"לעולם אל תחשוש לדרוש יותר מדי כשאתה מוכר או להציע פחות מדי כשאתה קונה"
וורן באפט
מה שאני אומר בכל זה- זה שאין סיבה שתבקש שהוא יוסיף לך כסף גם אם אתה חושב שלא תקבל,
בסופו של דבר האוטו שלך יותר שמור ואם פחות קילומטרז'
שלום לכולם
יש ברשותי פורד סיירה גייאה שמותקנים בה בולמים מאיכות די ירודה מקדימה וממש ישנים מאחורה, כמובן של יצרנים שונים.
הייתי מעוניין להחליף אותם למשהוא איכותי יותר (חשבתי על בילשטיין) הייתי רוצה לשמוע המלצות על קיט איכותי שמומלץ לאוטו הנ"ל ועל עוד אופציות לשיפור ההתנהגות...
וכמובן מי מתעסק עם התחום הזה בארץ שאתם יכולים להמליץ לי עליו
מחירון הוא רק בגדר המלצה לרכב כמו טויוטה יאריס, תמיד נמכר מעל המחירון ואין שום סיבה של יחזיק גם 300 אלף קילומטר...
גם הונדה ג'אז היא אופציה טובה אני בכל אופן מעדיף את היאריס...
שתי המכוניות שהזכרת לא יותר מידיי מרווחות לחמש אנשים,
ליאריס יש גרסאת וורסו עם גג מוגבהה, אוטו קטן מבחוץ ודיי מרווח מבפנים,
גם הונדה ג'אז היא גם אופציה טובה הן מבחינת מרווח והן מבחינת צריכת דלק
למישהו שאני מכיר היתה כזאת 1998 בתקופה שהיא היתה אצלו (עד לפניי שנה וחצי) נדלקה לו מנורה של כרית אויר (תיקון לא זול) והלך משאבת מים,
צריכת הדלק ממוצעת כמו כל הדברים באוטו הזה
סה"כ יש מכוניות טובות יותר בסכום הזה...
אני באופן אישי הייתי לוקח את הפוקוס אוטו יותר נוח יותר מרווח יותר בטיחותי (אקטיבית ופסיבית) והרבה יותר כייפי לנהיגה,
הקורולה לאומת זאת יותר זריזה יותר חסכונית בדלק ויותר סחירה,
לשתי המכוניות מוניטין אמינות מצוין.
שלום לכולם ! אני מחפש בנרות סקודה פליסיה לאורין אנד קלמנט שזאת רמת הגימור הגבוהה ביותר של סקודה. יש בה מחשב דרך ריפודי עור גלגלי מגנזיום ועוד כל מיני תוספות שיש רק בדגם הזה עוד לא ראיתי כאלה בארץ אבל לא היתיאשתי לחפש !
מי ששמע או ראה אני ממתין לתשובה תמיד !
שלום לכולם רכשתי 2 כסאות של וולוו s60 מפירוק לנהג ולנוסע ואני רוצה להרכיב אותם במרצדס se 280 w116 מודל 1980 עם הכסא של הנוסע אין לי בעיה (הכיוון שלו לא חשמלי) אבל איך אני מפעיל את החשמל בכסא של הנהג ?
החשמל זה הבעיה היחידה כאמור