תודה רבה לכולם
עוד משהו שאני מרוצה ממנו הוא שכול הסאונד השתנה לטובה בגלל הרכב (יותר אטום יותר מסיבי אין קירקושים הדיפונים של הדלתות לא זזים כול באס נשמע עכשיו כמו באס) ובגלל הרכיבים החדשים זה משהו שישר הרגשתי
כמו שאמרתם הוופר בחלק האחורי של הדלת
לי זה נשמע בסדר
אני לא רוצה לעשות בניה כי אני לא רוצה לשנות את המקוריות של הרכב לי זה מספיק ככה
אני יוסיף עוד תמונות היום או מחר
אלי שאני יהיה באזור אני ישר נופל עליך לאיזה כיוון נורמלי