Jump to content

Mafteah

  • הודעות

    169
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Mafteah

  1. תמונה שהגיעה אלי אין לי מושג אם פורסמה או לא לפי דעתי יפה מאוד!!! מדהים
  2. מה לא ברור? תנהג בלי ביטוח עליך כמה שאתה רוצה על האוטו אם יש ביטוח שאפשר להראות למשטרה (חובה) מצידם זה בסדר. אבל במקרה תאונה הוא לא יכסה אותך.
  3. לפני מה שאני יודע אפשר לנהוג ברכב בלי ביטוח מבחינה חוקית לעיתים אבל הבעיה שאם תקרה חס וחלילה תאונה הביטוח צריך להיות תקף על מי שעשה אותה.
  4. נגמרה השביתה: http://news.walla.co.il/?w=//657951 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3034959,00.html
  5. כל כך חבל על האוטו הנדיר. אתם בסדר? לא נפגעתם?
  6. אני זוכר שפעם היתה תוכנית כזאתי ובסוף היא לא עברה...
  7. Mafteah

    סקר: תיאוריה וטסט

    תאוריה ראשונה טסט ראשון 42 שיעורים משהו כזה
  8. הבעיה שאצלינו שמנסים לעשות משהו שהעובדים קצת בסכנה הם ישר יוצאים לשביתה וככה בעצם הכל נגמר.
  9. אם לא יהיו לי בעיות אני יגיע לראות תבחרו אם אתם רוצים שאני יצלם תמונות או וידאו..
  10. הלו זה הכינוי שאני המצאתי ! כל הזכיות שמורות!
  11. איזה יופייייי אני רוצה לגרמניה מגיע ל GT השחורה להיות אצלי רקע!
  12. חחח קרעת אותי מצחוק!
  13. Mafteah

    ארץ נהדרת ...

    הקטע עם הנהג חדש שהיה בארץ נהדרת
  14. חיים הכט
  15. ראיתם את חבירינו מנופף היידים כרגע אצל יצפאן?
  16. Mafteah

    ארץ נהדרת ...

    איזה יופי חח כמה שזה מצחיק ככה זה עצוב...
  17. בזמן האחרון כל הזמן התקשרו אלי ורצו לבוא להעביר לי שאלון קצר !! ממש התקשרו 10 פעמים ביום! חוצפנים
  18. לפי מה שאני יודע פעם שניה אין חובה של 28 שיעורים ואין חובה של מלווה תקנו אותי אם אני טועה
  19. Mafteah

    שנה אזרחית טובה.

    מי ייתן והשנה החדשה לפחות לא תהייה יותר רעה מהנוכחית. שנה טובה!
  20. עבודה יפה תמיד נחמד לראות אנשים שמשקיעים ברכב שלהם
  21. חברה למה אתם מפלים את בר רפאלי
  22. תמיד רציתי להגיד שכל פעם שאתה מעלה תמונות אני נדהם מחדש אבל לא היה לי גישה לכתוב פה והיום פתאום אני מגלה שקיבלתי גישה אהבתי את התמונות ואת המכוניות! איפה החתול? תצלם אותו קצת!
  23. Mafteah

    מה עושים בסילבסטר??

    בעקרון באים אלינו אורחים, אוכלים שותים קצת וכו' כמו כל יום שישי רק בתוספת אורחים ובתוספת ודקה! אם אני ימצא איזה מישהי לצאת איתה אז אני יאלץ לבטל :)
  24. Mafteah

    (off) הזמנות ל-gmail

    יש לי גם הזמנות ואשמח לחלוק איתכם. ד"א יש לי משהו כמו 400 ומשהו מגה בג'ימייל שלי אז 100 מגה לא מספיק לי
  25. Mafteah

    אתגר מכוניות Photoshop!

    תודה אני ינסה יותר מאוחר משהו
×
×
  • תוכן חדש...