוד אני צריך?
  3. תודה רבה, לקח הרבה זמן למצוא. זה יבוא שלי. 2800 ש"ח כולל הכל, GPS + BT + DVD +USB + IPOD לא רציתי להחסיר שום דבר.
  4. תהנה ממנו, אמור להיות מכשיר מאולה
  5. זה באמת זול, מערכת סינית, אך ברמה מאוד גבוהה. השוותי אותה ל - Panasonic שהיא יותר יקרה ממנה פי - 3 וזאות יותר טובה. תפריטים מאוד אשירים ותאימות לכל דבר. יותר מזה, במונדאו או אס-מקס נשמרת שליטה מההגה!!! אני פעם עשקתי ביבוא, כך שלמצוא יצרן ולרכוש ממנו ללא פערי תיווך לא הייתה בעייה. הבאתע מספר מערכות כאלה ויש לי עוד. בגדול מרכבים שימושיים בישראל, אני יכול להביא גם לקורולה חדשה, טויוטה קאמרי, פולקסווגן בורה/פאסאט, הונדה סיוויק החדשה. עבור טויוטה מערכת בכלל מדהימה!
  6. 2800 ש"ח. התקנה עצמית
  7. הכל הגיע. מחיר סופי 2800 ש"ח, אתם מוזמנים לקחת. דוגמא של התקנה אפשר לראות ברכב שלי או בכתובת http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=234804 אלכס.
  8. זה פרויקט ראשון שלי, לכן אני מבקש סליחה על התלהבות, אבל עוד קצת תפריטים
  9. מרגע זה ארבעה ברגים ודיסק מקורי בחוץ החדש נכנס בול במקומו כמה כבלים! 8 יציאות למגבר! כניסה למצלמת Reverce! כניסה ל - IPOS, כניסה USB.
  10. בהמשך למודעה קודמת http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=227947 בשעה טובה ומוצלחת יישמתי פרויקט של התקנת מערכת בפורד פוקוס. אז קצת רשמים מההתקנה: 1. מכשיר ברמה גבוהה ביותר. 2. התקנה פשוטה מאוד. 3. הכי חשוב התוצאה מצוינת! DVD עובד טוב, קורא הכול DIVX ,DVD, DTS כולל ישנים. GPS מאוד מעניין, בהפעלה ראשונה מבקש נתיב לקובץ EXE ומפעיל אותו. בפעם הבאה בלחיצת כפתור NAV הוא מפעיל לבד את הקובץ. IGO8 עובד. בלי בעיות. Bluetooth עובד, כולל לנגן קבצי MP3 שנמצאים על גביי כרטיס זיכרון של הטלפון. מנגן קבצי AVI ו – MP3 שנמצאים על DiskOnKey. IPOD/IPHONE אני אבדוק ביום ראשון. בינתיים תמונות של ההתקנה.
  11. בהמשך למודעה קודמת http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=227947 בשעה טובה ומוצלחת יישמתי פרויקט של התקנת מערכת בפורד פוקוס. אז קצת רשמים מההתקנה: 1. מכשיר ברמה גבוהה ביותר. 2. התקנה פשוטה מאוד. 3. הכי חשוב התוצאה מצוינת! DVD עובד טוב, קורא הכול, DVD, DTS, DIVX כולל ישנים. GPS מאוד מעניין, בהפעלה ראשונה מבקש נתיב לקובץ EXE ומפעיל אותו. בפעם הבאה בלחיצת כפתור NAV הוא מפעיל לבד את הקובץ. IGO8 עובד. בלי בעיות. Bluetooth עובד, כולל לנגן קבצי MP3 שנמצאים על גביי כרטיס זיכרון של הטלפון. מנגן קבצי AVI ו – MP3 שנמצאים על DiskOnKey. IPOD/IPHONE אני אבדוק ביום ראשון. בינתיים תמונות של ההתקנה.
  12. אז ככה, ההזמנה תצא בשבוע הבא. כל המעוניינים שהתקשרו מתבקשים ליצור קשר ולהכין $550. טל. 052-8395511 אלכס.
  13. בשעה טובה קיבלתי תמונה של מחבר מ - DVD לרכב. זה נראה ממש כמו פלג של CD6000 אגב לכל המחפשים אותי טל 052-8395511 אלכס
  14. אם אתה רוצה, אתה מוזמן להצטרף אליי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=227947 טלפון שלי : 052-8395511 אלכס
  15. טוב, קיבלתי עוד קצת נתונים. קודם קול זה מתאים גם ל - Mondeo / Focus. בנוסף עידכון של מפרט טכני. * DVD with fixed monitor * DVD/DVD-R/VCD/CD/CD-R/CD-RW/DivX player * 6.2 Inches new color TFT-LCD * Graphical User Interface * Built-in GPS system (OS:windows CE5.0) * Dualzone function * Built-in bluetooth & Coming Tel No. dispaly function & Call out directly by touch screen * USB plug * Micro SD/MMC card slot * Built-in TV tuner * Steering wheel control function * Full-function OSD remote control * FM/AM stereo receiver * 4*45 Watts amplifier * One way video input * Two-way A/V output * Electronic & mechanical anti-shock system * Auto rear viewing function * RCA line out GPS Features: Map supported: Route66,TOMTOM, IGO,DESTINATOR etc. Operation system: Windows CE 5.0 Processor: SAMSUNG High performance processor S3C2440A-40, Max.main frequency 400MHZ. EMS Memory :64MB SDRAM Storage device: 128MB NAND FLASH,Support SD Card. Display output : CVBS+S-VIDEO output. (Resolution:480*234) or simulation RGB output . Audio output: Stereo output of CD tone. GPS specification: Adopt SiRF STAR III 20 channel and excessive high sensitivity GPS receiving module REB-3310, Orientation sensitivity reach -159dBm, Orientation presicion<10M,Orientation time of cold boot is 42S,Orientation time of warm boot is 35S,Orientation time of hot boot is 1S. Power specification: Connect car power DC12V,Current Consumption:4.5W(12V/360mA),Normal power consumption 3W(12V/250mA). System parameters: Working voltage DC 11V~14V Working current MAX 15A Standby current <25 mA  Video system Automatic PAL or NTSC Radio parameters: FM/ AM Frequency FM:87.5MHz~108MHz; AM:522KHz~1620KHz Tune method PLL frequency complex tune Display method TFT Graphical User Interface OSD Storage quantity FM radio :18 channels, AM radio: 12 channels Search method Automatic/manual DVD parameters: Video output range 1+10.2Vp-p (75Ω) Disc spec Diameter 12cm disc Compatible disc DVD/VCD/CD/MP3/WMA/JPEG/MPEG4 Amplifier parameters: Testing voltage 13.8 V Maximum power output : 4×45W Speaker impedance 8Ω (4-8Ωacceptable) Audio parameters : Track imbalance degree ≤2dB Segregative degree ≥45db Frequency response: 20Hz~20KHz(±3dB) Volume adjustment : Low 100HZ±7dB Medium 1KHZ±7dB High 10KHZ±7dB
  16. שלום רב, לפני כחודש אישתי קיבלה ממקום העבודה פורד פוקוס חדשה, דגם 2008. עבורה וגם עבורי זה רכב ראשון עם מערכת built-in. התבאסנו תקופה, אך אין מה לעשות צריך להחליף. חיפשתי אופציות שונות והגעתי למערכת הבאה. 6.2 inch 16:9 fixed TFT LCD monitor. (RGB) touch screen with Graphical User Interface. All keys supply red and blue LED, match your original car perfectly DVD/VCD/CD/MP3/MPEG4/DIVX/CD-R/WMA/JPEG Built in TV tuner, PAL/NTSC or SECAM compatible Built in FM/AM tuner, preset 24 stations Built in GPS system, external GPS box optional Dual Zone(music or radio while in GPS Navigation mode) GPS Navigation handwriting function Built in Bluetooth for hands free call Built in4×45W amplifier 4ch audio output 1 A/V input(1 video,2 audio), 1 A/V output(1 video,4 audio). Auto rear viewing function Mute at telephone calling Picture adjustment (brightness, contrast, color, settings) Card size Full function remote control Steeling Wheel control ports Full function OSD with Chinese, English, Russian. With treble/medium/bass adjust function. Screen angle / Position Memory USB jack and two SD card slots for MP3,MP4,WMA,AVI,JPEG files. Electronic & mechanical anti-shock system מערכת מיישבת במקום הרדיו המקורי. בצורה של Plug and play. אני עוד אבדוק עם מקום / שתיים לגבי ההתקנה. הספק שלי רוצה למכור לי לפחות 10 מערכות כאלה. עלות לאחד כ - $600 לפני המיסים וכולל משלוח. זאות אומרת עד 3000 ש"ח כולל הכול עם התקנה ושאר הירקות. אני קונה. מחפש פרטנרים, אולי נקבל הנחה. השאלה היחידה שנשארה פתוחה זה תוכנת ה – GPS שיש במכשיר. אני אבדוק ואעדכן את ההודעה. מעוניינים, תשאירו כאן הודעה, הצעה או כול רעיון אחר. בברכה, שנה טובה, אלכס.
×
×
  • תוכן חדש...