אני מניסיון אישי שלי ברכבים שהיו לי יודע שהורדת חתך בצמיג גם ללא הרחבה שלו משפרת באופן ניכר את תחושת הביטחון באוטו, ההיגוי משתפר וגם היציבות ברוחות צד.
יכול להיות שטעיתי במידה המקסימלית שאפשר להכניס באופן חוקי, פיזית המידה שהמלצתי עליה נכנסת ואפשר לאשר אותה ברישיון עם אתה מכיר את האנשים הנכונים...