Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. מגבר 4 ערוצים או דואל מונו trutechnology s44 1800ש"ח מידבאס hybrid audio l6 1500 ש"ח טוויטרים hybrid audio l1 pro 800 ש"ח מוכן להיתגמש קצת החלפה על lesar pro park כול הציוד במצב מצויין איזור ירושלים יחיאל 0507851991
  2. http://www.tig-art.com/
  3. עדיין מחפש
  4. טורבו טיימר נמכר עדיין למכירה קוילאוברים של KW V1 מתאים לגולף.ג'טה אודי אי 3. סיאט לאון. סיאט אלטיאה.סיאט טולדו.סקודה אוקטביה משני 2005 ומעלה למנועים 1400 1600 2000 ודיזל לא מתאים לדגמי הטורבו מחיר זול מאוד מצב מצויין
  5. יצא ממש יפה אתה מזכיר לי עכשיו את התמונות מ vortex רק תוריד את המגב מאחורה זה משנה הרבה
  6. תתחיל בצי'פ ואז תתקדם לאט לאט דאון פיפ.אינטרקולר.יניקה ועוד שאר הדברים שמציעים למנוע שלך לא חייב ישר לקפוץ לטורבו גדול אחר כך אם כול זה לא יספיק תעלה למשהו גדול יותר
  7. 1. קוילאוברים של KW V1 מתאים לגולף.ג'טה אודי אי 3. סיאט לאון. סיאט אלטיאה.סיאט טולדו.סקודה אוקטביה משני 2005 ומעלה למנועים 1400 1600 2000 ודיזל לא מתאים לדגמי הטורבו מחיר זול מאוד מצב מצויין 2. טורבו טיימר של apexi אפשרות החלפה על blinder m27 או אייפון 3 יחיאל 0507851991
  8. מתאם בלוטוס של אלפיין kce 350 או kce 400 0507851991
  9. מחפש נורות לד למספר רישוי שלא נותנים הודעת תקלה על הנורות יש נגדים כמו פה http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=License+Plate+Light+no+error&_sacat=See-All-Categories
  10. עדיין למכירה אפשרות החלפה על blinder m27 או אייפון 3
  11. ואני כמו טיפש עדיין מחכה להודעה מאחד המארגנים חבל שלא הודיעו לכולם
  12. תתחדש ותהנה אחלה מונו סידרתה לך שם
  13. a3 t

    MILLTEK-EXHAUST

    המחיר הוא לדאון פייפ + דוד? אפשר לקנות רק את הדוד ? אם כן מה המחיר?
  14. אם זה בחור בשם מקס אז המוצרים שלו חדשים בקופסא עושים תעבודה כמו שצריך 5 מכשירים קנינו ממנו
  15. הקפצה מה שנשאר מונו בלוק sundown 1000d 1300 ש"ח מגבר 4 ערוצים או דואל מונו trutechnology s44 2000 ש"ח מוכן להיתגמש קצת החלפה על. ולנטיין valentine 1 או על lesar pro park כול הציוד במצב מצויין בקושי עבד איזור ירושלים יחיאל 0507851991
  16. אלי תודה רבה. עזרתה לי מאוד זה עובד סוף סוף
  17. חברים אם אפשר בבקשה עזרה אני כבר שבוע נוסע בשקט וזה לא נוח תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...