Jump to content

עמרי לייט

  • הודעות

    166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי עמרי לייט

  1. תמונות יפות מאוד באמת כל הכבוד על ההשקעה..
  2. בסיירה גיאה יש מנוע שונה לחלוטין ממנוע פינטו בודאות. להתקין מנוע פינטו 2.0 במקום 1.6 זה באמת פשוט ואין צורך בשום שינוי כמו שאמרת. עמרי לייט
  3. מעניין כמה כובע של מונית מוסיף לצריכת הדלק או כמה כסף נהג מונית היה חוסך בשנה בלי הגרר שהכובע הזה מוסיף למונית..
  4. מפגש יפה מאוד עם הרבה רכבים כן יירבו..
  5. בגדול אפשרי אבל קצת יותר מורכב ממה שרשם קודמי ואני אסביר בתור מי שיש לו את כל סוגי הסיירות שנמכרו בארץ: המנוע באוטו של משה שונה לגמרי ממנוע הפינטו שיש לך.. מדובר במנוע בעל גל זיזים כפול עם אזרקת דלק אלקטרונית לעומת מנוע הפינטו קרבורטור שלך. במנוע הנ"ל הסעפות הפוכות ולכן כל צנרת האגזוז שונה, ההזרקת דלק דורשת משאבת דלק חשמלית, הרדיאטור שונה בסיירות עם גיר אוטומט (צריך לקרר גם את שמן הגיר) וצינורות המים שונים בגלל מבנה שונה של המנוע יש עוד הבדלים בכל צמות החשמל... נ.ב כל העסק הזה לא חוקי וצפוי להיות יקר ולא משתלם.. עמרי לייט.
  6. אתה יודע שפירוק אגן שמן בסיירה דורש הרמה של המנוע..
  7. המון מזל טוב ובהצלחה בהכל.. או בקיצור: בשנה הבאה עם פורד אסקורט בנויה
  8. הרכב נראה ממש יפה באמת כל הכבוד, מזכיר לי שצריך לעשות איזה מפגש השקה לכל האסקורטים החדשות..
  9. אם אפשר להתעלק אז ככה: בחיל האויר אנחנו משתמשים בשמן 1250 למנועים של המטוס ובשמן 5400 למערכות ההידראוליות (שמן אדום), מישהוא ניסה לשים אותם ברכב ויכול לספר לנו איך הרכב הגיב להם?
  10. שיהיה המון בהצלחה נראה פרויקט מאוד מבטיח. לא לשכוח לעדכן.. בקצב הזה עם כל הפרויקטים של האסקורטים אני יחשוב שאני באנגילה
  11. יהיה צורך בהתאמות מיוחדות אבל לא משהו מסובך במיוחד. העיקר לקחת מושב בגודל פרופורציונלי לגודל של הרכב..
  12. ממליץ בחום ללכת לפירוקיה ולקנות מושב איכותי של איזה רכב 3 דלתות שיתאים לרכב שלך, ברכב של אבא שלי לדוגמא (מרצדס 280SE W116 מודל 1980 ) יש מושבים של וולוו S60 והשיפור בנוחות המושב משמעותית ביותר.. לפי דעתי השקעה שווה..
  13. לא הייתי ממליץ לך לבצע באופן עצמאי טיפולים במערכות הבטיחות של הרכב במידה ואין לך את הידע המקצועי לכך..
  14. אני ראיתי מזדה 3 ידנית של מורה נהיגה בעכו אז כנראה אפשר להזמין..
  15. יכול להיות גם שהגיר לא מקבל פקודה לתת "קיק דאון"
  16. איזה מנוע יש לך ? סביר להניח שהוא זהה למודולים שיש בסיירות וטרנזיטים מהתקופה הזאת..
  17. ויש לזה השפעה על ההתנהגות של הרכב?
  18. איזה סוג של שריקה ובאיזה מצב היא מופיע? יכול להיות שהשריקה נובעת מאחת הבוקסות/תושבות של המיתלה
  19. תתחדש, ותספר לנו איך השילוב הנ"ל השפיע על ההתנהגות. גם אני יתקין בקרוב את הבילשטיין והמד, אני פשוט רוצה להתקין גם תושבות פוליאוריטן ועוד לא מצאתי/החלתתי מה אני מחפש .
  20. ממליץ בחום על א.נוימן, מאוד מקצוענים ומאוד אמינים מניסיון איתם.
  21. ה-BMW סדרה 1 מאוד צפופה מאחור והתחושה בתא הנוסעים דיי אפרורית, היתה כזאת לחבר והוא העדיף לחזור לגולף.. למעט ניהוג מדהים(הנעה אחורית) אין לה שום יתרון על הגולף ובטח לא על הדור ההשישי
  22. עם 7 שנות אחריות אני בטוח שקיה תשמור על הערך שלה.. רק תחשבו על כך שעוד 3 שנים כשהקורולה תישאר יתומה הקיה תישאר עדיין עם עוד 4 שנות אחריות.
  23. סתם שתידעו, בבית ספר לקציני משטרה בקרית אתא עומדות לתצוגה בשמש הישראלית נידות משטרה מכל השנים במצב מחריד .. כשאני ההייתי שם לפני מספר שנים זה היה כך ואני מאמין שהמצב רק החמיר בשנים האלו..
  24. גם אם תזרוק את האופטרה מצוק (מה שבאמת צריך לעשות עם האוטו הזה) לא תיקח את הרכבים שהזכרת.. ..
  25. תורמות חלקים יש לי, אני פשוט רוצה חדש.. גם שבסיירה רגילה זה לא אותו קופלונג..
×
×
  • תוכן חדש...