אם אתה רוצה קצת רעש בטורים גבוהים תרכיב רק דאון פייפ
יש לנו 2 GTI בבית שתיהם 2011
אחת עם צנרת מלאה ואחת רק עם דאון פייפ
אז מניסיון אני יכול להגיד לך שדאון פייפ נותן צליל יפה בגבוהות
אם אתה רוצה לעבור טסט תרכיב דאון פייפ של אחת החברות APR MILTTEK
אם לא מעניין אותך טסט תלך על בנייה
לגבי תוכנה כול אחד ולאן שהוא מתחבר
אני העדפתי APR
בהצלחה