Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. 1. קוילאוברים של KW V1 מתאים לגולף.ג'טה אודי אי 3. סיאט לאון. סיאט אלטיאה.סיאט טולדו.סקודה אוקטביה משני 2005 ומעלה למנועים 1400 1600 2000 ודיזל לא מתאים לדגמי הטורבו מחיר זול מאוד מצב מצויין 2. טורבו טיימר של apexi יחיאל 0507851991
  2. אין אפשרות לבחור יציאה. ממה שהבנתי זה בוחר אוטומטי בינתיים הUSB עובד מה שאומר שהקבל תקין ניתקתי גם את המכשיר וגם את הפרוססור וחיברתי חזרה וזה גם לא עזר מישהו יודע מ הבעייה פה ?
  3. לא שומעים דיסקים ו USB אם מחברים את הפלאפון בחיבור AUX שומעים תודה מראש
  4. מונו בלוק sundown 1000d 1300 ש"ח מגבר 4 ערוצים או דואל מונו trutechnology s44 2000 ש"ח מידבאס hybrid audio l6 1500 ש"ח טוויטרים hybrid audio l1 pro 1000 ש"ח סאב - ascendant audio chaos 12 1800 ש"ח עם תיבה 30 ליטר אטומה כול הציוד במצב מצויין בקושי עבד סיבת מכירה יוצא מהתתחום וצריך עוד כוחחח לא מעוניין בהחלפות איזור ירושלים יחיאל 0507851991
  5. תודה על העזרה מישהו יודע איך אפשר לעשות את הבדיקה הזאת באופן עצמאי
  6. אחרי ניתוק של המערכת לכמה ימים והחלפת מצבר (לפני שלוש חודשים קניתי חדש המערכת גמרה אותו לא נורא יש אחריות קיבלתי חדש) כנראה שהזליגה היא מהמערכת המגברים והפרוססור מחוברים כמו שצריך עברתי על החיבורים כמה פעמים הדאבל דין מקבל פלוס מהמצבר עם כבל עבה השאלה היא איך אני יכול לבדוק ולגלות מה גומר לי את המצבר?
  7. הקפצה מתאים למנועי 1400 1600 ו2000 של אודי ופולקסווגן
  8. קויילאוברים KW V1 לגולף 1.6 אולי מתאים לעוד רכבים צריך לבדוק 0507851991
  9. יש כמה בארץ הנה אחד
  10. אנא לחץ על אחד מאייקוני התגובה המהירה בהודעות למעלה בכדי להפעיל את התגובה המהירה
  11. חאלס שכנעתם אותי לא רוצה ALPINE audio king כול קילו חשוב והיא כבר מצ'ומפרת כנרא שאני ינסה להתקין הכול בצורה אחרת במקום של הגלגל רזרבי או ברגליים של המושבים מאחורה בתוך תיבה עם איורור תודה לכול העוזרים
  12. אני צריך 5 ערוצים (4 לקדימה ואחד לסאב) אבל אני מעדיף להרכיב 2 מגברים קטנים מאשר אחד גדול Gunner תראה את הבנייה שיש עכשיו הרבה עץ שזה הרבה משקל
  13. תודה לעוזרים אשמח לשמוע עוד חוות דעת
  14. אני לא מבין גדול בדברים האלה הבנתי את זה מאנשים ששאלתי את דעתם על המגבר הזה
  15. שלום לכולם אחרי הבניה שעשיתי בבאגז' http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=314903 אני רוצה להוציא הכול ולהתקין מתחת לכסאות (משקל וכוח לא הולכים ביחד) המגברים שיש לי כרגע הם גדולים מדי alpine pdx נכנסים בדיוק (הנה התקנה http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=103934) אבל הבנתי שהמגברים האלה לא מומלצים אז מה שאני מחפש זה מגברים בגודל של הPDX גם מונו וגם 4 ערוצים אשמח לשמוע את ההמלצות שלכם וגם את הדעה על הPDX תודה
  16. על תשים 50 50 היה מורכב לי על A3 על פילטר פתוח בקושי שמעו אותו
  17. a3 t

    audi r8

    למה את הולך רחוק GTI עם APR STASGE 3 לוקחת R8
  18. בעדינות ורכות הצלחתי להוציא את שתיי הצדדים בלי לשבור אותם
  19. בקורה למעלה יש לך פלסטיק שרשום עליו AIRBAG תוציא אותו בעדינות ותראה שם בורג T30 תוציא את הבורג ואז שלוף את הקורה בהצלחה
  20. לא יודע איפה ראיתה שהצעתי לו לעשות בנייה אני בעצמי לא עושה בנייה בגלל שאני לא רוצה לעשות שינוי ברכב נתתי את הקישורים כי מראים שם את הרמקולים מאחורה והמרקולים מקדימה שיראה איך הכול יושב ובערך איזה גודל כול רמקול
  21. הרמקול מקדימה בנוי על פלסטיק אני הכנסתי שם 7.1 אינץ' אם טבעת עץ אתה יכול להכניס לשם רמקול יותר גדול גם לרמקול 6.5 אתה תצטרך לעשות טבעות עץ התקנה יפה ברכב כמו שלך http://www.diymobileaudio.com/forum/diyma-build-logs/47312-one-more-mkv-gti-sq-install-pics.html כאן אתה תוכל לראות גם את גודל הרמקול http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=91022
  22. greddy profec b spec 2 צבע שחור במצב מעולה יחיאל 0507851991 או בה"פ
  23. נשאר רק האינלט
  24. תנסה בתלפיות ליד אלקטרו סליל חנות בשם סוקולובסקי
  25. אולי לא הבנתם אותי זה לא בעייה להעביר אותו מקום עשיתי על זה חיפוש וראיתי כבר כמה רכבים (בחו"ל) שעשו את זה אני יכול לעשות את זה לבד זה קל מאוד ברכב הזה הסיבה שאני לא יעשה בגלל שככה זה נשמע לי בסדר וגם אני לא רוצה לשנות את המקורויות
×
×
  • תוכן חדש...