ואוו ואוו נגעו בו שמעו אותו וגם אכלנו ממנו
הוצאתה לי את החשק לירכוש אותו (כמובן שהכול בצחוק)
NUZZZ
1) הS44 ניראה לי מוגזם בישביל הרמקול שלי אז ללכת על הסידרה הגבוהה יותר
2) לשלם סכום כזה ובסוף תקבל מגבר שאתה תחבר אתו ותגלה שהוא לא נידלק ביכלל ושתנסה ליפנות לבן אדם אתה יודע מה הוא יגיד לך. הימור כזה אני לא יכח
3) זה שהמגבר מחברה טובה לא אומר שבעל המגבר הוא גם בן אדם טוב ששמר על המגבר
ואחרון חביב שיסגור לך את הכול העניין אין לי כרטיס בין לאומי עם היה ממזמן הייתי מזמין פרוססור חוטים מפצלים וכול מה שצריך
ומגבר עדיין הייתי קונה בארץ