-
הודעות
219 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי eviatar99
-
גם לי יצא להיות לא מזמן בסוכנות פולקסווגן והיחס ממנהל הסניף היה מצוין, אהבתי את הגישה שלא עטים עליך ומתנפלים עליך ונותנים לך את השקט שלך להסתובב ולבחון האולם התצוגה, כך גם הנציג הסביר לנו כי אין סיבה להציק וללחוץ והמכוניות מוכרות את עצמן לאחר שהגבנו בפליאה לכך שלא נתנו לנו שום תשומת לב. אפילו קיבלנו נסיעת מבחן במכוניתו הפרטית של מנהל הסניף בגלל שמכונית מבחן לא הייתה זמינה, אני יצאתי משם בהרגשה טובה אפילו שבסוף לא רכשתי משם רכב אלא מהמתחרה לקונצרן, סקודה.
-
לפי מיטב ידיעתי הC4 עם המנוע הקודם לא שווקה בארץ עם גיר רובוטי, הC4 פיקאסו שווקה עם גיר כזה יכול להיות שהוא התכוון אליה. לפי דעתי עם מנוע הטורבו המצוין לפי הביקורות, אתה תשכח מהר מאוד מהגיר, לא דעתי גירסת הטורבו לא מתוכננת להמכר עם תיבה אוטומטית לכן אין טעם לחכות לבואה.
-
מה אתם אומרים על מרצדס E CLASS קופה מבית סדנת בראבוס הגרמנית? בקרוב מאוד אעלה תמונות של אחת כזאת
-
איחור בשליחת בקשה להישפט בעקבות דו"ח
eviatar99 פרסם הודעה בנושא של eviatar99 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הדו'ח נמסר ביד, האם זה מותיר לי סיכוי לקבל את מבוקשי? -
אפנה אתכם לפורום המשפטי, בו פרסמתי הודעה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=371222 אני מניח שפעולה זו נוגדת את חוקי הפורום, אך נושא זה טורד את ראשי את השקט הנפשי שלי וגם פוגע בשעות השינה שלי, כיוון שהדוח הנ"ל גורר אחריו כנס גדול שיגדל עוד יותר באם בקשתי לא תתקבל, מקווה שמילותיי אינן נופלות על אוזניים ערלות ואזכה למידה של חמלה מחברי הפורום הקפדנים. פניתי לכאן כיוון שדרושה לי תשובה מהירה ובפורום המשפטי איני חושב שאוכל לקבל כזאת.
-
איחור בשליחת בקשה להישפט בעקבות דו"ח
eviatar99 פרסם הודעה בנושא של eviatar99 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אוסיף ואציין כי באתר המשטרה תחת אפשרות תשלום דוחות בפרטיו של הדוח צוין כי נתן לשלמו עד ה14.4.11, האם קיים קשר בין התאריך האחרון לתשלום לתאריך הלגיטימי לשליחת הבקשה להשפט? -
קבלתי דו"ח משוטר, אני סבור שהוא אינו מגיע לי לכן ברצוני לבוא בפני שופט. את הבקשה להשפט כך מציינים על גבי הדו"ח, יש לשלוח עד 90 יום מקבלתו. את הדו"ח קבלתי ב6.1.11 ואת הבקשה להשפט שלחתי רק היום מחמת השיכחה. האם בעקבות האיחור בקשתי להישפט תדחה? והאם הבקשה אמורה להשלח על-ידי בתוך 90 יום או להגיע לידיהם בזמן הנקוב?
-
לא בדקתי במחירון אבל ההבדל אמור להיות זניח, בדוק אם בפן הבטיחותי אין הבדל בין דגם הGLS לGLI, אם אין כזה אין סיבה להעדיף את המפואר אלא אם כן חלונות חשמליים מאחורה וכיוון מראות חשמלי הם דברים הכרחיים בעבורך כי חוץ מזה אין אבזור נוסף.
-
בתקציב הזה אני מעריך שגטס FUN היותר חדשה לא בטוח תכנס אליו, הדבר הכי חשוב לבדוק הוא את רמת האבזור, ברמת האבזור GLF אם אני לא טועה הרכב מגיע ללא ABS! זוהי מערכת חשובה המצילה חיים ואין לוותר עליה, שים לב לכך!, שים לב גם לכך שבשנתון 2006 הוחלף מנוע ה- 1350 שנחשב כזולל דלק ביחס למתחרות למנוע 1400 חדיש ומתקדם יותר, אם תמצא את הדגם הזה שהחל להמכר באמצע שנת הדגם (שני המנועים נמכרו באותו שנתון) הוא בהחלט עדיף. בנוגע לקנייה מחברות ליסינג, בדוק את הרכב בארבע עיניים ואל תאמין לכל מה שמספרים לך, קח אותו לבדיקה מטעמך במכון שאתה בחרת ועדיף שלא יהיה בסביבת מגרש הליסינג בכדי שהבדיקה לא תהיה "מוזמנת", רוב היונדאי גטס היו בהשכרה ועברו חיים לא קלים ובתקציב הזה סביר להניח שעברו עוד יד פרטית וחזרו למגרש לכן אני הייתי נותן העדפה לרכב שמור ועם קילומטרז' נמוך משנתון מתקדם. שיהיה בהצלחה!
-
להונדה ג'אז יש מחירון שלדעתי הוא לא מוצדק ביחס למה שהיא מציעה, הפולו איכותית יותר ועסקה יותר משתלמת לדעתי, לא ניתן להשליך לגבי מצב הרכב והחלפת הגיר, דווקא החלפתו היא פלוס משום שמבטיחה לך ראש שקט, זהו אחד המכלולים הרגישים והיקרים ביותר במכונית ואם הוחלף מבטיח לך כי יחזיק לפחות לעוד מספר קילומטרים כזה אם לא יותר.
-
פיג'ו 206+ http://www.peugeot.co.il/206plus אם תצליח לגרד עוד קצת יותר מעשיריה, זאת בחירה מעולה. מכונית סופר מיני חדשה. המחיר הנקוב באתר אינו באמת מחיר הקנייה, לפי הבנתי אפשר לקבל אותה בחמשת-ששת אלפים שקלים פחות.
-
זאת לא תשובה מדויקת כי בשטח זה לא כך אבל אני אסתפק בזה.
-
אני שמח לשמוע את דעתכם בנוגע ליופיים או נחיצותם של אותם פסים אך שאלתי הייתה אחרת - מתי ובאלו דגמים יוצרה המכונית עם פסי פסי הקישוט בצבע אחר והאם גם המראות נכללות?
-
כבר שנים שמעסיק אותי העניין הלא כל כך חשוב הזה, באלו דגמים הגיעה הפיג'ו 206 עם כל חלקי הפלסטיק כולל המראות בצבע הרכב ובאלו שנים לא? תמיד חשבתי שמדובר בדגם הXS המאובזר אך הופתעתי לגלות שגם דגמים נחותים יותר מגיעים עם פגושים ופסי קישוט בצבע הרכב ולהפך - גם הדגם המאובזר לא תמיד מבטיח את אותם אמצעי קישוט מהותיים מדרגה ראשונה (לטעמי). תמונות להמחשה מצורפות.
-
מחפר על כל החסרונות של הפוקוס בגרסת ה1.6, נקודת התורפה העיקרית שהיא המנוע והאבזור הלוקה בחסר, באם מדובר בדגם GHIA אזי האבזור משודרג וכך גם ביצועי המנוע ולעומת זאת צריכת הדלק אינה פחות טובה ואף טובה יותר לעתים, חבילה משתלמת ביותר והמחיר נשמע בסדר גמור.
-
מבחינת צריכת דלק אין לך מה לדאוג, כל עוד אינך לוחץ על דוושת הגז במכונית בעלת הזרקת דלק צריכת הדלק היא אפסית. אתה צריך לדאוג לגבי הבלאי של הגיר והמנוע ועל כך אשאיר למומחים לענות..
-
מבולבל מכל האפשרויות, מה לקנות(אלטו,I10, ספארק, 107)?
eviatar99 פרסם הודעה בנושא של Igorvain86 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני אמנם מאוד מחבב מאוד את קטגוריית המיני ובייחוד את הפיג'ו 107 שעל-פי דעתי נראת מצויין ועושה רושם של פשוטה ובעלת שרידות גבוהה, אך אם יש באפשרותך להוסיף עוד עשרת אלפים שקלים, אולי כדאי לך לשקול את ה206+ אשר תתאים יותר לנסיעות מחוץ לעיר. אם תבחר להישאר בקטגוריית המיני, בלי שום ספק ה107 עדיפה על האלטו וכך גם הI10 על הספארק, נותרה לך השאלה האם ההבדלים בין ה107 לi10 שווים את ההשקעה הכספית. -
ה206+ היא תמורה מצויינת לכסף שדורשים עליה. בכמה אלפים בודדים אתה קופץ ברמה באופן משמעותי, כשההשוואה נעשית לקטגורית המיני (אלטו והחברות). ה206 הייתה מכונית מצויינת בסיכום הכללי ובניגוד לדעה הרווחת על הצרפתים, היא גם הייתה אמינה בדגם ה1.4 הידני. ה206+ עודכנה ונראת טוב לפי דעתי. השיקול היחיד שיכול להכריע לטובת מכונית מיני הוא צריכת הדלק, אף על-פי שצריכת הדלק ב206+ אמורה להיות טובה מאוד בהשוואה למכוניות סופר מיני אחרות. כשמוצעת עיסקה כזאת, אינני חושב שיש סיבה לשקול מכונית יד שנייה, אם במכוניות סופר-מיני אתה מעוניין, ה206+ לא תלבין עקב נחיתות גם ליד מכוניות יקרות ממנה כגון: פיאט פונטו איוו/גרנדה, המאזדה 2 והפיאסטה הליסנגיות.
-
פולו 1400 ידנית Vs סקודה פאביה 1400 ידנית
eviatar99 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בתור בעלים של פאביה 1.2 105 כוחות סוס ואחד שהתלבט בעבר בין הפולו 1.4 לפאביה החזקה כאשר לפני חצי שנה מחירן של השתיים היה כמעט זהה, אני ממליץ לך בלב שלם לבחור בפולו, מניסיוני היא איננה מרגישה חלשה במיוחד והיא מייצרת מומנט מספק שלא יבייש אף מכונית סופר מיני, המחיר שהיא מוצעת לך בו הוא מעולה בהתחשב בכך שלפני חצי שנה היא עלתה 6000 ש"ח יותר. אני בגלל שם המותג "פולקסווגן" והמוניטין שלו, הוספתי והתלבטתי בין הפאביה החזקה והמאובזרת ביותר כשהיה ברור מעל כל ספק שהיא תמורה טובה יותר למחיר לבין הפולו החלשה והעירומה מאיבזור. מנוע ה1.4 סמ"ק האטמוספרי הוא וותיק וניתן לומר שאף מיושן, אך אלה גם יתרונותיו שמתבטאים באמינותו ובעמידותו, נותני צריכת הדלק שהוא יספק לך לא יהיו רחוקים מאוד מהנתונים שהפאביה TSI 86 כוחות תספק לך, מה גם שהיא אינה מאובזרת ומבחינת העיצוב הפנימה היא די אפורה ומשעממת, הפולו צעירה, חביבה ומסתמנת כחבילה הטובה ביותר, כל זאת עוד בלי להכנס בכלל לעניין הטרייד-אין (שנראה לי הזוי, כיוון שהצעות המחיר בסקודה ובפולקסווגן ניתנות על-ידי אוטו-דיל, לפי דעתי אם תספרי בסקודה על ההצעה שקיבלת בפולקסווגן הם יתיישרו לפיה), אז מפי בעלים גאה של פאביה שנהנה מכל רגע, אני ממליץ לך על אפשרות אחת ומצויינת שהיא הפולו 1.4, ואם תשאלי לטעמי, בצבע האדום ובשילוב ריפודים בהירים. נ.ב. יש לבדוק את מחיר אגרת הרישוי והדברים הנלווים אליה, אם זיכרוני אינו מטעה אותי בפולקסווגן המחיר גבוה פי-שתיים ממקבילו בסקודה ואולי גם את הנתון הזה יש להכניס לשקול הואיל וההפרש יכול להיות של בערך 2000 ש"ח. -
מבצע של רכבי 2008 במחיר 2006, שמריצה עכשיו חברה גדולה?
eviatar99 פרסם הודעה בנושא של z_1 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הם פשוט מוכרים לך מכוניות מליסינג והשכרה במחיר המחירון המשוקלל שלהן שהוא בדרך כלל כשל מכונית פרטית וותיקה יותר בשנתיים, זאת אומרת - אתה מקבל את הרכב במחיר המחירון שלו שהוא לא בהכרח המחיר הריאלי לשוק, שום דבר שונה ממה שהיה לפני זה. -
אדון ארט, עם התנהלות וגישה עילגת כזאת אתה לא תמכור את האוטו בקרוב, קצת בושה זה תמיד טוב עדיף שלא תגיב ולאדון הקונה - אני מקווה מאוד שלמדת עם איזה אדם יש לך עסק, אני לא הייתי קונה אוטו ובשום מחיר מאדם כזה.
-
אירוניה מסויימת ששם העסק בו השרשור עוסק בו הוא "רכב השלום" - לפי הדיון הזה הדרך עוד רחוקה.
-
מצטער על ההקפצה אך אני חייב לקבל החלטה היום בנושא, לפי מה שהבנתי קומפוננט קדמי יותר משמעותי מהאחורי, האם שווה אולי להחליף בין הקומפוננט הקדמי שהגיע עם האוטו ולהעביר אותו אחורה ואת החדש שאני מתכנן לקנות לפי ההמלצות כאן להרכיב קדימה?
-
אשמח לקבלת קישור לזאפ או קישור לאתר כלשהו לפירוט על הסט הנ"ל, היכן ניתן לרכוש אותו?
-
אשמח לשמוע באיזה סט מדובר והאם יחול שיפור בעוצמה ובצליל גם אם יותקן רק קומפוננט אחורי?
