Jump to content

עמרי לייט

  • הודעות

    166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי עמרי לייט

  1. טוב חברה הבולמים הגיעו אבל אין קפיצים של אייבך לפורד סיירה על איזה עוד חברות קפיצים אתם ממליצים? מה אתם אומרים על-WEITEC ? ממתין להמלצות ממכם תודה מראש...
  2. לפני שמשפרים את המנוע באוטו כזה חייבים לשפר את ההתנהגות...
  3. מניסיון שלי עם מונרו בסיירה השניה שלי ההתנהגות לא השתפרה כשעברתי למונרו לעומת הבולמים המקוריים של הרכב...
  4. אני מניסיון אישי שלי ברכבים שהיו לי יודע שהורדת חתך בצמיג גם ללא הרחבה שלו משפרת באופן ניכר את תחושת הביטחון באוטו, ההיגוי משתפר וגם היציבות ברוחות צד. יכול להיות שטעיתי במידה המקסימלית שאפשר להכניס באופן חוקי, פיזית המידה שהמלצתי עליה נכנסת ואפשר לאשר אותה ברישיון עם אתה מכיר את האנשים הנכונים...
  5. איך אני ידע את האופסט המתאים ? יש מישהוא שעשה כזאת הנמכה לסיירה בארץ שיכול להמליץ לי ?
  6. באופן תאורטי צריכת הדלק אמורה להיפגע וגם הביצועים מעשית זה לא משהוא שתרגיש באופן משמעותי
  7. מידת צמיג בגודל 205.50.16 תשפר לך את האחיזה וביחד עם ג'אנט 16 זה גם יראה יפה, באופן כללי מה שחשוב זה שהקוטר הכללי של הצמיג לא יישתנה משמעותית כדיי לא לגרום לזיוף בספידומטר גם לא כדאי לך לקחת ג'אנט של חברה לא איכותית שיהיה סתם כבד ויפגע בתוצע הסופית
  8. חברות טובות בג'אנטים:lenso/bbs/o.z חברות טובות בצמיגים: מישלין ברידג'סטון דנלופ קונטיננטל קומהו הנקוק העיקר להיתרחק מיצרנים סינים עלומי שם
  9. הריי היו סיירות עם מידות צמיגים כאלה שיצעו ככה מהמפעל אז היצרן שחשב על הנמכות של 35 מ"מ מקדימה אמור לחשוב על זה
  10. ?אתה רוצה להגיד לי שהמהנדסים של בילשטיין ואייבך בגרמניה לא חשבו על הדברים האלה
  11. למעט אופסט מתאים לג'אנט יהיה עוד משהוא שיהיה צריך לשנות על מנת שיכנס צמיג במידה של 205/45-16
  12. התקוונתי לומר שאני חושב שהשיפור יספק אותך כמובן שהוא יהיה אמיתי כמה משמעותי הוא יהיה זה תלוי באיכות ומידת הצמיג שתבחר כדאי לך להגדיל את הסכום מעט וללכת על צמיגים איכותיים וג'אנטים קלים של חברה מוכרת
  13. בתקציב הנל אתה יכול להגדיל את מידת הג'נט להוריד את חתך הצמיג ולהגדיל את הרוחב שלו אני מאמין שהאחיזה תשתפר והנוחות לא תיפגע באופן משמעותי
  14. לשפר את המנוע זה החלק הקל הבעיה היא הגיר הפלגמטי שיסרס את הביצועים ולא יעמוד לאורך זמן בהספק המוגבר
  15. כבר הזמנתי את הבולמים, מקווה להיות מרוצה . האם ההנמכה תפריע להגדיל את רוחב הצמיגים ל-205 או יותר?
  16. ההפרש במחיר 2K יותר בשביל בילשטיין ואחריי מה שיאשה אמר החלטתי סופית על בילשטיין+אייבך עדכונים בהמשך...
  17. טוב אז קיבלתי הצעת מחיר עבור בילשטיין וקוני ואני נמצא בהתלבטות קשה: הקוני יותר זולים באופן משמעותי ואני לא יודע כמה הם פחות איכותיים אם בכלל, ובילשטיין זה כמובן מותג עם שם טוב אבל השאלה היא אם אני משלם יותר בגלל האיכות או בגלל השם של בילשטיין בשתי המקרים אני מתכוון לשלב אותם עם קפיצים של אייבך ממתין לתגובות בתודה מראש
  18. תן לי את הטלפון שלו בפרטי בתודה מראש
  19. תודה רבה על הקישור נראה לי שאני באמת יברר איתם השבוע. אני פתוח לעוד הצעות.
  20. והוא זהה בכל הסיירות ?
  21. גם לא מצעתי כלום ב-EBUY
  22. ו-EBUY זה האופציה היחידה, פשוט אין לי ניסיון איתם ואני מעדיף לרכוש מחנות
  23. ואיפה אפשר לרכוש את כל הדברים שהזכרת ?
  24. ועוד דבר קטן מחר אני חוזר לצבא אז אם אפשר כמה שיותר פרטים עד מחר בבוקר
  25. לגביי התקציב זה תלוי באופן הרכישה (עם אפשר לרכוש בתשלומים ) אבל באופן כללי באזור 5K אוליי קצת יותר ולגביי אזור המגורים בין נהריה לעכו אבל זה לא בעיה בשבילי להגיע לכל אזור בארץ
×
×
  • תוכן חדש...