Jump to content

Shy_C5

  • הודעות

    580
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Shy_C5

  1. Shy_C5

    C5 ANTIPOLUSION

    אין מה להיבהל - זה עובר! מניסיון של כ 4 שנים עם ההודעה הזו זה בא והולך כל הזמן ואין מה להיבהל בעיקר הבעייה היא עם איכות הדלק. וזיהום האווויר וכן סתימה של פיח בראש המנוע שגורמת לאוויר חם לא להגיע ליעדו בקיצור K44 יכול לעזור אבל לא על בסיס קבוע וכן שמן איכותי ופילטר שמן להחליף כל 10.000 ק"מ
  2. לא, בדגם שלי הוא ללא מפתח וטוב שכך כי זה ממש מעצבן - במקום המפתח יש את הנעילה החשמלית של הדלתית.
  3. את הנעילה סידרתי מייד - קצת שמן עם דגריזר של האופניים עשה עבודה טובה על הפין היבש
  4. אין ריח? נזילות? התנדפות? הרי הוא לא מוברג אלא תפוס בלחץ של ה"פרפר" פלסטיק
  5. הזמנתי חדש, עד שיגיע - קניתי אוניברסלי ב 15 שקל ולבחור החדש TALCAR - אתה מתפרץ לדלת פתוחה - זה לא המקום להקנטות! אם אתה לא יכול לעזור אל תענה.
  6. Shy_C5

    משאבת דלק C5

    למחיר הזה - אם המשאבה מקורית שווה אני שילמתי 1500 - העבודה לקחה בדיוק 5 דקות אם אתה לא רוצה להוציא סכום כזה - בדוק מה לא תקין במשאבה ונסה להחליף או בקש מהמוסך שיחליף (תמיד יש להם חלקים של משאבות שנסדק להם הפלסטיק או תקלה אחרת) אם אתה רוצה - אני מוכן לתת לך את המשאבה הישנה שלי - יש בה סדק בצינור פלסטיק העליון - כל שאר המנגנון תקין
  7. חיפשתי ב EBAY UK ולא מצאתי - מחר אתקשר ללובינסקי ( שיגנבו אותי גם הם כרגיל) אכן הסיטרואן שמורה ומחכה למי שיקנה ויהנה ממנה - אולי אחכה עד שתחזור כרגע מתנייד על מאזדה 3 מהעבודה (שאין בכלל מה להשוות אותה ל C5)
  8. היום שהלכתי לתדלק (מה שאני עושה כ פעמיים בשבוע) אני פותח את הדלתית של מיכל הדלק של ה C5 שלי ועיניי חשכו - אין מכסה למיכל הדלק - גנבו. בבדיקת נעילת הדלתית התגלה כי הפין הנועל תקוע ולכן כל אחד היה יכול לפתוח ולגנוב. בקיצור לאחר ההלם הראשוני של הגנבים מבאר שבע - אני צריך לנסוע עם האוטו ולהשיג מכסה חדש מה עושים בינתים? ממשיכים לנסוע? מהיכן להשיג מכסה (חוץ מפירוקיות שאני לא יודע היכן המיקום שלהם (בדרום) האם מכסה אוניברסלי מ EBAY יתאים?( C5 2002)
  9. לא עלה בדעתכם שגונבים אתכם בתחנת דלק?
  10. זה הכל עניין של לוגיקה כרכב לאדם + 1 זה רכב מדהים נסעתי עליו (ידני) - משייט ב 120 מבלי להתאמץ כלל לכן אני מחליף לאישתי את ה 407 מנוע 2.0 לאלטו חדשה לנסיעות של 90 ק"מ ביום, האוטו הזה יחסוך לי המון דלק עריכה-> כן ה 407 למכירה - פרטים בפרטי
  11. יוליה, לוגיקה מכירה? תחשבי אופנוע כבד, עם מנוע 1000 סמ"ק במשקל 800 קילו = חייה רעה נכון? יעלה לירושליים כמו גדול נכון? עכשיו תחשבי רכב קטן, חסכוני, עם מנוע סוזוקי 3 בוכנות בנפח 1000 סמ"ק, במשקל 850 קילו, = חייה רעה נכון?!? יטרוף את הקסטל בגדול! עכשיו קחי בחשבון - כל נוסע נוסף = בממוצע 70 ק"ג עומס על המנוע האדיר הזה. אם את מתכוונת לנסוע לבד לירושליים - אין בעייה כלל. אם את מתכננת להעמיס את החבר'ה 3 פעמים בשבוע לירושליים - יהיה קצת איטי וזללן בדלק תתחדשי ותהני
  12. פתח את כפתור הסירקולציה שיכנס אוויר טרי מבחוץ סגור את האוורור לשמשה הקדמית
  13. למכירה - פיג'ו 407 שנת 2007 מנוע 2000 SR יד שנייה, ללא תאונות, טיפולים רק במורשה (ליטל) 32,000 ק"מ האוטו ח-ד-ש בנוסף משאיר: ספיריט לרכב+קודנית+אזעקה. (קיבלתי רכב (פחנוע-3 יפני) מהעבודה - נאלץ למכור בצער) מחיר מבוקש: 83,000ש"ח תמונות:
  14. פשוט בושה! עבדו עלינו בעיניים! אני בטוח שהזוכה ממש התבאס
  15. איציק תודה התקלה מתרחשת רק לאחר שטיפה במכונה לא נראה לי הגיוני שנכנסים מים לאיזור שתיארת (אולי דרך קיר האש?)- האוטו מקורי ללא נגיעות כאלה או אחרות. האם יש כיוון אחר שבו אוכל למצוא פיתרון לבעייה זו האם אתה מכיר את הבעייה?
  16. האם עדיין אתה שוטף את האוטו במכונה? הרעיון שעלה לי עכשיו לאחר שקראתי את שכתבת - אולי חודרים מים מהאנטנה על הגג והם מגיעים לתאורה הפנימית? שמתי לב שהאטם מסביב לאנטנה קצת רפוי - אולי משם תגיע הישועה? אני מוכר את האוטו ולא נעים לי למכור אותו עם תקלה כזו או אחרת.
  17. הבנתי מכמה מקרים שקרו לי לאחר שטיפה של האוטו שנכנסת לחות או אפילו מים וגורמת לקצר ב BSI חשבתי שהפיתרון הנכון הוא לבדוק חשד לדליפת מים בכיוון המחשב של הרכב ומערכת ה BSI ולאטום אותה. אבל אני לא יודע לאבחן האם הקופסה הגדולה מעל המצבר היא ה BSI ואיך לעזאזל נכנס לשם מים אולי מים חודרים דרך חיווט הדלתות למערכת? אני יודע שעוד חברים בעלי C5 כאן חוו את התקלה שכל האוטו משתגע לאחר שטיפה. מישהו מצא פיתרון?
  18. ענית לעצמך על התשובה רוב הסיכויים שיש מגע רופף בחיישן רפידות הבלמים
  19. אני זוכר שב "חבר" הוצעה הפורטה ב 100K ללא קבוצות רכישה וללא חרטא לדעתי המבצע עדיין קיים
  20. זהו רכב מדהים! אני מוכר כזה ולא מתפשר על מתחת למחירון המחיר הנמוך של המחירון אינו משקף בכלל את איכות הרכב מי שקונה רכב כזה - מטופל ומתוחזק ברמה גבוהה מרוויח גם מחיר נמוך וגם רכב מפנק מאין כמוהו ת'כלס - אם אני לא מצליך למכור אותו במחירון - אז אני אמכור את ה 407 החדישה יותר ואשאר עם ה C5 האגדתית. (ה 407 לא מגיעה לרמה של ה C5 למרות שהן נחשבות אחיות, יש הבדל תהומי בינהן)
  21. ואת זה אתה כותב על בסיס מה? הייתה לך C5 ? קסנטיה? אתה יודע בדיוק איזה בעיות יש לרכבים האלה כי אתה מוסכניק בלובינסקי שחי יום יום את התקלות ומגיע למסקנה שהקסארה היא הכי אמינה. חה חה חה. הקסארה מיושנת מה C5 . לא מגיעה לרמת איכות ההרכבה של ה C5 וב 2003 נעלמה אהה כן יש לך קסארה
  22. דבר איתי בפרטי
  23. סיטרואן C5 הכי מרווחת, הכי נוחה והכי מהנה וגם חסכונית בדלק במנוע 2000. עכשיו לך חפש בעלים של C5 מתוחזקת הייטב שימכור לך ב 25K והרווחת. גילוי נאות: אני בעל C5 2002 מתוחזקת הייטב אבל המחיר שאני דורש הוא 32K לפרטים - בפרטי
  24. יש לו שם המון מכוניות לא פעם כתבתי כאן על המקום הזה שקראתי לו גן עדן למכוניות אבל שוב - הוא דורש סכומים אסטרונומיים לרכבים שאפשר להחזיר לכביש חבל, יש לו שם דה שבו שיושבת על אוטובוס ומחכה.
×
×
  • תוכן חדש...