Jump to content

AlexRC

  • הודעות

    159
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AlexRC

  1. למכירה מכשיר הדגל AVH-X8500BT. תומך iPhone / Android. AppRadio תומך בהצגת Waze על מסך המערכת. עובד מוגבר. מכשיר מאולה. עדיין מותקן ברכב. יש כול הקופסאות / ספרים / ניירת. 052-8395511
  2. אם יש שנייה זה אופצייה, אפשר לרכוש MS8 ב - 1500-1400 ו - BIT 1 ב - 1800-1700.
  3. פשוט יצא לי לראות התקנה http://priuschat.com/threads/my-android-tablet-install.141775/#axzz3OEXn9IZV אנשים משתמשי בקיט של Alpine Perfect F.I.T. עלות של קיט היא סביב 50 דולר לפני משלוח. נראה באמת יפה, וזה באמת השאלה. למה לא? ומה אני מפספס?
  4. 1. לגבי AppRadio. השליטה היא ממסך של המערכת. עובד ממש טוב. יש לי את הדגם 8500 ומכשיר נקסוס 5. רק צריך לקחת בחשבון שמך של טלפון הרבה יותר איכותי.... 2. לגבי 7025. מחיר בא.ד.י אכן 5900 ש"ח עם תוכנת GPS ו - 3 שנות אחראיות. אפשר להגיע ל - 4900 ש"ח ללא GPS ואחראיות לא הצלחתי להבין.
  5. קראתי שרשור "מודל טכני" וגם "להתראות CarPc", קראתי פורומים בחו"ל וכנראה שאני מפספס משהו. עם הגעה של Lollipop קיים USB Audio בכול מכשירי ה - Nexus. הדלקה וכיבוי אפשר לעשות עם Tasker, עבור מצלמת רוורס יש תוכנה, עבור מדיה חיצונית יש תוכנות. השאלה שלי, למה להיצמד לנקסוס 7 ו - Timurs rom אם אפשר לעבוד עם rom מקורי ונקסוס 9 למשל?
  6. זה לא רק מגן צל. זא רואים משהו מוזר כאשר אתה מגיע לחנייה / רמזור. יכול להיות שזה פרנוייה שלי.
  7. גם צריך לזכור, כמה שתצליח להצניע מערכת מבחוץ - יהיה רק טוב. יש מספיק אנשים שבשביל מנה יעקרו לך חצי אוטו.
  8. אתה גדול!
  9. אלפיין לא תומך ב - FLAC? או שזה פשוט לא מוצהר? מי היבואן של אלפיין וקנווד בארץ? ניסיתי להתקשר לגיל קאר שטלפון שלהם מפורסם באתר אלפיין ולא הגעתי למישהו מקצועי. ברגע שהתחלתי לשאול שאלות, פשוט לקחו טלפון ולא חזרו אליי.
  10. זאת אומרת שחוץ מ CDM880 צריך לקנות קרוס 3WAY? אגב, אני רואה כאן דיון על קנווד 7025. הוא אלטרנטיבה ל ICS-X8? מבחינת סאונד?
  11. ביאמפ אני יכול לעבוד עם LRX5.1K שיש לי. שוכב לי גם בבית SRX4. אני פוחד להתקין עוד מגבר. זה יושב בטויוטה פריוס. אפשר לחתוך CDM880 ב X8 גם מלמטה וגם מלמלה? כי לפיונר יש לי סידור באוטו של אישתי.
  12. טוב, שווה להחליף AVH-X8500BT ב - X8? אני אקבל שיפור בסאונד? או לא לגעת ולהתקין MS8 וזהו? נניח שדרוג כזה יעלה 1500-2000 ש"ח. או להשקיע את הסכום ב - CDM 880?
  13. X8 מבחינה תקציבית יהיה בסדר בשבילי (אני חושב). ראיתי שיש לו Crossover עם יכולת חיתוך LPF / HPF ויש גם Time Correction. מה חסר לו כדי להיות 3WAY? פשוט חור בהשכלה. יש לי גם MS8 שעדיין לא מותקן. זה יכול לתרום משהו? המגבר הוא LRX5.1K
  14. שלום, היום אני בעלים של AVH-X8500BT. מערכת נחמדה בסך הכול. אבל בא לי מערכת של אלפיין. יכול להיות שפשוט אני עדיין מחובר רגשית ל - CD הישן שלהם ויכול להיות שזה מוצדק. בכול מקרה, אני מנסה להבין את ההבדלים בדגמים שלהם. חשבתי על ICS-X8 ויש את IVE-W530BT או INE-W928. הבדל רק ב - GPS? או יש הבדל גם באיכות. יש גם מחשבה לנסות לעבוד אקטיבי עם elate שני חלקים ולעבור לשלושה חלקים בעתיד.
  15. מעוניין לרכוש CDM-880 במצב טוב.
  16. שלום, יש לי בעיית קליטה ברדיו FM. הבעייה כנראה רוחבית בכול הרכבים של דגם מסויים. מדובר בטויוטה פריוס 2012. אני מכיר עוד אנשים עם רכב זהה ולכולם יש בעייה דומה. מדובר ברכב שהגיעה עם מערכת מולטימדיה מהיבואן. מערכת עם צליל מזעזע. ברגע שהחלפתי מערכת לפיוניר 8500 צליל השתפר פלאים וקליטה של רדיו FM לא. חשבתי על מגבר אנטנה או אנטנה כזאות http://www.ebay.com/itm/160803575649 מישהו עבד עם זה?
  17. אני לא מבין למה אתה לא הולך על מגבר עם כניסת High Level. למשל, כול מגבר Audison או הרץ יש להם כניסות כאלה. בטוח שיש עוד. זה שומר על מערכת מקורית ולא דורש התקנות מסובחות.
  18. חוץ מסוני, יש עוד יצרנים שנותנים שליטה מטבלט? כי אני לא ראיתי. פשוט חלמתי על אלפיין או קלאריון.
  19. מכיר את יוסי. קשה לפספס אותו איש יקר עם ידי זהב. אבל אני רוצה לעשות הכול לבד. זה אחד. שתים, הקאתי סרתונים של התקנות שלו לאישתי והייו לה דרישות נוספות. זה בדיוק הבעייה. איך מעבירים חיוג לטבלט? הרצון הוא שהטלפון יהיה בתיק או מדינת יד.
  20. הגעתי לשלב שאני מאוד רוצה להתקין טאבלט ברכב. הוא יחליף מכשיר Pioneer DEH-X8500BH שמחובר למגבר ומעבד קול. עברתי על הרבה שרשורים כאן, כולל מודל טכני של אדי, וגם פורומים בחו"ל. המודל שאני רוצה להגיע, זה טאבלט שישלוט על רדיו דיסק של סוני עם remote app. הרעיון הוא שאני עדיין צריך דיבורית וקשי לי מנטאלית להתנתק מרדיו אמיתי. קשה לי לצפות מבחינת איכות סאונד, אני מרוויח או מפסיד בהשוואה ל - DAC סביר $50-$100. מצד שני אני מרוויח פידר, קדימה אחורה. דגם של מכשיר סוני כנראה יהיה MEX-N6000BD. כרגע בודק גם MEX-GS610BT. פשוט עדיין לא הבנתי איזה מהם יעבוד בארץ. אם יש המלצות אחרות, אני תמיד פתוח. זה כנראה יהיה פרוייקט ארוך ועדיין לא הזמנתי כלום. אפו אני צריך עזרה? ובטוח אנשים נתקלו בזה. 1. איך מחייגים? אני לא רוצה לחייג מטלפון ועדיין לא מצליח למצוא תוכנה שתחייג מטאבלט דרך טלפון רגיל. על אותו משקל, איך מקבלים שיחות? האמת, כבר חשבתי להתקין כזה http://www.huaweimobileshop.com/huawei-honor-x1-4g-fdd-lte-quad-core-2gb-16gb-phone-tablet-7-inch.html 2. ברור לגבי tasker לכבות ולהדליק. ואיך מגדירים פרופילים שונים לאנשים שונים? למשל אני ואישתי מחליפים רכב בינינו. כול אחד ורשימת אנשי קשר שלו, מייל משלו ועוד הרבה דברים. 3. מישהו ניסה לחבר לסוני USB HUB? הם כותבים שלא יעבוד. אבל ראיתי שאנשים מחברים והכול בסדר. פשוט מחפש בעלי ניסיון. 4. שליטה מהגה. יש לי טויוטה פריוס. שווה להיכנס לזה? זה סיפור לחבר לכפתורים מקוריים?
  21. +1 ב - 1500 תקבל תוצאה ממש לא רעה.
  22. AlexRC

    למכירה Audison LRX 5.1MT

    הקפצה
  23. תודה רבה!
  24. תודה, אבל עוד שאלה. לפי הבנתי כדי לחבר רמקולים אחוריים למגבר של MS8 אני אמור גם לחבר לו HI VOLTAGE מהמערכת. או שיש לי טעות?
  25. שלום, היום מותקן לי ברכב HU - Pioneer x8500BT וממנו יש חיבור RCA למגבר Audison 5.1MT. רמקולים קדמיים + SUB עובדים עם המגבר ורמקולים אחוריים מחוברים ישירות ל - HU. אני רוצה לחבר מעבד קול MS8. כאשר רעייון מקורי, זה לעבוד אקטיבי מקדימה. כרגע רמקולים קדמיים מותקנית עם קרוס מקורי (סט מורל הייבריד + טוויטר של אילייט). משהו כזה: אבל, MS8 מוסיף השהייה וזה אומר שהכול חייב לעבור דרכו. בהנחה שאני ממש לא רוצה להגביר רמקולים אחוריים, איך הכי נכון לחבר אותם?
×
×
  • תוכן חדש...