Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. a3 t

    רכב ספורטיבי - 70K

    לך על A3 ידנית אתה תהנה מכול רגע שנתון 2002 2003 תחפש אחת שמורה על תיתיאש זה יכך הרבה זמן לחפש אבל זה שווה את זה היום אני נוהג על רכב כזה רק אוטומט (מת לימכור לעבור לידני) רכב מאוד מפנק חזק (180 כוח אצלי כמובן שיש גם את ה150) נוח וגם יפה מאוד עם פונטנציאל לשיפור
  2. אני נוסע עם פורק של פורג' 50 50 כבר שנה וחצי ואף פעם לא היה לי תקלה אבל בכול מקרה אני לא ימליץ לך עליו עם אתה רוצה את הצליל של הפריקה היפה אז זה ממש לא זה ועוד משהו הרכב הוא A3 T 180 סטנדרטית ואוטומטית אולי בידני ומשופרת זה ישמע אחרת
  3. צוחק על הירושלמים אה אנחנו קוראים לזה אג'ואים
  4. ראיתי את הרמקול עם החומוס מפגש הבא ניראה לי יהיה ג'נסיס בלאפה
  5. ואוו ואוו נגעו בו שמעו אותו וגם אכלנו ממנו הוצאתה לי את החשק לירכוש אותו (כמובן שהכול בצחוק) NUZZZ 1) הS44 ניראה לי מוגזם בישביל הרמקול שלי אז ללכת על הסידרה הגבוהה יותר 2) לשלם סכום כזה ובסוף תקבל מגבר שאתה תחבר אתו ותגלה שהוא לא נידלק ביכלל ושתנסה ליפנות לבן אדם אתה יודע מה הוא יגיד לך. הימור כזה אני לא יכח 3) זה שהמגבר מחברה טובה לא אומר שבעל המגבר הוא גם בן אדם טוב ששמר על המגבר ואחרון חביב שיסגור לך את הכול העניין אין לי כרטיס בין לאומי עם היה ממזמן הייתי מזמין פרוססור חוטים מפצלים וכול מה שצריך ומגבר עדיין הייתי קונה בארץ
  6. אם הייתי מסיים כיתה י"ב אז אולי הייתי יודע קצת אנגלית והייתי מזמין מאיביי וגם פה בארץ יש לך אמא ואבא (אחריות) DM קיצור של דואל מונו
  7. אני גם לא מאמין שיש שוני כול כך גדול אבל בכול זאת רכשתי 3 זוגות RCA של מונסטר למה?כי לפי דעתי האורך חיים שלהם גדול יותר סופיות חזקות יותר לא מיתקפלים ומיתנתקים ועם יש לך את ה100 שקל להוסיף בישביל כבל טוב יותר אז למה לא
  8. אי אפשר לדעת בדיוק כי את זה שמחליט איזה חיווט לקחת וכול שאר הדברים וכול מתקין והמחירים שלו הכי טוב שתיפנה למתקינים לא חסר כאן ההערכה שלי למחיר עד 3000 ש"ח עם חיווט ברמה טובה
  9. התקציב מאפשר לי ללכת על טרו או DM אבל אני לא יודע מה להחליט חשבתי שיהיה קל ליבחור מצד אחד יש היתרון לטרו שהוא גם 4 ערוצים וגם יכול לעבוד כדואל מונו מצד שני תמיד רציתי מגבר של גנסיס
  10. a3 t

    סאב מגבר וטוויטרים

    נוסף למכירה קבל של cadence עם תצוגת וולט ולדים בצבע כחול מצב חדשש - 450 ש"ח
  11. ליפני כבר חודשיים הם התחילו עם זה וביררתי בקשר למגבר יותר חזק 2 ערוצים 150 RMS לא זוכר תדגם הם רוצים 5600 המגבר שהצעתה כאן ממש חלש בישביל L6
  12. עתיד התקציב הוא עד 3500 ליואב לתת לרמקול כזה 100 וואט ניראה לי ביזבוז וכמו שאמרתה אין כמו חדש עם אחריות אז ככה שP2 אני לא יכח
  13. אז בתאכלס מה שאתם אומרים או S44 או DM של גנסיס אין עוד הצעות ?
  14. עתיד אצל מי שמעתה אותם על הS44
  15. שלום לכולם המגבר יגביר לגטיה L6 (שאר הרכיבים בחתימה) בינתיים מה שחשבתי זה TRU S44 שיעבוד כדואל מונו GENESIS Dual Mono אשמח לקבל עוד הצעות למגברים במחיר של המגברים שציינתי תודה רבה לכולם ולכול מי שיציע אין לי אפשרות להגיע למיפגשים אני שומר שבת ובצאת שבת כבר לא נישארים אנשים (הייתי כבר פעם אחת)
  16. מה זה זול כמה זול תן תקציב וממליץ לך על קדנס בתלפיות או רדיו צליל בגבעת שאול
  17. ניעור של בקבוק קולה ופתיחה יוצר רעש של פורק ועכשיו באמת למה אתה צריך אתה זה?
  18. הדבר הזה ניקרא אינטרקולר והוא מקרר את האוויר ליפני שהוא ניכנס למנוע אוויר קר יותר דחוס יותר
  19. יש לך את חיל חימוש אני לא יודע איזה רכבים אבל חבר שלי יתגייס ליפני 4 חודשיים וכבר הוא צמוד למישהו ומחליפים הרבה דברים שקשורים למנוע וחשמלאות (למדנו ביחד בבית ספר למכואות רכב ופעם בשבוע היינו הולכים לעבודה בבסיס צבאי ואז אתה מתגייס ישר לחיל חימוש עם אתה לא קרבי) זה גם תלוי איפה ישימו אותך כמו שהבחור מעללי אמר יש טנקים נגמשים ראוים אבירים והרכבים הלבנים כמה שאומרים שבחיל חימוש טוחנים אני גם בדיוק כמוך רוצה להתיגייס לחיל חימוש רק בישביל ללמוד יותר בהצלחה
  20. עדיין מחפש ובבקשה לא הצעות מגוחכות של 500 ש"ח אפשר ליקנות סט חדש בסכום הזה
  21. אני חושב שהסיבה שהמגבר חסין ממים זה בשביל להתקין אותו ביאכטות ובסירות ניראה לי שהיה פה אחד למכירה חדש מקופסא תיבדוק את זה
  22. a3 t

    סאב מגבר וטוויטרים

    סאב פוניקס גולד דגם RSD12 מהסידרה החדשה 350 RMS ב 4אום כולל תיבה - 700 ש"ח מגבר של pyle דגם pla1585 ערוצים 5 - 600 ש"ח מגבר של orion 7005 ערוצים 5 המגבר במצב חדש (אפשרות החלפה על מגבר 4 ערוצים מחברה טובה ומוכרת לפחות 100RMS לערוץ) טוויטרים של xtant מבית מורל דגם - 200 ש"ח קרוסים של xtant מאותו דגם - 200ש"ח יחיאל 0507851991 או בה"פ עם את/ה רוצה תמונות אני יכול לישלוח לך לא הצלחתי לעלות לכאן
  23. a3 t

    פרוססור h700/h701

    הצעות יתקבלו בברכה
  24. בשביל להתקין רדיו דיסק לא צריך להיות גאון גם לאוטו דיפו אתה יכול לגשת
  25. אני דוגמא טובה לאחד שאין לו תקציב כרגע ליקנות פרוססור ולהחליף מגבר ולהוסיף עוד מגבר אשמח לדעת איך עושים את הדבר הזה (לתת קישור לא יעזור לא יודע אנגלית) ואיפה משיגים את זה אצל היבואן?
×
×
  • תוכן חדש...