Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. עד 1000 ש"ח למידבאס
  2. שלום לכולם עם אפשר המלצות למידבאס בגודל 6 וחצי להשלמת אילייט 3 חלקים עד 1000 ש"ח שינגן בנפח של הדלת (הכוונה רמקול שלא דורש בנייה של כמה ליטרים) כרגע ינגן בדלת לא אטומה בהמשך הדלתות יהיה אטומות (הרכב בתהליכי מכירה חבל לאטום) אני יודע שכולם יגידו לי שעדיף לישמוע אבל אין לי איפה ואין לי אפשרות להגיע למפגשים שומר שבת הסט יחובר למגבר שיש בחתימה אבא נוסע לסין אז התיכנון זה אלפיין 9887 עם פרוססור ומגבר ואז הכול יחובר אקטיבי ועוד שאלה האם הסט יכול לנגן בינתיים רק עם טוויטר ומידבאס אני לא רוצה לעשות גם בנייה למיד כי כמו שאמרתי הרכב בתהליכי מכירה
  3. בשבוע הבא אבא נוסע לשנחאי היזדמנות להישתדרג אני מעוניין ליקנות HU 9887 פרוססור ואת השולט על הפרוססור (הסט קומפוננט בתהליך החלפה לא לדאוג) אחרי חיפושים בפורום בגוגל ובאתר של אלפיין מצאתי רק משרדים ראיתי כאן בפורום באחד הנושאים שאמרו שבשנחאי קל לימצוא אודיו לרכב אז עם יש מישהו שיודע או שמע על שם של חנות כתובות או כול דבר אחר אני ישמח עם תגידו לי ועם יש לכם מושג כמה אמור לעלות שם הרכיבים האלה זה עוד יותר יעזור תודה רבה לכולם
  4. המקדח כוס הכי גדול שאמר לי נגר זה או 10 ס"מ אבל אני לא חושב שזה נכון הרי במטבחים עושים חור בשביל הצינור ביוב וזה יותר גדול מ10 ס"מ מעניין מה יש להם
  5. הקפצה
  6. צלילי אורנים על תיתקרב אליו על תיקנה אצלו אפילו ריחן לאוטו ורד-בול צודק על תעשה שום דבר ברכב בירושלים ועם בכול זאת החלטתה ללכת על התקנה בירושלים תילך לCadence בתלפיות הם הכי בסדר מהיכרות שלי עם כמה מקומות
  7. עם אתה מעוניין בקומפוננט מאחורה תשים 5 ורבע 6 6 וחצי תחורים תעשה הכי בצד ששאפשר ואז תנסה להשים תסאב באמצע תיראה עם ניכנס אמרתי לך תחשוב על כול מיני פתרונות ודברים בטח יתנו לך גם פה הצעות מענינות בקשר לתמונה כול הפלטה יושבת בבית מחר אני מחזיר אותה לאוטו ואני יצלם לך תמונה של הכול עם הסאב ממש כיף הפלטה הזאת מנתק חוטים שולף הכול החוצה בינתיים תיראה רק את הפלטה http://img359.imageshack.us/my.php?image=p1010008zm3.jpg על תיתיחס לחוטים שזה מורכב זה לא ככה זרוק
  8. יש לי בנייה דומה לשלך וכמו אצלך הסאב מסתיר הכול אבל אז מה שמישהו רוצה ליראות תזיז תסאב אתה לא נוסע עם בגז' פתוח כול היום שיראו אנשים את הבנייה שלך בקשר לגובה גם יש לי תבעיה הזאת רק אצלי יש קומפוננט 6 וחצי זה יותר קטן מהחורים שלך ושמתי את הסאב באמצע שלא יפגע ברמקול תנסה כול מיני אפשרויות תיראה מה מתאים לך אני חשבתי ומדדתי הרבה פעמים ליפני שבניתי את הכול עשיתי תבנייה הזאת בישביל שאני יוכל לקפל את הכיסאות ולהכניס דברים אני מישתמש הרבה עם הבגז' עם אתה רוצה סאב אחר או סאב קטן יותר ביגלל שלא רואים את הבניה אז זה ממש שטויות למה לרדת ברמה בישביל שיראו יופי עם אתה לא מרוצה מהסאב תחליף אותו למשהו טוב חזק באיזה גודל שאתה רוצה תהנה מהמוזיקה אני רוצה להשים סאב 15 וביכלל לא יראו כלום אבל ישמעו יפה זה בטוח וזה מה שחשוב עם אתה רוצה תמונה ליראות איך הכול ניראה אצלי תגיד לי אני יעלה וזאת רק הדעה שלי
  9. לפותח השירשור ממליץ לך בחום ללכת על A3 ידנית איבזור ונוחות וגם יציבות יותר מקופרה וGTI אני נוהג היום על A3 180 כוח אבל טיפטרוניק אני בהיתלבטות דומה לשלך אני רוצה לעבור לידני והעדיפות הראשונה שלי היא A3 ידני אבל קשה מאוד למצוא אחת שמורה עדיפות שנייה והלאה זה לאון גולף ואחרון קופרה היום קשה מאוד לימכור תרכב אני מנסה כבר כמה זמן ללא הצלחה ובמיוחד קשה לימוצא אחד מהמכוניות שציינו פה במצב טוב עם קצת קילומטר חשבתי לעשות טרייד אין באוטו דיל על קופרה כי קופרה הכי קל לימצוא באוטו דיל עשיתי נסיעת מבחן על הקופרה אוטו מהיר מהנה אבל לא מרגיש כמו AUDI בגלל זה החלטתי לנסות עוד במכירה ולחפש A3 ידני לסיכום ההצעה שלי תחפש ככה מהראשון לאחררון A3 לאון(היא הכי דומה לA3) גולף GTI ואחרון קופרה וכמו שאמרו לך תהיה סבלני על תמהר תרכב שיש לי עכשיו קניתי אחרי חצי שנה של חיפושים בהצלחה
  10. e&a אכן עושים צ'יפ קאסטום ואחרי צ'יפ קאסטום צנרת 3 אינץ משאבת דלק אינלט ופילטר גם אתה תיהיה עם 253 כוח סוס
  11. יש לך בירושלים את קדנס ודוקטור סאונד בתלפיות בקדנס יש לו רק קיטים ופעם אחת הוא הוציא לי משם רק את הקבל 4 גייג' מהקיט אבל אתה לא רוצה לדעת איזה חברה זה טייפ משהו אני יודע מה קניתי את זה כי לא היה לי ברירה ועכשיו כבר יש משהו אחר וטוב יותר עם לא אכפת לך חברות ודברים כאלה אז לך לשם תנסה תיראה מה יש ואני יגיד גם לך מה שאני אומר לכולם בירושלים לא קונים שום דבר שקשור במערכות רכב
  12. הקפצה
  13. לפותח השירשור ליפני בערך חודש חבר משפחה היה אמור להביא לי את המגבר הזה מחו"ל אחרי חיפושים בחנויות ובאינטרנט הוא אמר לי שהוא גילה שיש זיופים למגבר הזה הוא מצא מישהו שהיה מוכן לימכור לו תמגבר במחיר של 200 דולר זה לא היה ניראה הגיוני בסוף לא היסתדר לו ולא הביא תמגבר הזה לא נורא אז רק שתידע שקימים זיופים
  14. רוני תודה על התשובה המהירה אני ינסה מחר ניראה מה יהיה והמכשיר בן שלוש חודשים איך קורא דבר כזה ככה מהר?
  15. בעיה בפנל של חבר מכניס דיסק שומעים שהוא מנסה ליקרוא אותו ואחרי 5 שניות בערך הוא רושם error 15 עם אפשר לדעת מה זה אומר ומה הבעיה נוסה על כמה דיסקים פיוניר דגםוDEH2050MPו תודה לכול העוזרים
  16. AUDI A3 T 180 כוח סוס שנת 2002 צבע- כסף מטאלי גיר טיפטרוניק יד-3 קילומוטר-115000 רכב שמור מאוד נישטף אך ורק ביד כול הבפנים חדש אין קילופים טמבונים בצבע הרכב נהג יחיד ללא שיפורי מנוע טיפולים בזמן ורק בצ'מפיון עבר עכשיו טיפול קטן וברקסים ליפני 2000 קילומטר מחיר מחירון יחיאל 0507851991 או בהודעה פרטית
  17. אתה מיתכוון מצבר רשמתה מגבר לא נורא
  18. בקושי חוטים לרמוקלים מוכרים אצלנו אתה מחפש בניות בירושלים אנשים יודעים רק לבלבל במוח בירושלים ולהתקין מגבר שנופל באמצע נסיעה זה מה שיודעים לעשות בעיר שלנו (גם אני ירושלמי) לעניין בירושלים לא תימצא דברים כאלה המליצו לך על מישהו אני לא מכיר אותו אבל אחרי דיפדוף בפורום ראיתי דברים שהוא עשה אני מאוד אהבתי תחפש תיראה תיתרשם
  19. לפותח השירשור אני גם מירושלים ואחרי כול כך הרבה שחיפשתי דברים ועשיתי התקנות וגילתי בסוף שבירושלים אין מקום אחד אמין וטוב כול מה שאני צריך אני יוצא מירושלים ובטח שלא תימצא מישהו שיעשה לך בניית פודים אז עצה אחת קטנה כול מה שאתה צריך בקשר למערכת לרכב על תעשה כלום בירושלים תיסע לאזור תל אביב הנסיעה קצת ארוכה אבל מישתלמת יש פה הרבה אנשים שימליצו לך על מקומות טובים להתקנה יחיאל
  20. לא אמרתי שהוא חלש יתכוונתי בהשוואה לIDMAX או HAVOC הוא יותר חלש משניהם וסתם לדעת מה מחיר של סאב כזה
  21. HERTZ גם שמעתי שהם סאבים טובים ומדויקים אבל הדגם שנתנו פה ראיתי באתר שלהם שהוא 500 RMS שזה חצי עוצמה משאר הסאבים אז מזה נירד ולפי מה שראיתי הJL יקר מדי בשבילי וגם הוא יותר חלש אז נירד גם מזה נישארנו עם הidmax והHAVOC הם הכי מסתדרים לי מבחינת מחיר ומחבינת עוצמה אז זה ההתלבטות כרגע יש לי בעיה לישמוע את הIDMAX גר בירושלים אין פה חנות אחת שמחזיקה סאבים כאלה מה אתם ממליצים מבין שניהם ? עם זה משנה אוהב לישמוע מוזיקה שחורה תודה רבה לכולם עזרתם לי מאוד
  22. בינתתים שמעתי את HAVOC של AA מאוד אהבתי אותו אבל אחרי חיפוש כאן בפורום ראיתי שכאלה אומרים שהוא לא סאב מאוד חזק לעמות idmax או JL מה יש לכם להגיד על זה? ותודה רבה לכולם
  23. שלום לכולם תמליצו לי בבקשה על סאב בסביבות 2500 שקל אני מחפש גם איכות וגם עוצמה המגבר שיגביר אותו סאנדאון 1500 תודה רבה לכול העונים
  24. אני קניתי ליפני שנה בערך 1400 שקל e&a בני ברק רחוב ברוך הירש 11 035797386
  25. אין רע במערכת קולנוע ביתית אני לא יודע איך להסביר את זה בדיוק לא כול כך מבין ביגלל זה אני לא יודע איך להסביר או איך ליקרוא לזה הסאב נישמע כאילו הגבהתי הרבה תעוצמה ואני לא מגביה הרבה נישמע כמו רמקול שמגביהים אותו הרבה והוא עושה רעשים כאילו הוא הולך לצאת מהמקום ואם שוב לא הבנתם אז לא נורא אני יגש לאיזה מתקין ולא ניגשתי לאיזה מקום מסיבה שלא יעבדו עלי או משהו כזה בירושלים אין מקום אחד אמין ובכול זאת תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...