Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. חשבתי על איטום ונגד חשבתי על משקל אם הרכיבים האלה לא היו אצלי לא הייתי מתקין ברכב הזה מערכת כזאת הרבה משקל העץ הזה בהמשך אולי ניתפשר על יריעה אחת בכול דלת עוד קצת תמונות + פינוק תמונות של הרכב http://img542.imageshack.us/gal.php?g=002s.jpg
  2. תודה רבה לכולם עוד משהו שאני מרוצה ממנו הוא שכול הסאונד השתנה לטובה בגלל הרכב (יותר אטום יותר מסיבי אין קירקושים הדיפונים של הדלתות לא זזים כול באס נשמע עכשיו כמו באס) ובגלל הרכיבים החדשים זה משהו שישר הרגשתי כמו שאמרתם הוופר בחלק האחורי של הדלת לי זה נשמע בסדר אני לא רוצה לעשות בניה כי אני לא רוצה לשנות את המקוריות של הרכב לי זה מספיק ככה אני יוסיף עוד תמונות היום או מחר אלי שאני יהיה באזור אני ישר נופל עליך לאיזה כיוון נורמלי
  3. אז אחרי 4 חודשים שהתחדשתי ברכב (golf gti 2007) ותוספת של כמה רכיבים שהייתי צריך להוסיף הרכבתי את כול המערכת פלוס בנייה בבגאז' הרכיבים הם דאבל דין ALPINE W505 פרוססור ALPINE H701 רמקולים hybrid audio legatia מגבר tru technologies s44 מגבר מונו sundown saz 1500d סאב ascendant audio chaos 12 חיווט של monster cable את כול הבנייה עשיתי לבד בבית ריפוד חיתוך וכול מה שמסביב הרעיון הוא בנייה של רצפה כפולה המגברים ישבו בפנים והפלטה העליונה היא בדיוק בצורה של הבאגז'(כמו השטיח) יאללה תמונות http://img204.imageshack.us/gal.php?g=02032010033.jpg
  4. 12345
  5. מחירים ממש זולים
  6. פילטר אוויר של סימוטה נשם גם של סימוטה אינלט של פורג' (למנועי 1.8T) צבע שחור 5 שכבות 2 שכבות ניהיה בהם חור קטן (פתחתי נושא על זה ואמרו שזה לא משפיע וגם לא יכול להיקרע) בכל מקרה מילאתי אותו באפוקסי וסיבוב של איזולרבנד עליו 0507851991 או בה"פ
  7. הקפצה
  8. מחר אני יעלה תמונות של כל ההתקנה עם הסבר
  9. תודה על העזרה הצלחתי לעשות את כול העסק לבד עם הרבה מאוד סבלנות ומפסק אחד הכול עובד כמו שצריך גם בזמן נסיעה
  10. אין פה אף אחד שעשה את הדבר הזה?
  11. הנה מדריך שלא הבנתי מה עושים איתו http://www.tundrasolutions.com/forums/audio-and-stereo/107457-how-manual-trigger-bypass-alpine-iva/ מישהוא יכול לעזור בנושא
  12. מה שהצלחתי להבין שפה זה לא כמו בשאר הדאבל דין שמחברים את החוט למינוס והכול טוב ויפה יש שתי אפשרויות אחד לחבר את המתאם שהבחור למעלה אמר PAC TR7 לא חושב שאפשר להשיג אותו בארץ רק מאיבי (לא יודע להזמין מאיבי אין לי גם כרטיס בין לאומי) והאפשרות השניה מחברים את 2 החוטים (אחד צהוב עם פס שחור ואחד צהוב עם פס כחול) למפסק ואת המפסק לאיזה מקום כלשהוא זה מה שאני לא מבין לאן לחבר ואיך לחבר עם מישהוא יודע ויכול להסביר מה הולך כאן אני יודה לו מאוד
  13. אין ירוק יש 2 חוטים בצבע צהוב אחד להנדברקס השני ברקס
  14. יש אפשרות להשיג את זה בארץ?
  15. היתחדשתי באלפיין W505 אני יודע שיש קומבינה אבל אני לא יודע איך לעשות אותה חיפשתי פה וחיפשתי ביכלל באינטרנט לא מצאתי כלום (או שלא הבנתי) לבעלי הDVD בטוח אתם יודעים איך תודה מראש לעוזרים
  16. מצב חדש מי שלא הבין הוא יכול לעבוד כמו הפורג' 004 או 007 וגם 50 50
  17. אצל אבא שלי הצלחתי להסתיר את המנורה מאחורי המספר רישוי פשוט הוצאתי 2 חוטים מהבית מנורה על המנורה שמתי אפוקסי וזהו לא רואים את המנורה לא חוטים וזה מנורה עם נגד הם גם רושמים no erorr http://cgi.ebay.com/ebaymotors/White-No-Error-LED-License-Lights-Audi-TT-A4-A6-Q7-29_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1e57e65363QQitemZ130323731299QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
  18. או שתעשה קומבינה תחבר מנורה אחת רגילה פלוס הלדים ותסתיר אותה איפשהו ככה אני עשיתי ברכב שלי ושל אבא עם זה משנה לך אז גולף GTI 2007 והאודי A6 2008 באיביי ראיתי שמוכרים כבר מנורות לדים שעליהם מורכב כבר נגד
  19. a3 t

    4 זוגות RCA

    עדיין מחפש
  20. תיכך את ה701 יש לך בפורום 2 למכירה במחירים טובים אני עושה את השילוב הזה גם שלח בה"פ מאיפה רכשתה את הדאבל דין
  21. a3 t

    4 זוגות RCA

    מחפש 4 זוגות RCA באורך 1 מטר או 1.5 מטר מחברות טובות כמו מונסטר סטינגר הצעות בה"פ
  22. למה לא לקחת מכשיר שלא תואם פשוט לקנות מתאם ואיזה דאבל דין איכותי אני עם אותו רכב כמו שלך וקניתי מתאם ואלפין W505
  23. עדיין למכירה
  24. a3 t

    (מכירה) קבל של cadence

    12345
×
×
  • תוכן חדש...