Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. הוא אמר שבעתיד אולי הוא יעבור ל 3 WAY קדימה אז עדיף לו כבר ליקנות פרוססור
  2. אני לא ממליץ לך על אף חנות אחת בירושלים ובמיוחד צלילי אורנים על תיתקרב לשם החנות היחידה שהיא הכי בסדר היא קדנס אבל גם שם יש להם מחירים גבוהים ליפני שאתה קונה תיבדוק מחירים במקומות מחוץ לירושלים בטוח שיהיה יותר זול בהצלחה
  3. עם אתה מחובר ל HU אתה לא צריך ביכלל כיוונים מהמחשב הכיוונים הולכים דרך הHU
  4. 12345
  5. סאב פוניקס גולד דגם RSD12 מהסידרה החדשה 350 RMS ב 4אום כולל תיבה - 700 ש"ח מגבר של pyle דגם pla1585 ערוצים 5 - 600 ש"ח מגבר של orion 7005 ערוצים 5 המגבר במצב חדש (אפשרות החלפה על מגבר 4 ערוצים מחברה טובה ומוכרת לפחות 100RMS לערוץ) טוויטרים של xtant מבית מורל דגם - 200 ש"ח קרוסים של xtant מאותו דגם - 200ש"ח איפון סיני 16 GB מהדגם החדש שהם עשו ללא שימוש עם אביזרים(אפשרות החלפה על מגבר 4 ערוצים מחברה טובה ומוכרת לפחות 100RMS לערוץ) מחיר ופרטים נוספים בפלא יחיאל 0507851991 או בה"פ עם את/ה רוצה תמונות אני יכול לישלוח לך לא הצלחתי לעלות לכאן
  6. a3 t

    פרוססור h700/h701

    עדיין מחפש ושיהיה כולל השלט
  7. יכול להיות שזה עינית אצל חבר גם היה ככה הוא שלח לתיקון והחליפו לא עינית (הרדיו דיסק היה עדיין באחריות) תנסה גם לנתק פלוס לחכות איזה 10 דקות ולחבר (איפוס)
  8. 50 ש"ח למטר על מטר עשרים לא זוכר במדויק
  9. יש בתלפיות איפה סוכנות סיאט אתה פונה ימינה ועוד ימינה בצד שמאל יש לך רפד קוראים לו וענונו קניתי ממנו ליפני שבועיים
  10. גולף עם מנוע R32 ומגדש בריא להגיע ל600 כוח סוס איזה צליל הדבר הזה עושה חלום
  11. סליחה שאני מיתפרץ לך לנושא עשיתי חיפוש ועברתי על כול הפרויקטים אפשר לדעת מהיכן משיגים את כול התוכנות האלה רוד ראנר kx ואת השאר שצריך אני רוצה ללמוד את כול התוכנות האלה בבית ליראות איך זה ביכלל ואיך מישתמשים ברוד ראנר למה צריך גם ווינאמפ לא הבנתי איך זה עבוד
  12. מחפש פרוססור pxa h700/701 עם או בלי השלט במחיר שפוי
  13. ממה שאני מבין אז לקחת פרוססור יהיה עדיף על CAR PC בתור אחד שלא מחפש GPS ומוזיקה בלי הגבלה וכול השאר
  14. סליחה שאני נידחף לנושא אני כבר בחצי הדרך לCAR PC וההיתלבטות שלי זה עם ליקנות פרוססור או להמשיך את ה CAR PC כמובן שעם כרטיס קול טוב בסביבות ה1500 ש"ח השאלה עם זה ייתן לי את אותו איכות וחיתוכים וכול השאר עם מגברים כמו TRU ו GENESIS
  15. את האמת אני כבר בחצי דרך לCAR PC עד שדוד אמר שהוא טס לארה"ב ואמרתי היזדמנות לפרוססור ועכשיו אתם אומרים שכבר לא מייצרים אז אני חושב שוב על CAR PC השאלה שלי עם זה יהיה מספיק איכותי כמו פרוססור כמובן שעם כרטיס קול טוב ומגברים למשל כמו TRU או GENESIS
  16. טוב אז נירד מ F1 ב 20K אני עושה פרויקט טורבו על הרכב חוץ מיד שנייה איזה עוד המלצות יש בישביל לעבוד סט 3 חלקים וסאב?
  17. איזה תסבוכת הכנסתה אותי עכשיו אז מה עושים במקום איזה תחליפים יש שאני יכול להישתמש ? וכמה בערך עולה פרוססור F1 הבנתי שהוא צריך גם רדיו דיסק מסידרה של F1
  18. עשיתי חיפוש והוא לא עזר לי דוד נוסע לניורק (מנהטן ברוקלין) אני רוצה לקנות פרוססור 701 את השולט שלו וHU 9887 עם מישהו יודע על חנות כתובת טלפון יעזור לי מאוד עדיפות במנהטן תודה לכולם
  19. תיתחדש יצא מאוד יפה איך תפסתה את הפלטה של המגברים? ומה עם קרור אתה לא מפחד שיתחמם לך שם ? אני גם מתכנן בנייה כזאת נימאס כבר שבכל קניון מיסתכלים לך שעה על כול העסק
  20. תעבור לאקטיבי לא צריך אחוריים גם אני הייתי כמוך לא רציתי לוותר על אחוריים עד שעברתי לאקטיבי והבנתי שלא צריך אחוריים
  21. אם אין להם כרגע את הסאב שצריך אז תגיד להם שיזמינו לך אם יבקשו תוספת תשלום אתה יודע בדיוק מה להגיד להם ואם יגידו שלא יכולים להזמין תידרוש תכסף וכמו שאמרו כבר תיתעקש על זה
  22. בלונדון זה לירה שטרלינג יקר שם מאוד וסתם בישביל הידע הכי זול היום זה בארצות הברית אפילו בסין לא זול כמו ארצות הברית (אבא שלי חזר משם ליפני חודש)
  23. בקישור הראשון שנתתה לתוכנת RR זה להורדה או סתם מדריך? עם זה להורדה איך מורידים אני לא מצליח
  24. יש לי בדיוק אותו בניה כמו שלך עם 2 מאווררים למעלה וחורים לפרספקס ככה שזה אותו עובי הכול זה מאוד נוח למקום בבגז (גם אני משתמש בבגז' הרבה) וזה גם מאוד יפה רק מעצבן שבכול קניון מיסתכלים כמו לא יודע מה תשים פלטה חלקה למעלה הכי טוב לא רואים כלום
  25. עתיד פניתה אלי נכון? מקווה שכן אבל בישביל זה קודם כול צריך להחליף מגבר ולהוסיף עוד מגבר אחר כך נחשוב על L4 ופרוססור ועוד כמה דברים שצריך מסביב בינתיים נהנים ממה שיש
×
×
  • תוכן חדש...