לפני בדיוק חודש הייתי באותה התלבטות של מחשב נייד חזק שיריץ משחקים ובסוף אחרי שבדקתי את כל האפשרויות בחרתי את הMSI GE60 (שהבחור בציטוט הציע).
המחשב מדהים, המסך הוא הכי טוב בקטגוריה, המקלדת מעולה ומאוד נוחה, הפאד של העכבר טיפה מחוספס מה שהופך אותו לפאד הכי נוח שהשתמשי בו. כמו כן המלצמה טובה מאוד ויש הרבה פיצ'רים נוחים שMSI מוסיפים. גם הרמקולים חזקים מאוד ביחס למחשב נייד ואיכותיים.
ומעל הכל, כל משחק עובד על מקס' רזולוציה וגראפיקה חלק לחלוטין.
הזמנתי אותו מהאתר הבא:
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834152349
זה האשכול שפתחתי לפני 3 שבועות:
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=439694
נקודה חשובה: כשהזמנתי מהאתר בקישור לפני התשלום יש להם כל מידי דילים, שאחד מהם היה XBOX360 4GB בלי תוספת תשלום. וכן, זה אמיתי, המכשיר יושב פה על ידי