Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. ל X3 הייתי מוסיף מתחרה מאודי Q5
  2. ועם אתה מתכנן טורבו גדול בעוד שנתיים אז עדיף לך 2.75 אני אפילו הייתי שם 3 (תכין תשתית לטורבו הגדול)
  3. תודה חברה היבואן הוא "ימר ציוד ואביזרים" רחוב הפרוג 6 חולון טלפון 03-5011472 האמת שרציתי קבל 0 גייג' אבל אין לו שם והוא לא מביא ביכלל
  4. עשיתי חיפוש ולא מצאתי מה שמופיע אצלהם באתר הם כבר לא היבואן (התחלפו שם בעלים והטלפון נישאר אותו מספר ככה אמרה המזיכרה שם) אז מי היבואן עכשיו או עם יש ביכלל תודה לעוזרים
  5. אם אפשר מחיר לרפידות קדימה ואחורה לגולף MKV GTI תודה
  6. יש מסגרת דאבל דין לגולף זה ניראה ממש מקורי http://images.google.com/imgres?imgurl=http://i56.photobucket.com/albums/g172/aj071082/GTI%25204-11-08/IMG_0011.jpg&imgrefurl=http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php%3Ft%3D30428%26page%3D3&usg=__hPPfZlem2B9RQ3Qk3uXtzypgx7s=&h=600&w=800&sz=206&hl=en&start=18&um=1&tbnid=KHxERv_RyzdZ3M:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dmkv%2Bgti%2Bdouble%2Bdin%26hl%3Den%26rls%3Dp%26sa%3DN%26um%3D1 אני קניתי מרדיו מילאנו במחיר מאוד יקר אחרי שקניתי ניקתלתי בבן אדם שמוכר ביותר זול אז עם אתה מעוניין שלח ה"פ
  7. עדיין מחפש
  8. a3 t

    (מכירה) קבל של cadence

    עדיין למכירה
  9. 12345
  10. אחרי שחרשתי את האינטרנט עדיין לא הצלחתי להבין מה הדגמים החדשים מה הישנים איזה דגמים קולטים רדיו ישראלי ומה ביכלל נמכר בארצנו ? עם מישהו יכול לעזור בנושא ולעשות סדר בעניין אני יודה לו מאוד תודה רבה
  11. שיקמבן לך גם אלטרנטור של אביר ואתה מסודר
  12. זה מצבר שמשתמשים בו הרבה בצבא על האמרים אבירים ריאוסים גנרטורים גדולים ועוד יש גם אחד יותר גדול מזה הם מאוד חזקים וגם מאוד כבדים עם תרצה עוד פרטים אני יבדוק לך מחר (כול היום אני מתעסק עם כאלה)
  13. a3 t

    (מכירה) קבל של cadence

    הקפצה
  14. הקפצה
  15. את הריח אתה תריח רק שהרכב עומד בנסיעה אני לא מריח ביכלל
  16. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=297335
  17. אתם בונים גם צנרות שלמות? אם כן שלח לי בבקשה מחיר בפרטי גולף GTI 2007 קוטר 3 אינץ'
  18. לא משנה כבר עשיתי חור בגומי. כול החוטים שעוברים לדלת הם בתוך תעלה משלהם ויש עוד הרבה במקום בריבוע של הגומי שמוצמד לדלת זה יצא בסדר גמור וגם אטום תודה רבה על העזרה
  19. אצלך כנראה יש מקום אצלי אין רווח שמה יש למישהו עוד רעיונות ?
  20. אי אפשר להשחיל חוט בשרוול גומי כי כמו שאמרתי יש קונקטר וגם אי אפשר להעביר חוט ליד הקונקטר (הקונקטר מחובר לגוף של הרכב) אין שם מקום אני מעדיף לא לקדוח בו (גם לא אצל מתקין שיודע לעשות את זה כמו שצריך) יש למישהו עוד רעיונות?
  21. הרכב הוא גולף GTI 2007 גילתי פתח קטן (מאחורי הקונקטר) שהוא סגור עם עיגול פלסטיק קטן שאפשר להוציא אותו ולהעביר שם את החוטים השאלה איך משם אני מכניס את החוט לדלת ? חשבתי אולי לעשות חור קטן בגומי ומשם להשחיל את החוט לדלת. זה מסוכן? או שזה בסדר? תמונות העיגול פלסטיק והפתח http://img199.imageshack.us/gal.php?g=img0010lf.jpg כאן לעשות חור וכמבון לאטום מסביב http://img41.imageshack.us/content.php?page=done&l=img41/1069/img0011vh.jpg&via=mupload תודה מראש
  22. פורק של פורג' 50/50 יכול לשמש גם 100 אחוז החוצה או 100 אחוז בפנים כאן יש פרטים http://www.forgemotorsport.co.uk/media/USASPLTR.pdf יחיאל 0507851991 או בה"פ
  23. עדיין
  24. כמו בכותרת יחיאל 0507851991 או בה"פ אני מאוד רציני
  25. אני גם ירושלמי ומהנסיון שלי וחברים שלי אצל מתקינים אני יכול להגיד לך שאין חנות אחת אמינה וזולה בירושלים אל תיתקרב לאף מקום צא מירושלים יש מספיק מתקינים בחוץ יש הרבה המלצות פה בפורום תחפש אתה תימצא הרבה
×
×
  • תוכן חדש...