Jump to content

עמרי לייט

  • הודעות

    166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי עמרי לייט

  1. מנוע שונה אני יודע, אבל הסימפטומים זהים, אצלי הראש היה מתחמם רק אחרי נסיעה אגרסיבית.
  2. אצלי בסיירה גיאה הייתה בעיה כזאת שנגרמה כתוצאה ממעברים סתומים בראש. נפתר רק אחרי שיפוץ ראש.
  3. מנסיון מנוע ה-cvh פחות עמיד מהפינטו בשימוש אגרסיבי, אבל יותר חסכוני בשימוש רגיל. מה היעוד של הרכב? ניתן להסב גם ל- mt75 אבל זהו גיר הרבה יותר נדיר..
  4. טסט ל-13 חודשים! נמכר בגלל רכישה של קליאו חדשה. מפרסם בשביל חבר. 0509838465 אורן.
  5. רנו קליאו 1.4 16V ידנית מודל 2003, יד שניה. 158000 ק"מ שמורה פנימית וחיצונית מטופלת במורשה ללא תאונות. רכב אמין וחסכוני בדלק וטיפולים. 23,000 ש"ח. 0509838465 אורן.
  6. אסף, אם תוכל להפנות אותי למקור שלך אני אשמך, יש לי גם W116 ליפני שיפוץ וכל מקור טוב יעזור לי. תודה מראש.
  7. יש כרגע איזה רכב בארץ עם יחס כ"ס/שקל יותר טוב?
  8. איזה רכב יפיפה ממש תענוג לצפות בתמונות.. לצערי לא התאפשר לי להגיע עם הצפונים
  9. היה מפגש יפה מאוד, אין ספק שהרמה בצפון במגמה חיובית.
  10. למכירה מרצדס SE 280 W116 שנת 1980. הרכב אחרי פחחות וצבע ובמצב מכאני טוב. לרכב יש סאן רוף,נ"מ,ח"ח וחישוקי סגסוגת . ברכב מותקנים כסאות נהג ונוסע (של הנוסע חשמלי) של וולוו S60. הרכב נמצע בבעלות אבי 5 שנים ויימכר אם חלקים נוספים (דלתות, כסאות מקוריים, מנוע גיר ועוד..) הרכב נמצע בצפון באיזור עכו/נהריה. קוראים לי עמרי ואני אשמך לפרט כל דבר בטלפון מס 0544-623246 עדיף בשעות הערב.
  11. תודה על התגובות. מה שאני שואל זה אם ניתן "לנצל" את טעות השוטר על מנת לבטל את הדוח בבית משפט. (כמובן בעזרת עורך דין)
  12. תודה על התגובה, עוד תגובות ייתקבלו בברכה.
  13. שלום וערב טוב, שלשום קיבלתי דו"ח תנועה ממתנדב על אי עצירה בתמרור עצור, סמל סעיף 6626 ונרשמו 6 נקודות חובה בדו"ח. בהמשך נודע לי (באופן חד משמעי) שמספר הנקודות שאמורות להיות מיוחסות לסעיף הנ"ל זה 4 נקודות. ברצוני לדעת מהן ההשלכות של תשלום הקנס ואם יירשמו לחובתי 6 נקודות ולא 4 בהתאם לסמל הסעיף. כמו כן האם יש טעם לגשת למשפט ולבקש לבטל את הדו"ח בגלל הטעות. כל עצה תתקבל בברכה. תודה מראש והמשך לילה נעים עמרי לייט.
  14. מעונין בהצעת מחיר לסיירה גיאה מודל 93..
  15. לצערי לא מגיע בסוף, שיהיה בהצלחה.. הרעיון להיפגש "בדרך השטח" יכול להיות מצוין עדיף אפילו לשלב יחד עם השקה לאחד האסקורטים שתיהיה בקרוב.. נ.ב אני גולש מהסלולרי אז עם ההודעה שלי קצת מבולגנת לא לשלוח התרעה..
  16. לגבי העלות באזור ה3k‏ כולל עבודה.. מדובר בהסבה פשוטה ביותר המנועים זהים מבחינה חיצונית על כל המשתמע מכך מבחינה חוקית..
  17. סיירה זה הרכב בשבילך! ואני אסביר: מדובר ברכב אמין מאוד עם מכניקה פשוטה ביותר. לא בעיה למצוא אחת במצב טוב מזקן עם שאסי נקי.. לא בעיה לתחזק את הרכב לבד, הכל פשוט ומרווח מתחת למכסה מנוע.. לפי דעתי עדיף לך לרכוש סיירה 1.6 ולהסב ל2.0 מלרכוש גיאה אוטומת ולהסב לידני. מה גם שחלקים לגיאה יותר קשה למצוא והם יותר יקרים. בתקציב שלך אתה יכול להעמיד סיירה מצוינת וללמוד הרבה על הדרך. שיהיה בהצלחה עמרי לייט
  18. מדהים איך הפרויקט רץ.. מתי מניעים?
  19. עמרי לייט

    אישור סאנרוף

    אני עברתי את כל הפרוצדורה הזאת ברכבי (פורד סיירה גיאה) בלי עזרה של היבואן או היצרן, יש פתרון מאוד פשוט שעולה 300 שקל וזה בדיקה של הטכניון לאיכות הרכבת סאן רוף. אני הייתי בדיוק באותו מצב עם הרכב שלי ולא היה לי יבואן לפנות אליו הלכתי לעמדה מס1 שם נתנו לי מס טלפון של בוחן מטעם הטכניון באיזור מגורי מר בוחן בדק לי את הסאן רוף במשך 20 דקות הדפיס אישור ולקח לי 300 שח עם האישור חזרתי לעמדה מס1 שם שילמתי עוד 60 שקל עבור עדכון נתונים ובא לציון גואל.
  20. עם הייתי יכול הייתי ניגש למכון אחר אבל אאל"ט חייבים לסיים את הטסט באותו מקום שהתחילו.. תקן אותי עם אני טועה.
  21. שלום וערב טוב, לאחר כל כך הרבה טסטים שהרכב עבר בשנותיו על הכביש נכשלתי בטסט האחרון על הדבר המטופש ביותר: סאנרוף מ ק ו ר י ! לא עזרו כל ההסברים שמדובר בדגם מאובזר עם סאנרוף מקורי .. על מנת לעבור את הטסט אני חייב להביא אישור מהיבואן או ממשרד הרישוי. להביא אישור מהיבואן זה בעיה כי היבואן היתחלף. האם אין ברירה וחייבים ללכת לעמדה מספר 1 של משרד התחבורה ? מה מומלץ לי לעשות ? הרכב המדובר הוא פורד סיירה גיאה שנת 93. תודה מראש עמרי לייט.
  22. במרצדס w116‎ ‎‏ יש מאחור מתלים נפרדים ולא סרן חי, מהסרן האחורי יוצאות ציריות/נאבות הציריה/נאבה השמאלית דופקת בפניות שמאלה מכיון שבעת שפונים שמאלה הגלגל האחורי שמאלי צריך לעשות דרך קצרה יותר מה שמפעיל עומס גבוהה יותר על הציריה ואז היא דופקת.. תודה למי שהמליץ על מקום בת"א אבל זה קצת רחוק יש מקום מומלץ בצפון? תודה מראש עמרי לייט.
  23. מישהו? משהו?
  24. לאחרונה הציריה השמאלית ברכב החלה להרעיש בפניות שמאלה. אני מעונין במקום מומלץ עדיף בצפון לשיפוץ הציריה במחיר סביר, הרכב: מרצדס SE 280 W116 שנת 1980. את פירוק והרכבת הציריה אני עושה בעצמי.. תודה מראש עמרי לייט.
×
×
  • תוכן חדש...