-
הודעות
580 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Shy_C5
-
הרכבים החדשים שיוצאים בימים אלה הם עם סיומת 70
-
פירוק מסך תצוגה (מחשב דרך) ראשי ב C5 2002
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של Shy_C5 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עודד תודה, אנסה ואדווח, תגיד - הפתיחה מלמטה עם מברג לא משאירה סימנים על הדשבורד? וגם אין כל כך מקום להכניס מברג לשם -
פירוק מסך תצוגה (מחשב דרך) ראשי ב C5 2002
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של Shy_C5 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מקפיץ... -
שלום רב, לאחר 8 שנים נשרפה לי נורת תאורה אחורית (מתוך 2) של מסך התצוגה הראשי ב C שלי האם מישהו פירק פעם את המסך הזה ויכול לומר לי איך לפרק ולהחליף את הנורה? מדובר במסך של מחשב הדרך ובנורה הימנית( BACK LIGHT) שמאירה את איזור השעון זמן תודה מראש שי
-
רעש מאזור המנוע במהלך נסיעה, סיטרואן C5 שנת 02'
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של adel בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם החלפת לאחרונה גומיות לציריה? או ציריה? או צמיגים? או משהו במערכת ההיגוי? אם כן - יכול להיות שזה קשור לקרדן של הציריה. אם התקתוקים נשמעים רק במאמץ והתדירות שלהם דיי קבועה - אז קרוב לוודאי שזה הקרדן של הציריה. לי זה קרה ואני נוסע כך כמעט חצי שנה ללא טיפול במוסך אמרו לי - "סע עד שהאוטו יפסיק לנוע" זה סיפור של 3000 שקלים -
רעש של חבטה מהגלגל הקדמי בעליה על מהמורות ב C5 2003
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של odednovo בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כדאי לעשות כיוון פרונט לאחר החלפה כזו - אצלי הצמיגים התחילו להאכל כתוצאה מהחלפה זו -
רעש של חבטה מהגלגל הקדמי בעליה על מהמורות ב C5 2003
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של odednovo בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יקרררררר - אלו הן תושבות המנוע 2000 ש"ח אצלי הן קרועות בדיוק כמו אצלך ואני לא החלפתי ואין לי את הרעשים עוד דבר שיכול להיות הוא צינור המגן על ההגה, משוחרר - לי החליפו בתקופת האחריות והרעשים נעלמו (מרגישים כאילו משהו משוחרר בהגה בעליה על מהמורות) ואם לא זה, אזי אולי בולם הזעזועים הלך לעולמו (האם הוא רטוב?) -
התקנת חיישני רוורס לסיטרואן C5 II 2005 - איפה כדאי?
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של ari C5 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בכל תחנת שירות של מוטורולה http://www.motostore.co.il/ עובדים מצויין -
רעש של חבטה מהגלגל הקדמי בעליה על מהמורות ב C5 2003
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של odednovo בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
רצוי להחליף את שני המוטות מקשרים - רוב הסיכויים שגם הגומי של השני קרוע -
אם כך - אם זו אלפא קטנה אז מה היא אלפא גדולה?
-
עודד הקדמת אותי בשתי דקות - כל הכבוד... רק הערה קטנה - אני לא הייתי ממהר לפרק מצבר - אל תשכח יש המון אלקטרוניקה ומחשבים ברכב ולא כדאי להתעסק עם נפילות מתח או חלילה קצר בטעות. אפשר ללא בעייה להחליף כאשר המצבר מורכב.
-
אוף..... עשיתי את זה המון פעמים עד שלמדתי את השיטה בהתחלה עבדתי עם מראה כדי לראות איך הכל בנוי שם ובכן - לא צריך לפרק את הפנס - אתה פוגע בכיוון שלו וזה בעייתי מה כן עושים - מפרקים את מכסה הפלסטיק של הפנס (עגול שחור) מכניסים את היד כמה שאפשר ומוציאים בזהירות את הקונקטור של אור הדרך (כבר לא זוכר אם זה H4 או H7) אתה עלול להיתקל בהתנגדות ליציאת הקונקטור מהנורה אבל זו הדרך היחידה אם הקונקטור דבוק לנורה - וזה יכול לקראת בגלל חום גבוה שנוצר שם - אתה יכול להיעזר בטסטר ולהכניס אותו בין הנורה לקונקטור עד שהוא ייצא לאחר הוצאת הקונקטור - הכנס אצבע מעל הנורה בצד ימין יש מעיין קפיץ שצריך לדחוף אותו לכיוון שמאל וזה משחרר את תפס הנורה ויורד למטה על ציר קבוע הוצא את הנורה והחלף בחדשה - שים לב לא לגעת ביד חשופה בזכוכית הנורה כי היא עלולה להשרף מהר מאוד בגלל השומן שיש על היד, כדאי מאוד לרכוש נורה טובה ויקרה - שלא תצטרך להחליף כמוני המון פעמים. החזק את הנורה עם טישו או שקית ניילון והחדר אותה למקומה בכיוון הנכון (יש שגם משולש שאליו היא נכנסת) לאחר ההחדרה יש להרים בעדינות את הקפיץ מלמטה על הציר ולהרכיב אותו למקומו באותה שיטה - כיווץ שמאלה והכנסה. לאחר מכן חבר את הקונקטור בכיוון המתאים וזהו סיימת. סגור את מכסה הפלסטיק , יש בו חץ כלפי מעלה שמורה איך להרכיב חזרה. את הנורה של האור הגבוה יש לבצע באותה שיטה אבל כאן זה הרבה יותר קל כי יש גישה נוחה יותר. זהו, אם אתה מאיזור הדרום אתה מוזמן אליי הבייתה להחלפה ללא תשלום, שי
-
מהיכן הגיע השם הזה אלפטה? למה לא קראו לה אלפא רומאו? האם זה ליין מסויים שיוצר?
-
איך מנקים את מעברי האוויר בראש מנוע סיטרואן C5 ?
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של shlomi_m בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גם אני מאוד מרוצה מ הC שלי -
רדיו מרעיש בנסיעה פיאט 127 79 - האם בעיית הארקה?
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של Shy_C5 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
באוטו יש לי שלושה חוטים - פלוס , מינוס, ואחד בלבד לרמקול הקדמי הכל מחובר בצורה תקינה ברמה תעופתית את כבל האנטנה לא בדקתי לכל אורכו- יכול להיות שהוא פגום איפהשהו במצב של קלטת הוא לא מרעיש כלל שי -
התקנתי ברכבי רדיו טייפ ישן ולאחרונה אני שומע בזמן הנסיעה רעשי רקע מוזרים כאשר אני מאיץ או בכלל ברמזור, בכיבוי הרכב אין בעייה שמיעה נהדרת מה יכול לגרום לזה? האם הארקה? או אולי אלטרנטור? שי
-
איך מנקים את מעברי האוויר בראש מנוע סיטרואן C5 ?
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של shlomi_m בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מנוע הצעדים לידו - תנסה K44 והחלפת שמנים ופילטר -
איך מנקים את מעברי האוויר בראש מנוע סיטרואן C5 ?
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של shlomi_m בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה מבלבל בהמון דברים, המצב שתיארת סל"ד לא יציב, זה בעיקר בית מצערת מלוכלך או מנוע צעדים. את בית המצערת יש לפרק ולנקות בעזרת תרסיס קרבורטורים, לאחר מכן אם לא עוזר - לפנות למנוע הצעדים. ניקוי פיח במעברי אוויר בראש מנוע דורש פתיחת ראש וקדיחת הפיח מהמעברים הצרים שם, K44 יכול לעזור בתור אקמול, כל 10000 ק"מ ומייד לאחר השימוש להחליף שמן מנוע ופילטר שמן. כך אני עשיתי, נחכה לחורף ונראה אם לא יעשה בעיות בבוקר. -
אכן זו תקלת אנטיפולושן נפוצה - סתימת מעברי אוויר בראש המנוע כתוצא מפיח
-
מבקש המלצה למוסך\מכונאי מומחה סיטרואן C5, חשוב שיהיה אמין ומקצועי מאזור הצפון
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של wolf107 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לגבי מוסך טוב שמבין סיטרואנית - בתל אביב - שאפט - הם המומחים לגבי הרעשים / נקישות - ישנו מוט שאני לא זוכר את שמו כרגע שבשני קצותיו יש תפוח גומי וראש הברגה (כנראה מוט מקשר) גודלו בערך כ 50 ס"מ והוא נמצא מאחורי הבולם הקדמי, כאשר הגומי של התפוח נקרע אתה שומע את הנקישות המתכתיות מתחת למרכב, 150 ש"ח לכל אחד - תחליף את שתיהם ותוודא שהפרונט לא שונה (= כיוון פרונט) אחרת הצמיגים יאכלו לך -
סיטרואן C5 II 2005 - פעולה תקינה של מד חום ?
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של ari C5 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא מדוייק, 8 שנים עם האוטו והשעון תמיד משחק כשחם לו. אם הוא נמצא באופן קבוע על החצי - יכול להיות שהשעון תקוע. תמיד כדאי לבדוק אם המאוורר עובד כשהאוטו חם (פקקים, רמזורים, שרב, נסיעה מאומצת) -
שאלה לבעלי C5-האם יש לכם אור במאפרה הקידמית?
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של wolf107 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ואללה לא יודע.... אבל התאורה היא מלמעלה מכיוון הפאנל ולא בתוך המאפה חשוב לבדוק כאשר האורות דולקים והרכב מונע ובנוסף ניתוק כרית האוור של הנוסע הקדמי לא מופעלת (ז"א הכרית פעילה) כאשר הכרית לא פעילה יש פונקציות שבכוונה לא עובדות - כמו כיבוי תאורת הפנל בלילה.... -
בשעה טובה רכשתי היום 4 צמיגי MICHELIN לC5, התרשמות ותודה לעוזרים
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של wolf107 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שוב... הג'אנט של ה C5 הוא רגיל לחלוטין בסטטי הם מלבישים מתאם קוני על הציר של המכונה, מכניסים את הג'אנט לציר של המכונה ונועלים עם בורג קוני, זה כל הסיפור מה שחשוב הוא לאזן את כל ה 4 -
בשעה טובה רכשתי היום 4 צמיגי MICHELIN לC5, התרשמות ותודה לעוזרים
Shy_C5 פרסם הודעה בנושא של wolf107 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חברים בואו נעשה סדר, רעידות ב 110 קמ"ש יש לי מהיום הראשון שהאוטו שלי עלה על הכביש לפני 8 שנים בשנה הראשונה הביאו לי את מנהל שרת הלקוחות של מישלין צרפת (ז'אן מישל משהו) כדי לבחון את הצמיגים, מה לא החליפו לי - 4 צמיגים חדשים, 4 ג'אנטים חדשים, 4 ג'אנטים שהורדו מרכב אחר תקין, כלום לא עזר, מה שבסוף עזר במעט זה איזון דינמי (ווספה - ע"פ הדמיון של המכשיר לווספה) שלובינסקי שלחו אותי לצמיגי זייתוני בחולון. יש לציין שכל ה 4 צמיגים חייבים לעבור איזון ולא רק הקדמיים, (ולא משנה באיזו צורה הם נעשים) מאז ועד עצם היום הזה כל פעם שיש לי פנצ'ר או כשאני מחליף צמיג אני חייב לאזן את כל הארבעה יחד, ד"א לאחר שהמישלין המקוריים שלי נדרשו להחלפה - החלפתי לTOYO יפן וסבלתי נורא כשנה וחצי ולאחר מכן כאשר ביקשתי לרכוש שוב מישלין נאמר לי שחסר במלאי ולא רציתי לקחת דגם T אלא H לפי דרישת היצרן ולכן רכשתי קלבר והם בחצי השנה האחרונה מדהימים. למי שלא בקיא בהיסטוריה של ה C5 - בסביבות 2004 קראו לכל בעלי הרכבים עם הג'אנטים הרגילים (לא המגנזיום) להחלפת 5 ג'אנטים וצמיגים חדשים (חינם), וזאת בגלל הברגים של הג'אנט שהיו בנויים משני גדלי הברגות - הברגה אחת גדולה לג'אנט והברגה אחת קטנה לבסיס הגלגל (דראם) - דבר שגרם לחוסר איזון הגלגל (לא קשור כלכך לרעידות ב110) הבורג החדש שהורכב על הג'אנט החדש היה בורג סטנדרטי רגיל ופתר המון בעיות. לכן מי שלא הלך למרכז השירות להחלפה של הג'אנטים והצמיגים, נשאר עד היום עם המקוריים הדפוקים. נא ממכם בידקו. אתם זכאים להחלפה חינם. במגנזיום לא הייתה קיימת בעייה כזו (גרסאות ה PK) בקיצור במעוף 8 שנים עם הרכב המהנה הזה מה שאני יכול להסיק על הבעייה של הרעידות היא שהיא קשורה איכשהו לבולמים ההידראוליים, כי זה הדבר היחידי שלא החליפו לי כאשר ניסו לפתור לי את הבעייה באוטו. שי -
לאחרונה בהתנעת בוקר הסטרטר נשמע דיי "עייף" כאילו אין לו כח בסיבוב הראשוני, (לאחר מכן הוא מתנהג כרגיל) השאלה היא האם זו בעיית מצבר? טעינה? סטרטר? יש לציין שלפני שבועיים בהתנעה דומה נעשה כאילו RESET ושעון הרכב וכל התצוגה הבהבה (לדברי אישתי) את המצבר המקורי החלפתי לפני כשנתיים וחצי במצבר VOLTA 72AH האם הוא הגיע לסוף חייו?
