Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. אתה יכול גם ליבנות מין קופסא קטנה או לחפש קופסא בגודל של הטוויטר לעטוף אותה בבד יפה ולהניח על הדשבורד אתמול עשיתי משהו דומה ל L1 PRO לקחתי את הרעיון ממישהו שעשה את זה כאן בעבר עם פקק של המים אלוורה (אצלי זה גם זמני הרכב עומד למכירה) עוד מעט אני יצלם תמונה ויעלה לכאן תיראה איך זה נראה
  2. עם אתה לא מרוצה מהסט עכשיו דבר ראשון תנסה אקטיבי אחר כך עם עדיין לא תיהיה מרוצה תימכור את הסט תוסיף את הכסף שאתה מעוניין ליקנות בו עוד סט ואז תוכל להביא סט הרבה יותר חזק ואיכותי
  3. ליפני כמה זמן התעניינתי במגבר הזה וגם באולטרה קיבלתי הצעות מחיר מכמה אנשים שנעו בין 2000 ל3000 אז אני חושב שכדי באמת שתגיד מה המחיר שהציעו לך ככה ידעו גם מה התקציב ותיזהר לי אמרו שיש גם זיופים
  4. בנוסף לקישור שברמונדו נתן לך תעשה חיפוש בפורום אתה תימצא מלא רעיונות ככה אני עשיתי
  5. הקפצה
  6. מישהו יכול להסביר לי איפה בדיוק זה נימצא ? לאיצטדיון אני יודע איך להגיע
  7. אפשר לדעת אולי פחות או יותר עד מתי אנשים ישארו שם ? אני מתכוון להגיע בערך ב6 וחצי יהיו עדיין אנשים ?
  8. תחבר פלוס מהמצבר לקבל מינוס כמה שיותר קצר לגוף הרכב ואז פלוס מהקבל למגבר מינוס מהקבל למגבר והכי טוב תימכור אותו תיקנה לך איזה חולצה יפה יותר טוב
  9. שבת יוצאת ב5 וחצי אני לא יודע מאיפה אנשים באים אני בא מירושלים נגיד שעה נסיעה נגיע ב6 וחצי השאלה עד מתי אנשים ישארו עם אנשים ישארו עד שעה 9 10 אני בפנים
  10. אפשר אולי לערוך את המפגש ביום חול לטובת שומרי שבת ? בנוסף אני מאמין שישנם אנשים שנמצאים בחופש בחג ועם כבר מדברים על הדלקת נר אפשר אולי בחמישי בערב וזאת רק הצעה לא לישכוח...
  11. כול פעם אחרי כיבוי הרכב הפנל מיתאסף כול החוטים מחוברים בדקתי וניסתי כמה פעמים כבר יש למישהו מושג מה הבעיה ? תודה לכול העוזרים
  12. עובי של 25 מ"מ
  13. DIG צביקה אמר ליסמוך עלייך מכאן אני מבין שאתה בטח מיתעסק בזה ויודע כמה ליטר צריך אבל סתם לדעת. איך אתה יודע ?
  14. באתר שלהם לא הצלחתי למצוא נתונים (אני לא כול כך שולט באנגלית) שלחתי להם גם אימייל אבל לא עונים ניראה לי הם בעצמם לא יודעים נתונים כאלה
  15. צביקה תודה על העזרה אני אוהב גם עוצמה וגם דיוק אבל אני יודע שאי אפשר לקבל את שניהם ביחד אז אני מעדיף ליבנות 2 תיבות אחת פתוחה ואחת אטומה(יש לי גישה לנגרייה וגם הפלטות עץ בחינם אז ככה שלא אכפת לי ליבנות 2) ואז ניראה מה נישמע יותר טוב בקשר להכניס את הנתונים לתוכנה אין לי מושג מה הנתונים של הסאב הזה יש מישהו שיכול לעזור בעיניין הזה?
  16. את הנתונים האלה מצאתי כאן http://www.savinglots.com/lotprod.asp?item=RSD12 אני רק צריך לדעת עם הנתון הזה באמת נכון
  17. מצאתי את הנתון הזה sealed box volume: 0.78-1.20 cu. ft תיבה אטומה 22-33 ליטר ported box volume: 1.80-3.20 cu. ft תיבה פתוחה 50-90 ליטר האם החישוב שלי נכון? ועם אפשר לקבל תשובות על השאלות למעלה
  18. יש בבית שמש עם זה קרוב לך יש להם הכול שמה וגם קרבון http://www.d.co.il/22311990/39390/
  19. תתחדש יצא ממש יפה משהו שלא הצלחתי להבין איך הפוד תפוס על הקורה?
  20. קפיץ קפוץ
  21. אצלי מחובר כמו אצל הבחור מעלי והכול עובד טוב כבר די הרבה זמן גם ככה אתה חוסך מפצלים ועוד בלאגן
  22. הוא בא עם כול המערכת שקניתי את הרכב אז לא הוצאתי על זה במיוחד כסף
  23. שלום לכולם נאמר לי שהסאב שלי (בחתימה) לא מתאים לתיבה שיש לי כרגע הוא בתיבה פתוחה אני חושב שהיא 29 ליטר השאלה היא האם בתיבה אחרת פתוחה או אטומה הוא ישמע יותר טוב ? עם כן מה כדאי אטום או פתוח? וכמה ליטר התיבה שתיבחר צריכה ליהיות תודה רבה לכול העוזרים
  24. אצלי הוא משמש בתור מפצל מתח עוד משהו שהוא עושה
  25. יש למישהו המלצות במחינת תקציב אפשר לחרוג עד 2500 שקל
×
×
  • תוכן חדש...