צביקה תודה על העזרה
אני אוהב גם עוצמה וגם דיוק אבל אני יודע שאי אפשר לקבל את שניהם ביחד
אז אני מעדיף ליבנות 2 תיבות אחת פתוחה ואחת אטומה(יש לי גישה לנגרייה וגם הפלטות עץ בחינם אז ככה שלא אכפת לי ליבנות 2) ואז ניראה מה נישמע יותר טוב
בקשר להכניס את הנתונים לתוכנה אין לי מושג מה הנתונים של הסאב הזה
יש מישהו שיכול לעזור בעיניין הזה?