Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. שלום לכולם יש לי סאב של פוניקס גולד עד ליפני שבוע הכול עבד טוב ויפה פתאום הוא התחיל להישמע כמו סאב של מערכת קולנוע ביתית ואני מדבר ברצינות יש גם רעש דומה במערכת רמקולים למחשב עם סאב רעש מוזר שליפני זה לא היה ככה יכול להיות שזה בכיוונים?(שיחקתי בהם כדי להנמיך אותו קצת אולי נגעתי במשהו אחר) או שהסאב עשה את שלו? תודה לעוזרים
  2. תודה רבה לכולם על העזרה יש למישהו מושג כמה אמור לעלות בנייה?
  3. יש לי סט של xtent והרמקול נישרף לי עכשיו בפעם השנייה אז החלטתי ליקנות סט חדש עם אפשר הצעות לסט עד 2500 שקל הרכב זה אודי A3 הגודל אני חושב 4 אינץ ועם זה לא בעיה לעשות בניה לרמקול יותר גדול אז אפשרי והאם כדי לי להשים סט של שלוש חלקים? המגבר שיש זה orion 7005 ועם זה משנה אז מאחורה יש גם סט של xtent לא יודע תדגם מוזיקה שאני שומע שחורה טרנס האוס אוהב גם איכות וגם עוצמה תודה לכול העוזרים
  4. עדיין מחפש מקום ליקנות RCA והאם RCA של מערכות קולנוע לבית מתאים גם לרכב תודה
  5. תודה רבה לכול העוזרים יש לאבא שלי חבר בארה"ב אז כניראה שהוא ישלח לי משם את המגבר שהמלצתם עליו http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=dls+a6&category0= ובשביל לא ליפתוח עוד נושא מישהו יודע אולי איפה אפשר לימצוא RCA של monster cable באזור ירושלים או כול חנות שעושה משלוח עד 150 200 שקל
  6. יש משהו דומה לזה פה http://www.pccool.co.il/html/index.asp?c=10&sc=29 תשים לב שיש עם שנאי ויש בלי שנאי את השנאי אתה חייב כי זה ממיר מ12 וולט לא יודע לכמה אני יודע רק שהמנורה צורכת יותר ככה הסבירו הזנמתי משם 2 מנורות עדיין לא הורכב כי חסר לי תשנאי לא ידעתי שצריך אותו אז אני לא יכול להגיד לך איך זה יצא
  7. ליפני שבוע שמתי 2 מאוורים של 12 ס"מ מאוד חזקים עם חיישן חום עושים תעבודה טוב מאוד שמתי עליהם גם 4 לדים שיראה יפה 2 עלו לי 60 או 70 שקל כימעט בכול חנות מחשבים אפשר לימצוא את זה
  8. בינתיים phoenix gold rds12 350RMS בעתיד רוצה לשדרג למשהו חזק יותר וביגלל זה אני מחפש כבר מגבר חזק
  9. אני לא יכול להזמין מחו"ל אני עדיין ילד -18- והכרטיס שיש לי לא ניקלט בחו"ל וכרטיס של ההורים מפחדים לתת
  10. צריך עזרה בבחירת מונו יש לי אפשרות ליקנות מגבר יד שנייה של rockford t10001bd במחיר של 2500 שקל ועם כבר הגעתי לסכום הזה אז ראיתי את המגבר הזה שהוא נימכר במחיר של 2700 שקל ואני מקבל מגבר חדש http://www.autos-sound.net/shop/index.php?p=productMore&iProduct=361 אז מה יותר עדיף ? תודה מראש
  11. הקפצה
  12. תודה רבה על התשובות מצאתי dvd שרשום שהוא dual zone זה למשל http://cgi.ebay.com/NEW-2008-CLARION-VRX785BT-7-IN-DASH-DVD-MP3-BLUETOOTH_W0QQitemZ250260577875QQihZ015QQcategoryZ32825QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemזה אומר שזה בסדר לארץ? ןעם כן נישאר רק את בעית שידור המסך אפשר ליפתור את זה בארץ? אני מיתעקש על זה ביגלל שהמחיר הוא פחות מחצי מהארץ
  13. מה תיהיה הבעיה שאני יביא את זה לארץ? אני יודע שיש בעיה של תחנות רדיו זה לא אכפת לי אני לא שומע ביכלל רדיו
  14. שלום לכולם ביום ראשון דוד שלי נוסע לארה"ב והיזדמנות שלי ליקנות dvd אז עם בבקשה אפשר המלצה ל dvd שיהיה עם מסך נישלף עד 700 דולר שיקרא את כול הפורמטים כולל divx ושיהיה גם בלוטוס תודה לכול העוזרים
  15. אבל ליפני זה היה מחובר רדיו דיסק שהכול בו היה בסדר יכול להיות עוד משהו חוץ מהחוטים?
  16. שלום לכולם חבר שלי קנה רדיו דיסק חדש של פיוניר דגם dhe 2950 mp עכשיו כול פעם שהוא מכבה תאוטו הרדיו ניכבה והכיוונים של הטרבל באס וכול השאר מיתאפסים וגם הדיסק מתחיל לנגן מהתחלה במקום שינגן מהמקום שהפסיק יש תאפשרות הזאת לעשות שמירה או משהו אחר ? תודה לכול העוזרים
  17. תודה רבה על כול התשובות וזה אוריון 7005 5 ערוצים
  18. ואז איך אני תופס את הפלטה לכיסאות? עם ברגים ארוכים?
  19. שלום לכולם קניתי קבל של 0 גיג' חיברתי אותו כמו שצריך טוב ויפה שהגעתי לפלטה של העץ איפה שיושב המגבר ניתקעתי בבעיה ליפני החוטים היו בין הפלטה לכיסאות ופשוט עם ברגים היה אפשר ליתפוס את הפלטה עכשיו בא חוט יותר עבה אז אין לי אפשרות ליתפוס עם ברגים ככה זה ניראה http://i30.tinypic.com/347tu1g.jpg http://i25.tinypic.com/2gw9fzs.jpg מתחת לכיסא http://i30.tinypic.com/282kdvp.jpg בין הפלטה לכיסאות http://i26.tinypic.com/6egayo.jpg http://i31.tinypic.com/wb6xcj.jpg יש למישהו רעיון או כול דבר אחר איך הכי כדאי לי להעביר את החוט או שאפילו כדאי לעשות בנייה של פלטה חדשה וחשוב לי לציין שבעוד שבועיים יבוא לשם גם מגבר מונו בלוק תודה מראש
  20. טוב לפי התשובות ניראה לי שאני יבנה תיבה אטומה עכשיו איזה מידות אני צריך או כמה ליטר ?
  21. אני אוהב תמיד לעשות את מה שהכי טוב וחשבתי שהכי טוב להשים סאב בתיבה אטומה ככה שמעתי שאומרים אני בעיקר אוהב לישמוע מדויק וחזק עם זה יעזור אני אוהב באסים כמו רמקולים של מערכת קולונוע ביתית יש לי בחדר רמקולים של סרווין ווגה 200 RMS והבאס שלהם מאוד מדיוק חזק ויפה אפשר להגיע לצלילים כאלה גם באוטו? אולי הסאב שיש לי לא מתאים לסגנון שאני אוהב?
  22. שלום לכולם הסאב הוא של פוניקס גולד 350 וואט RMS הדגם הוא RSD 12 http://www.rodinaudio.com/pgMobile/pdf/radialSD/subwoofers.pdf צד ימין למטה עכשיו הוא נימצא בתיבה פתוחה (עם ככה אומרים) האם כדי לעשות לו תיבה אטומה? ישמעו יותר טוב מעכשיו? ועם כן איך אני יכול לדעת את המידות שאני צריך? תודה מראש
  23. תודה למי שענה קניתי בסוף חוט של 0 גיג' יש לי שאלה אחת רק איזה עובי קבל להעביר מהמגברים לכבל?
  24. הרמקולים שיש לי אני לא יודע כמה הם קניתי את הכול ככה עם הרכב קומפוננט קדימה ואחורה של XTENT עם זה עוזר לך והסאב הוא 350 RMS אבל יותר מאוחר אני רוצה להישתדרג לחזק יותר המגבר אחד מהם זה זה http://zap.co.il/model.asp?model_id=360884 והשני משהו כמו 700 RMS ב4 אום
  25. שלום לכולם וליפני שיגידו על חיפוש עשיתי ולא מצאתי את התשובה אני רוצה לחבר מגבר מנובלוק וראיתי שהרבה פה ממליצים על חיבור חשמל של פחות מ8 גיג' נגיד 4 או 2 גיג' עם שמים 2 מגברים כרגע יש לי חוט של 8 גיג' זה הולך לקבל ומהקבל יוצא + ו- למגבר עכשיו השאלה שלי מה אני צריך לשנות קבל 4 גיג' או 2 גיג' + ו- מה שתמליצו פיוז לא יודע איזה אני שואל אותכם לחבר + ו- לקבל ואז לחבר + ו- של כול מגבר לקבל ואיזה עובי אני צריך פה remote לפצל וכמובן RCA תודה רבה לכול העונים וסליחה עם שיגעתי
×
×
  • תוכן חדש...