Jump to content

AlexRC

  • הודעות

    159
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AlexRC

  1. AlexRC

    למכירה Audison LRX 5.1MT

    3000 ש"ח
  2. AlexRC

    למכירה Audison LRX 5.1MT

    הקפצה.
  3. +1 וכן, זה עניין של טעם אישי.
  4. AlexRC

    למכירה Audison LRX 5.1MT

    עדיין רלוונטי. גמיש.
  5. אל תתבאס!!! רכשת אחלה רמקולים לתקציב שלך. וההמלצות... הם תמיד תלויות בבן אדם. אם מישהו שואל אותי איזה רמקול פשוט לרכוש לרכב, אני לרוב ממליץ על טמפו. פשוט אוהב צליל של מורל. ושיהיה לך בהצלחה!
  6. AlexRC

    למכירה Audison LRX 5.1MT

    נוספה תמונה. מגבר ענק !
  7. AlexRC

    למכירה Audison LRX 5.1MT

    עדיין רלוונטי. פתוח להצעות
  8. לך על DEH-X3550BT זה כולל גם דיבורית
  9. מקדימה 6X9. מאחורה עוד לא פירקתי.
  10. רמקולים הם 6X9. על תושבת מיוחדת. למה הם יתחברו?
  11. AlexRC

    למכירה Audison LRX 5.1MT

    Upppp
  12. AlexRC

    למכירה Audison LRX 5.1MT

    הקפצה.
  13. AlexRC

    למכירה Audison LRX 5.1MT

    עדיין רלוונטי
  14. AlexRC

    למכירה Audison LRX 5.1MT

    מחיר 3500 ש"ח.
  15. בצער רב, למכירה Audison LRX 5.1MT מגבר 6 ערוצים, חזק מאוד. 100W X 5 + 780W המגבר עדיין מורכב ואפשר לשמוע אותו. נמכר כי אני Overpowerd ויש לי טויוטה פריוס. אפשרות להחלפה למשהו צנוע יותר. לדוגמא Audison LRX 6.9 / 4.5 הצעות הגיוניות יתקבלו בברכה בפרטי טלפון 052-8395511.
  16. מעוניין לקנות Crossover for Morer ELATE 3Way בקייף גם CDM880 אבל לאחר קניית קרוס. נשכלת אפשרות החלפה של מגבר 6 ערוצים אמיתי Audison 5.1K MT במגבר Audison 6.9. יש לי רכב היברידי וחסר לי קצת כוח
  17. לא, אין פרוטקשן. משהו מוזר מאוד. עוד לא מדדתי מתחים רק בדקתי עם מנורה - טסטר והכול נראה בסדר. אני אמדוד עם פלוק ונראה.
  18. לאף אחד אין רעיונות ?
  19. המצב הוא כזה: ברכב (פריוס 2012) הייתה מותקנת מערכת מולטימדיה מקורית. פירקתי אותה והתקנתי Pioneer AVH-X8500BT (יבוא מגרמניה). הכול עבד - צוקר. אבל זה היה לא מספיק והתקנתי מגבר - Audison SRx4 וזוג רמקולים מקדימה ( Morel Hybrid 602 + Elate MT250 ) וסאב של AudioSystem Radeon 10. איטום + חיוות 14GA לרמקולים וקיט 4GA למגבר. בהמלצת חברי הפורום וויתרתי על קבל. הכול היה עובד בבוקר ובערב. בצוהריים כאשר אוטו חם, רק רמקולים אחוריים עבדו. היה אפשר להעמיר רכב בצל, פתוח, לחצי שעה והכול היה ממשיך לעבוד. פשוט מגבר לא היה נדלק. הנחתי שמגבר "מקולקל" ועל הדרך הוא השתדרג ל - Audison LRx5.1. הכול מצויין, רק שזה לא פתר את הבעיה. השאלה שלי, זה מה לעשות עם זה. כבר מתחיל להישבר לי. מה זה יכול להיות?
  20. http://www.audison.eu/index.php?page=product&id=19 אחד הטובים
  21. אני מתנצל, אבל בכול זואת 2Cent שלי. 1. לגבי הזמנה מחו"ל, חוקים וכו'. לא צריך לחשוש, צריך להיזהר. בשלב ראשון, אחרי שתמצא מוצר שאתה באמת רוצה, אני בטוח שכאן בפורום נוכל לעזור לך להחליט האם עסקה בטוחה או לא. שלח לינק ותקבל עזרה. 2. לגבי מערכת שהציעו כאן ב - eBay. זואת מערכת בסיסית ביותר. וממש לא זולה. במחיר מאוד דומה יש מערכות הרבה יותר מפותחות עם מערכת ההפעלה Android. יש אינטרנט, Waze, Youtube, Internet Radio. http://www.erisin.com/erisin-es7000a-7-hd-vw-android-40-car-dvd-player-gps-wifi-3g-canbus_p451.html זואת דוגמה למערכת. 3. תזכור!!! ברכבי VAG קליטה מיתבית של רדיו היא רק עם מערכות מקוריות. צריך להיות מוכן שקליטת רדיו תפגע!!! מצד שני, אם תבחר במערכת טובה, אין שום סיבה שלא תשמע רדיו דרך אינטרנט. 4. אם יש לך, דרישות אודיו - אתה מעוניין לשמוע טוב ומדוייק, לך על Pioneer/Alpine/Kenwood או כול חברה עם שם. הבדל שמיע ומורגש (גם בכסף) זהו. סליחה עם הפרעתי. אם תצטרך עזרה, אתה מוזמן לפנות בפרטי או להפנות אותי לכאן. אלכס
  22. אגב, אותה חנות http://www.acr-halle.de/
  23. מה חסר בטמפו? עולה גם 500 ש"ח. רמקול מאולה ואפילו מסוגל לעבוד ללא מגבר!!!
  24. פייונר הכי זול עולה 340 ש"ח !!! חייבים להביא מחו"ל?
  25. http://www.acr-schweinfurt.de/ אגב, אם זה לא סיפור, לפני הזמנה דבר איתי, אתן לך כסף, אני רוצה להזמין ממנו כבלים
×
×
  • תוכן חדש...