בגדול אפשרי אבל קצת יותר מורכב ממה שרשם קודמי ואני אסביר בתור מי שיש לו את כל סוגי הסיירות שנמכרו בארץ: המנוע באוטו של משה שונה לגמרי ממנוע הפינטו שיש לך..
מדובר במנוע בעל גל זיזים כפול עם אזרקת דלק אלקטרונית לעומת מנוע הפינטו קרבורטור שלך.
במנוע הנ"ל הסעפות הפוכות ולכן כל צנרת האגזוז שונה, ההזרקת דלק דורשת משאבת דלק חשמלית,
הרדיאטור שונה בסיירות עם גיר אוטומט (צריך לקרר גם את שמן הגיר) וצינורות המים שונים בגלל מבנה שונה של המנוע יש עוד הבדלים בכל צמות החשמל...
נ.ב כל העסק הזה לא חוקי וצפוי להיות יקר ולא משתלם..
עמרי לייט.