Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. a3 t

    מכירה/החלפה אלפיין W505

    הקפצה
  2. a3 t

    מכירה/החלפה אלפיין W505

    החלפה על אייפד 3
  3. a3 t

    מכירה/החלפה אלפיין W505

    הקפצה 2600 ש״ח
  4. a3 t

    מכירה/החלפה אלפיין W505

    2800 ש"ח
  5. a3 t

    מכירה/החלפה אלפיין W505

    הקפצה
  6. הדאון פייפ אצלך הוא עד הגלגלים מאחורה יש עליו 2 ממירים אחד בדיוק בחיבור לטורבו ואחד בערך באמצע אחר כך יש 2 דודים תבדוק איזה דאון פייפ יש לך כי יש כאלה שנמכרים עם ממיר ויש בלי 3 אינץ' מהתחלה ועד הסוף הכי טוב תאמין לי
  7. https://www.facebook.com/MaxTuned?ref=ts
  8. נקנה בארה"ב לא תומך רדיו ישראל מצב חדש בקושי היה בשימוש החלפה על עדשה או פלאש של חברת קנון מגבר גנסיס ST 100 / סט קידמי בסגנון של מורל הייבריד וגם מנחית חוטים יחיאל 0507851991 3000 ש"ח עם התגמשות קלה
  9. a3 t

    למכירה w505

    3000 ש"ח
  10. a3 t

    למכירה w505

    הקפצה
  11. a3 t

    למכירה w505

    החלפה על עדשה/פלאש של חברת קנון
  12. a3 t

    למכירה w505

    הקפצה
  13. ברכב הקודם שלי gti 2008 היה ציפ דאון פייפ אינטרקולר ומשאבת דלק ואני יכול להגיד לך שאין הרבה כוח כמו שאמרו לך עם אתה רוצה יותר מ20 כ"ס תחסוך כסף תשים K04 אבל אתה חייב קוילאובר צמיגים טובים גאנט 18 כי האוטו הזה לא מפסיק לחפור יש S3 ב TG תבדוק מה נשאר לו
  14. a3 t

    למכירה w505

    הקפצה
  15. a3 t

    למכירה w505

    הקפצה
  16. ריכוז מקומות פשיטה לחודש 7
  17. a3 t

    למכירה w505

    עדיין למכירה
  18. אם אתה רוצה קצת רעש בטורים גבוהים תרכיב רק דאון פייפ יש לנו 2 GTI בבית שתיהם 2011 אחת עם צנרת מלאה ואחת רק עם דאון פייפ אז מניסיון אני יכול להגיד לך שדאון פייפ נותן צליל יפה בגבוהות אם אתה רוצה לעבור טסט תרכיב דאון פייפ של אחת החברות APR MILTTEK אם לא מעניין אותך טסט תלך על בנייה לגבי תוכנה כול אחד ולאן שהוא מתחבר אני העדפתי APR בהצלחה
  19. a3 t

    למכירה w505

    הקפצה 3300
  20. a3 t

    מגבר tru s44 לגטייה l6 l1

    הקפצה
  21. נקנה בארה"ב לא תומך רדיו ישראל מצב חדש בקושי היה בשימוש יחיאל 0507851991 3500 ש"ח עם התגמשות קלה
  22. a3 t

    מגבר tru s44 לגטייה l6 l1

    הקפצה
×
×
  • תוכן חדש...