כול מערכת של 4 בוכנות ברמבו סטופטק וכול השאר
חייב מתאם
פה יש לך את כול הציוד http://porschecalipers.co.uk/uk/81/products_categories.html
קאליפר של קאיין/Q7/טוארג יושב בדיוק ללא מתאמים
רק צריך לייצר ברגים או לקנות מוכנים
ברגים M16 שיורד להברגה M14
או שלוקחים בורג M14 ושמים מין מתאם/ספייסר שעולה לגודל M16
פה יש ברגים
http://jhmotorsports.com/shop/catalog/login.php?osCsid=1ede1644950e51d3963aa8ba08956a91
קאליפר 17Z (צלחות 330 ממ מרצדס ml 350) אומרים שניכנס גם בגאנט 17
קאליפר 18Z (צלחות 350 ממ מרצדס gl 450) ניכנס רק בגאנט 18
*טבעות מירכוז לצלחות (כמו ששמים בגאנטים)
*צינורות חדשים
זה יוצא יותר זול מלקנות קיט מוכן של 4 בוכנות
בהצלחה