Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. אני מוכן גם ללכת על האפשרויות האלה 1) ליקנות רק מגבר 2 ערוצים למידבס ובעתיד להחליף את המגבר שקיים במגבר 4 ערוצים טוב יותר 2) ליקנות מגבר 4 ערוצים מספיק חזק למידבס וטוויטר ובעתיד ליקנות מגבר 2 ערוצים למידבס/טווויטר/מידרנג' אחרי שאמרתי תמחירים אז אתם מבינים מה התקציב שלי בערך יש למישהו המלצות אחרות על מגבר/ים בתקציב הזה? ומה הכי כדאי מבין האפשרויות האלה ? תודה רבה לכולם אתם עוזרים מאוד וליפני שתגידו תגיע למפגש אז אני שומר שבת
  2. גם לי זה נשמע דפוק אבל ככה הציעו לי עוד חוות דעת של אנשים שיצא להם לישמוע להיתעסק או כול דבר אחר במגברים האלו יעזור לי מאוד
  3. הציעו לי את ה4 ערוצים ב1950 ואת ה2 ערוצים ב2100
  4. דבר ראשון עשיתי חיפוש ולא מצאתי איך המגברים של GENESIS PROFILE ULTRA גם ה2 ערוצים וגם ה4 ערוצים יגביר כרגע את מה שיש בחתימה התיכנון לחבר את ה2 ערוצים למידבאסים ו 4 ערוצים למיד וטוויטר שיבואו בעתיד תודה מראש
  5. קיבלתי הצעת מחיר לכמה מגברים של ג'נסיס מהאתר והחנות צ'יפר יש להם עכשיו מבצעים על המגברים האלה ככה אמרו לי באיימיל ששלחו לי ולפי המחירים שמוכרים פה ביד שנייה ומחירים שקיבלתי מהם אז המחירים שהם נותנים ממש זול תיתקשר תברר אולי תיהיה מופתע
  6. אל תצפה יותר מדי לחנויות בהונג קונג אבא שלי חזר משם וביקשתי ממנו פרוססור הוא חיפש בהרבה מקומות והוא היה בהרבה ערים הוא שאל נהגי מוניות ואמרו לו שצריך ללכת לאיזה עיר לא זוכר את השם ושמה יש הרבה חנויות של אביזרי רכב עם יש לאבא שלך זמן תגיד לו שיחפש טוב ושישאל אנשים או נהגי מוניות על העיר הזאת בהצלחה
  7. הקפצה
  8. אצלי שנת 2002 וזה 4 אינץ' אני לא יודע עם זה אותו דבר בין 2000 ל2003 נחכה לעוד תגובה ממישהו עם A3
  9. לא תוכל להכניס רמקול 6.5 ללא בניות אצלי היה קומפוננט של אקסטנט 4 אינץ' בדלתות אולי אפשר עם טבעת עץ להכניס רמקול 5.25 ועל ידי איטום תוכל לימנוע את כול הרעשים שהייתי עם הסט 4 אינץ' לא היה לי רעידות ביכלל רק שהחלפתי לסט שיש עכשיו כול הפלסטיקים בתוך הדלת התחילו לירעוד זה מעצבן אבל אין מה לעשות
  10. הגודל המקורי הוא 4 אינץ' אני עכשיו סימתי לעשות בניות וזה ניראה ממש טוב על הדלת ולא חתכתי אפילו תדלת רק הוצאתי את הרשת עם יש לך זמן וידים טובות תעשה בנייה ההוצאה לא יקרה
  11. באוטמטור האחרון שהיה אני זוכר שראיתי איזה בניה יפה ושאלתי את הבן אדם מה עם הגלגל רזרבי אז הוא אמר לי שהגלגל רזרבי גם שמה ניראה לי שזה היה סובארו B3 אז אני חושב שאתה יכול לעשות משהו שגם הרזרבי ישאר לך שמה
  12. זוג מגברים לקסנון במחיר שפוי 0507851991 יחיאל או בה"פ
  13. יש לך תקציב יפה ומכובד אני הייתי ממליץ לך על מסך נגיעה נישלף עם אתה לא מפחד מגנבות אתה יכול לקחת דאבל דין יותר נוח סט קדימה איכותי וטוב מגבר וסאב תענה על כול מה ששאלו אותך ככה יהיה אפשר לעזור לך יותר
  14. אני יודע שמטר קרבון עולה 200 ש"ח את השאר לא מבין בזה
  15. אני מוכן לתרום את הציוד שלי ברמה פחות מזאת אבל עושה תעבודה הגברה לא צריך נביא איזה מפצל ענק וניתחבר לכול רכב עם המערכות המטורפות שיש כאן יהיה מעניין
  16. MI16 כמו שאתה אומר יכול להיות שכול אחד מקבל יחס שונה באמת וסתם לידע כללי ד"ר סאונד עומד ליסגור לפותח השירשור עם אתה מכיר שם אנשים (קדנס) זה כבר משהו שונה לגמרי RCA ראיתי שיש לו שם משהו פשוט של איזה 30 שקל וRCA של קדנס ב100 שקל תשים לב לזה תיסתכל בחנות תיראה מה אני מדבר תבקש ממנו שישים לך בשתי המגברים קבל 4 גייג' גם פלוס גם מינוס ותיראה שהוא מעביר לך חוטים לרמקול חדשים ולא מישתמש בחוטים שיש כבר ברכב ועוד הצעה שלי כול צעד שהוא עושה ברכב תעמוד לידו גם שאתה מכיר אותו אני עדיין אוהב ליראות איזה עבודה עושים בהצלחה
  17. אני לא ממליץ לך ביכלל ללכת להתקין בשתי המקומות האלה מניסיון שלי ומניסיון של חברים יש פה הרבה מתקינים טובים עם עבודות טובות שאנשים פה יכולים להמליץ לך תיצא מירושלים תקשיב לי אני יודע מה אני אומר אצל חבר למשל חיברו את הטוויטר לפנל ורק את המיד לקרוס ועוד כמה שטויות שראיתי זה רק דוגמא אחת ובשתי המקומות האלה אין ביכלל חוטים איכותים לא מתח ולא RCA בקיצור תילך למקום אחר זה רק ישתלם לך וגם אני מירושלים
  18. אצלי מחובר פלוס ומינוס מהמגברים לקבל מהקבל פלוס מצבר ומהקבל מינוס לשילדה
  19. בדלת עובר מים ועם הקרוס ירטב אז זה יגרום לבעיות וגם הקרוס ירעד מהבאסים ויגרום לרעשים וחוץ מזה הרבה יותר נוח להרכיב את הקרוס בבגז' לפי דעתי ועם אתה מתכנן בניה זה גם יכול לתרום ליופי
  20. הקפצה החלפה בA3 ידנית גולף GTI משנת 2002 ומעלה או לאון טורבו משנת 2004 ומעלה
  21. עם המגבר שלך ניכבה אחרי 40 דקות אז כבר משהו לא בסדר אצלך
  22. אף אחד לא אמר לך אין יותר מפגשים בשבת ובטח שלא אמרו באיזה יום נוח לכול אחד להגיע סך הכול ביקשו בקשה הציעו הצעה שכולם יוכלו להנות אפשר לסרב לה יפה חבל שזה ככה
  23. תנסו לעשות פעם אחת מפגש לא בשבת שגם השומרי שבת יוכלו להגיע אני יודע שזה בעיה לכולם אבל תנסו פעם אחת
  24. יש למישהו עוד המלצות ומה עם focalים hertzים איך הם ישתלבו עם הסט הזה
  25. יבוא אישי זה קצת בעייתי בישבילי אני לא כול כך שולט באנגלית וביכלל ליבא אף פעם לא ניסתי אז מיבוא נירד ולרומק הבנתי שהאייליט עדיף להשים אותו בתיבה של 5-8 למרות שראיתי שמישהו פה שם אותם בדלת אטומה ונתן לו תוצאה טובה אבל עם כבר קונים מידבאס אז עדיף ליקנות מידבאס שיכול לנגן בנפח של דלת בכול זאת תודה על ההצעה
×
×
  • תוכן חדש...